موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دیدن عکس پروفایل واتساپ دیگران

دیدن عکس پروفایل واتساپ دیگران

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 17 اسفند 1400 ساعت 00:28

شماره شما :

آموزش امنیت اینستاگرام

دانستن راهی برای فهمیدن اینکه چه کسانی پروفایل واتساپ ما را چک میکنند یقیننا برای شما هم جذاب و هیجان انگیز خواهد بود.به احتمال زیاد شما هم در دسته همان افرادی قرار دارید که علاقمند به کشف رمز و رازهای چیز های مختلف مخصوصا اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی که به تازگی بر سر زبان ها افتاده اند، هستید.مانند واتساپ

برای مشاهده افرادی که پروفایل واتساپ شما را چک کرده اند متاسفانه در خود واتساپ کاری نمیتوانیم از پیش ببریم و ناگزیر به استفاده از اپلیکیشن های کمکی هستیم که این امکان را برایمان به همراه دارند.

چطور بفهمیم چه کسانی پروفایل واتساپ ما را چک میکنند؟

در ادامه به شما خواهیم آموخت چطور بفهمیم چه کسانی پروفایل واتساپ ما را چک میکنند؟ کسانی که پروفایلتان را چک میکنند بشناسید. برای اینکار نیازمند آن هستید تا از برخی اپلیکیشن های واسط استفاده کنید که علی رغم خود واتساپ این امکان را برایتان به وجود آورده اند‌. با ما همراه باشید:

22 ترفند از راز و رمزهای واتساپ که شما را کاربری حرفه ای میکند!

چه کسانی پروفایل واتساپ ما را چک میکنند/ معرفی نرم افزار 

تا به حال برنامه های زیادی را شنیده ایم که در جهت نمایش بازدید کنندگان پروفایل ارائه شده اند. اما ازمیان همه این نرم افزارها ما سه تای آنها را تست گرفته و موفق به کار شدن با آن ها شدیم این برنامه ها با نام های زیر شناخته میشوند:

  • نرم افزار همه کاره Gb Whatsapp 

  • نرم افزار مشاهده بازدیدکنندگان پروفایل واتساپ با نام Whatsapp Viewer

  • برنامه چک کردن بازدید کنندگان پروفایل واتساپ یا Whats Tracker

در ادامه با شما همراه خواهیم بود با پاسخ به سوال چطور بفهمیم چه کسانی پروفایل ما را چک میکنند؟

از جمله امکاناتی که برای این نرم افزارها میتوان شمرد این مزیت است که به شما میگوید ازمیان تمام آنهایی که پروفایلتان را چک کرده اند کدامیک بیشترین دفعات بازدید را انجام داده است؟

برای ردیابی اینکه چه کسانی پروفایل واتساپ ما را چک میکنند میتوانید از سه ترفند استفاده ببرید:

آموزش کار با برنامه Whatsapp Viewer 

این‌ برنامه از آن دست اپلیکیشن هاییست که موفق به کارکردن با آن و گرفتن نتیجه شدیم.در واقع این برنامه نوعی نرم افزار افزونه جهت بالاتر بردن کارایی های واتس اپ است که برخی اطلاعات نظیر اینکه چه کسانی از پروفایل شما دیدن کرده اند و یا لیست افزاد بازدید کننده استاتوس هایتان را به شما میدهد.

نکته: گاهی شما اقدام به حذف نرم افزار واتس اپتان میکنید و تمایلی هم‌ برای ورود به آن حداقل برای مدتی مشخص ندارید.در چنین شرایطی باید بگوئیم این برنامه هم دیگر برای شما کاربرد نخواهد داشت.چرا که این برنامه تنها در کنار و موازات واتساپ است که کاربرد دارد.مانند یک نیروی کمکی که تنها درصورت وجود واتساپ رسمی کار میکند.

آموزش نحوه کار با نرم افزار شناخت بازدید کنندگان پروفایل واتساپ Whatsapp Viewer 

ابتدا این برنامه را دانلود و نصب کنید. سپس‌ دستورالعمل هایش را بخاطر بسپارید. پس از دانلود نصب برنامه را اجرا کرده و به پاسخی که در ابتدا با این مضمون که آیا اجازه دسترسی به مخاطبینتان را میدهید پاسخ مثبت بدهید.

پیامی مشابه پیام زیر بر روی صفحه گوشی شما ظاهر خواهد شد.

1111.jpg

چه کسانی پروفایل واتساپ ما را چک کرده اند

برای دسترسی بهتر و انجام وظیفه ای که از این نرم افزار انتظار داریم باید که اجازه دسترسی به مخاطبین را داشته باشد برای صدور این اجازه لطفا روی گزینه Allow بزنید تا دسترسی ها صادر شوند.پس از صدور مجوز نرم افزار سریعا وارد عمل شده و لیستی از اسامی که در چند روز اخیر از پرو فایلتان دیدن کرده اند را ارائه خودتان خواهند داد.

2222.jpg

چه کسانی پروفایل واتساپ ما را چک کرده اند

البته این لیست شامل افرادی خواهد شد که به تعداد بیشترین دفعات پروفایل واتساپ شما را چک کرده اند.همانطور که در تصویر‌ میبینید ، در میان چند نفری که این برنامه به شما معرفی میکند اولین نفری که بیشترین تعداد بازدید را داشته بصورت محافظت شده در نظر گرفته میشود.این ویژگی برای پرداخت هزینه نرم افزار در جهت کاریست که برای شما انجام میدهد. البته پرداخت این هزینه پول نخواهد بود بلکه برنامه با قفل کردن این مخاطب به طور زیرکانه ای از شما درخواست رتبه میکند و پس از دادن امتیاز و رتبه شخص اول را هم به شما نشان خواهد داد. راستش را بخواهید دانستن اینکه چه کسی بیش از بقیه پروفایل ما را چک کرده است برای همه ما جالب و جذاب خواهد بود. این نرم افزار هم به خوبی حس کنجکاوی ما در این زمینه را شناخته و به همین  منظور در ابتدا از شما درخواست امتیاز‌ میکند تا آن خانه هیجان انگیز را برایتان مشخص کند.

 برای نمایش اولین نفر از این لیست روی آن را لمس کنید و امتیازی که دوست دارید را به این برنامه بدهید. نرم افزاری که در این بخش از مقاله به شما دوستان معرفی شد در واقع برنامه ایست که توسط آن قادر خواهید بود بازدید کنندگان پروفایل واتساپ خودتان را چک کنید و بشناسید‌. این نرم افزار تنها برای کاربری اندروید منتشر شده است اما راه حلی هست که شما بتوانید در آی او اس هم بفهمید چه کسانی از پروفایل واتساپ شما دیدن کرده اند.

نرم افزار دیگری هم برای فهمیدن اینکه چه کسانی پروفایل واتساپ ما را چک میکنند منتشر شده است که در ادامه آموزش این اپلیکیشن را نیز‌خدمتتان ارائه خواهیم کرد.

برنامه whatsapp GB

جی بی واتساپ یا همان واتساپ پیشرفته در حقیقت یکی از بهترین ها در این زمینه است.به یاری این نرم افزار قادر خواهید بود کارهای مخفیانه زیادی انجام بدهید.

بر فرض مثال میتوانید استوری و یا استاتوس های واتساپ دیگران را برای خودتان دانلود کنید.

یا تماس صوتی واتساپتان را غیرفعال کنید.

همچنین با استفاده ازاین نرم افزار میتوانید مبادرت به حذف پیام های ارسال شده واتساپتان بکنید.

یا حتی پیام های کسانی که به شما پیام داده اند را بدون فهمیدن آنها بخوانید و تمام مواردی از این دست.

اما یکی از بارزترین امکاناتی که برای این نرم افزار میتوان شمرد این است که با کمک این اپلیکشن میتوان فهمید چه کسانی پروفایل واتساپ ما را چک میکنند.برای این منظور ابتدا باید اقدام به دانلود این برنامه بکنید. پس از دانلود جی بی واتساپ برنامه را نصب کرده و سپس ‌با همان شماره ای که در واتساپ وارد شده اید خودتان را در برنامه ریجستری کنید. این مرحله بسیار راحت خواهد بود کافیست شماره تلفنتان ‌را وارد کرده و پس از دریافت کد آن را در کادر مربوطه وارد کنید و به یک کاربر رسمی در‌ جی بی واتساپ بدل شوید.

زمانی که این نرم افزار را باز میکنید با صفحه ای مشابه نرم افزار واتساپ روبرو خواهید شد.

درست مانند تصویر در سمت راست و بالای صفحه آپشن های برنامه را مشاهده خواهید کرد که با ورود به هریک از آنها GB Settings را خواهید دید و با کلیک بر روی آن وارد بخش تنظیمات جی بی و یا همان تنطیمات واتساپ  جی بی خواهید شد.

4.png

چه کسانی پروفایل واتساپ ما را چک کرده اند

در‌نرم افزار جی‌بی واتساپ باید وارد تنظیمات بشوید. حالا اگر قصد دارید بازدید کنندگان پروفایل واتساپ خود را ببینید در فرم اول به سه نقطه ی عمودی آپشن ها مراجعه میکنید که ایکن آپشن هاست تنظیمات جی بی واتساپ را خواهید دید که در تصویر بدان اشاره شده است.این گزینه را لمس و طبق مراحل که گفته میشود پیش بروید.

  5.png

چه کسانی پروفایل واتساپ ما را چک کرده اند

  ابتدا بخش Main/chats Screen مراجعه کرده و سپس Contacts Online toast را مورد انتخاب قرار دهید.

6.png

چه کسانی پروفایل واتساپ ما را چک کرده اند

آنچیزی که شما برای دانستن اینکه چه کسانی پروفایل واتساپ ما را چک میکنند نیاز دارید به صورت مرحله به مزحله و طبق عکس آورده شده است. در این مرحله هم باید برای نتیجه گیری پروفایل واتساپ خود را بر اساس تنظیمات مندرج در تصویر تنظیم کنید.دقت داشته باشید که در این مرحله باید عبارت show contact online roast را تیک بزنید.

7.png

چه کسانی پروفایل واتساپ ما را چک کرده اند

تمام این مسیرها برای تیک زدن کناری همین گزینه بود تا بتوانیم با کمک این مورد بفهمیم چه کسانی پروفایل واتساپ ما را چک کرده اند.توسط این روش آن زمانی فردی برای سرکشی وارد پروفایل شما میشود تا آن را بررسی کند برای شما علامت آنلاین بودن نمایش داده خواهد شد.

8.png

چه کسانی پروفایل واتساپ ما را چک کرده اند

زمانیکه شخصی روی چت شما قرار میگیرد تا بتواند پروفایلتان را ببیند و چک کند علامت آنلاین بودن شما مشابه تصویر زیر نمایش داده خواهد شد.صفحه چت شما با کمک تنظیماتی که ارائه داده میشود.اگر آن فرد وارد صفحه چت شما بشود بالا بخش چت به صورت زیر نمایش داده خواهد شد که از این جهت میتوانید متوجه شوید که چه کسی دقیقا در آن لحظه روی چت شما قرار گرفته است.خوشبختانه این نرم افزار در حال حاضر هم برای کاربران اندورید و هم برای کاربران IOS منتشر شده است و مورد استفاده قرار‌میگیرد. 

9.png

چه کسانی پروفایل واتساپ ما را چک کرده اند

چه کسانی پروفایل واتساپ ما را چک میکنند/ نسخه آیفون

کاربران آیفون غالبا در برخورداری از ابزار ها و اپلیکیشن های واسط و جذاب کمی بنسبت اندرویدی ها از موهبت کمتری برخوردار هستند و حتی تا همین چند ماه پیش هیچ کدام از کاربران آیفون نمیتواتستند این موضوع را بفهمند که چه کسانی پروفایلشان را بازدید کرده اند. اما امروز میتوانند با کمک برخی از اپلیکیشن هایی که نسخه آی او اس را هم ارائه داده اند. مشکل خودشان را برطرف کنند.

از جمله این نرم افزار ها میتوانیم به جی بی واتساپ اشاره داشته باشیم که شیوه کار کردن با این نرم افزار در انتهای بخش قبلی بطور‌ کامل توضیح داده شد.

آموزش نحوه ایجاد کانال در واتس اپ بصورت تصویری

چه کسانی پروفایل واتساپ ما را چک میکنند/ نرم افزار مختص اندورید  Whats Tracker

برای اینکه بدانیم چه کسانی پروفایل واتساپ ما را چک میکنند علاوه بر دو نرم افزاری که بالاتر روش کار با آنها را خدمتتان توضیح دادیم نرم افزار واسط دیگری هم به نام Whats Tracker وجود دارد که در جهت مشاهده بازدید کنندگان پروفایل واتساپ بکار برده میشود.این نرم افزار را تا به امروز بیش از ۱۰ میلیون کاربر و یا ۱۰ میلیون بار دانلود کرده اند و همین احتمالا میتواند ضمانت خوبی در جهت تضمین کارکرد خوبی برای این نرم افزار باشد. این نرم افزار را هم مانند دو مورد دیگر در قدم اول دانلود و نصب کنید.

44.jpg

چه کسانی پروفایل واتساپ ما را چک کرده اند

اما راجع به اینکه این نرم افزار‌چه کارایی های برای شما خواهد داشت باید بگوئیم که: 

در کاربرد مهم و اولیه این نرم افزار میتوان به فهمیدن اینکه چه کسانی پروفایل واتساپتان را چک کرده اند اشاره کرد‌.

دوم چک کردن مکان و لوکیشن افرادی که پروفایل شما را بررسی کرده اند.

چت کردن با کسانی که در نزدیکی شما هستند بدون نیاز به اینکه نام مکان و یا دیگر اطلاعاتتان را در اختیارشان بگذارید.

یکی دیگر از مزیت های آن این است که این امکان را برای شما فراهم میکند تا هویت بازدید کنندگان پروفایل خود را شناسایی کنید.این اطلاعات شامل اطلاعاتی از قبیل شناسایی فرد و مخاطب و حتی مکان قرار گیری او را به ما خواهد داد. توجه کنید که برای بهره مندی از این نرم افزار لازم است در ابتدا نرم افزار رسمی واتساپ را روی گوشیتان نصب کنید. چرا که کارکرد این برنامه وابسته به نصب واتساپ روی گوشی تلفن شماست. بدین معنی که اپلیکیشن نامبرده تنها اپلیکیشنی واسطه و کمکی است و نمیتواند جای واتساپ را برای شما بگیرد. سه ترفند و معرفی برنامه ای که ارائه شد علاوه بر مزیتهای دیگرشان همگی دارای گزینه ای برای اینکه بفهمیم چه کسانی پروفایل ما را چک میکنند هستند. 

آموزش برقراری ارتباط تصویری واتس اپ

جمع بندی 

در این بخش از مجموعه مقالات موبویار راجع به ترفندهایی برای اینکه بفهمیم چه کسانی پروفایل واتساپ ما را چک میکنند صحبت کردیم و در طی آن سه اپلیکیشن واسط کاربردی و موثر در این امر خدمت شما دوستان معرفی شد. امیدواریم مقاله مورد پسند شما دوستان قرار گرفته باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر