موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

طراحی لوگو آرایشگاه زنانه

طراحی لوگو آرایشگاه زنانه

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 03 بهمن 1399 ساعت 10:15

طراحی لوگو برای سالن های زیبایی و آرایشگاه ها

قبل از اینکه اولین قرار خود را برای آرایشگاه رزرو کرده باشید، آیا به مشتریان خود در مورد سالن توضیحاتی میدهید؟ برای جواب این کار ساده است: آرم کامل را باید پیدا کرد که آن تمام کننده سالن شما باشد. در حقیقت، یک لوگوی شیک موفقیت آمیز، اظهارات بسیاری را می تواند به خود می گیرد.

آموزش امنیت اینستاگرام

طراحی آرم سالن زیبایی باید در مورد تعادل مناسب بین شخصیت و هدف باشد در حقیقت، لوگو باید از ماموریت کلی سالن زیبایی شما حمایت و آن را تقویت کند.

در زیر، ما ایده ها و الهامات را برای آرم سالنهای آرایش بزرگ جمع آوری کرده ایم. لوگوی طراحی شده خوب می تواند به همراه یک تصور در مورد آرایشگاه و یا ابزار تجاری آن باشد.

چه چیزی باعث آرم خوب سالن مو می شود؟

هنگام طراحی یک لوگو برای صنعت زیبایی، مهم آن است که به طور جدی در نظر بگیرید که چه کسی مشتری شما خواهد بود. آیا مشتریان شما به دنبال یک تجربه سالن شیک و پیک هستند؟ آیا مشتریان برای آمدن به سالن تنها به دنبال مدل موها هستند یا بلکه به دنبال خدمات ارائه شده در سالن زیبایی؟ آیا هدف سالن شما به مشتریان جسور که به دنبال رنگ موهای روشن یا موهای نیمه تراشیده یا حتی تغییر کلی در موهای خود هستند می باشد؟ اینها سوالاتی هستند که قبل از طراحی لوگو باید بپرسید، زیرا باید به نوع مشتریانی که حامیان کسب و کار هستند، صحبت کرد.

در مورد بسیاری از مکان هایی که آرم سالن می تواند وجود داشته باشد فکر کنید. این نمای آرایشگاه را می تواند به صورت واضح نمایان کند. به طور مثال شما می توانید دیوار سالن را شامپو تزئین کنید. این نوع کار در وب سایت، کارت های ویزیت، تی شرت ها و سایر فعالیت های تبلیغاتی را با توجه به مکان هایی که برای ظاهر شدن وجود دارد به تصویر می کشد.،پس شما باید تصور درستی از آن را ایجاد کنید.

علاوه بر صحبت کردن با مشتری هدف، یک آرم سالن تنها باید بصورت آشکارا یک آرم سالن باشد که از عناصری مانند قیچی، شانه، یک بطری اسپری یا یک شکل از یک سر می توانند به طرز شگفت انگیزی در مدت طولانی بر تأکید اهداف کسب و کار باشد.

ایده های تبلیغاتی شگفت انگیز برای آرایشگری، سالن مو و سبک آنها

آرم های سالن شیک و دلپذیر

شما با یک سبک جدی روبرو هستید، اما لوگوی شما لازم نیست این جدیت را داشته باشد. در واقع، برخی از آرم های فعال در صنعت زیبایی، طبیعتا دارند با مشتریان بازی می کنند. رنگ های پررنگ و چهره های کارتونی می تواند قابلیت های مربوط به سالن را افزایش دهد. پس از همه، این جایی است که مشتری به طور مداوم در گفتگو با یک سبک است. این درست باید یک جایی باشد که هر کس احساس خوشحالی و آرامش کند، بنابراین عناصر طنز میتواند در مورد طراحی لوگوی اینگونه سالن ها شگفت انگیز باشد.

آرم سالن صلح آمیز

بسیاری از سالن های مو نیز خدمات آبرسانی مانند اپیلاسیون، فیشینگ، مانیکور و ماساژ ارائه می دهند. این مدل کسب و کار حرفه ای و پولساز است، زیرا فرصت به دست آوردن آن بسیار سودآور است. هنگامی که به فکر ایجاد آرم برای سالن و خدمات آنها هستید،باید به موضوعی که مربوط به آرامش است کمک کنید. رنگ های آرام و عناصر طبیعت (مانند پرندگان زیبا و گل های زیبا) از سبک های کلی برای اینگونه کسب و کار هستند و از آن به راحتی پشتیبانی می کنند: مانند لوگوی zen.

لوگوهای سالن کوچک

با طراحی لوگو، موقعیت های بسیاری وجود دارد که کمتر از استفاده می شود ولی بیشتر قابل نمایش برای سالن است، ساده ترین، آرم اغلب تاثیر گذار است. سالن های زیادی وجود دارند که به دنبال جذب مشتریانی متنوع هستند که شامل مردان، زنان و کودکان از جنبه های مختلف زندگی است. زیبایی یک آرم مینیمالیستی این است که به راحتی با هر کسی که از طریق درب ورودی سالن می آید، صحبت می کند. این گزینه یكی از بهترین گزینه هاست و همچنین هیچ وقت از سبک خاص خود بیرون نمی آید.

آرم سالنهای زیبا و لوکس

ایجاد آرم برای یک سالن زیبایی اغلب می تواند مفید باشد به یاد داشته باشید دلیل اصلی که یک مشتری به سمت کسب و کار شما می آید در وهله اول: در مورد لوکس بودن سالن زیبایی است. متخصصان صنعت زیبایی در این نوع از سالنها به مشتریان خود حس اعتماد به نفس و خوشبختی می دهند البته باید این را هم در نظر داشت که لوگوی زیبا و لوکس به این ماموریت نیز کمک می کند. کار در عناصر پیچیده مانند بافت های غنی یا رنگ های فلزی نهفته است. پس از همه، در کسب و کار صنعت زیبایی، یک چیز می تواند فوق العاده باشد که آن هم لوگوی لوکس است.

اصول طراحی آرم

طراحی لوگو یک تخصص خاص از طراحی گرافیک است که شامل زیبایی شناسی، نام تجاری و بازاریابی، ترکیب، نظریه رنگ، تایپوگرافی و مهارت هنری است. در اینجا برخی از نکات ضروری نحوه طراحی لوگو را در نظر خواهیم گرفت.

طراحی برای نام تجاری شما.

بهترین نوع آرم وجود ندارد – آرم هایی موفق ترین هستند که بهترین برندهای خود را نشان می دهند. تایپوگرافی قرمز و آرم قرمز کوکا کولا مناسب نام تجاری خوب است، اما انتخاب های مشابه طراحی باعث بروز برندهای آرام تر مانند یک استودیو یوگا و یا سالن ماساژ می شود که درنهایت لوگو می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

با در نظر گرفتن نوعی از نام تجاری که می خواهید باشید شروع کنید «هویت نام تجاری شما». آیا شما یک برند قابل دسترس یا برند روزمره یا یک برند برتر هستید؟ انتخاب گزینه های طراحی شما رنگ ها، شکل ها و حروف را هدایت خواهد کرد.

رنگ ها، شکل ها و حروف.

هر رنگ و شکلهای متفاوت هیاهوهای مختلف را نشان می دهد – برای مثال، آرم هایی با رنگ سیاه و سفید بیش از حد پیچیده تر به نظر می رسد یا اینگونه آرم ها با بسیاری از محافل دوستانه تر به نظر می رسد. به همین ترتیب، انتخاب فونت، مانند serifs رسمی در برابر فونتهای غیر معمول مهم است. هر تصمیم در طراحی بر روی نام تجاری شما انعکاس می یابد، بنابراین هویت نام تجاری خود را از روی انتخاب های عاقلانه ایجاد کنید.

چگونه یک لوگو را بدست آوریم

برای ایجاد یک آرم در مقایسه با بهترین روش های ایجاد آرم، شرکت دارای چهار گزینه اصلی برای طراحی لوگو هستند. بیاید باهم مروری بر آنها داشته باشیم:

سازنده لوگو (DIY). شما می توانید لوگوی خود را از ابتدا با استفاده از یک سازنده آرم یا دیگر نرم افزار طراحی در سطح ابتدایی ایجاد کنید.

اجازه دهید دیگران کار را برای شما انجام دهند. تمام کارهای مربوط به طراحی لوگو را به کارشناسان در یک سازمان طراحی تحویل دهید، اما استعداد اضافی با هزینه اضافی همراه است.

شما می توانید یک طراح حرفه ای آزاد را پیدا کنید تا لوگو را برای شما طراحی کند.

طراحی یک مسابقه، شما در یک جلسه تمرینی می توانید، از جمله تنظیمات بصری و اهداف کسب و کار را توضیح دهید. طراحان از نزدیک و دور می توانند نمونه ها بر اساس جلسه شما ارائه دهند. سپس می توانید یکی از بهترین ها را انتخاب کنید یا  تجدید نظر داشته باشید. شما فقط برای نمونه ای که انتخاب می کنید هزینه آن را پرداخت می کنید.

برای شروع، سازندگان DIY و آرم فقط در شرایط شدید توصیه می شود، اگر در بودجه خود چیزی نداشته باشند به خاطر مهم بودن لوگو بهتر است آن را به دست یک حرفه ای بسپارند و به آنها اعتماد کنید تا اطمینان حاصل شود که آن لوگو موثر خواهد بود.

قوی ترین مزیت رقابت های طراحی لوگو به دلیل محبوب بودن آنها این است که چندین روش، برای خلاقیت طراحان چندگانه به نمایش گذاشته می شود که ایده های مختلف طراحی های لوگو را می توان از آنها انتخاب کرد. اگر شما هنوز مطمئن نیستید که چه سبک و نگاه مناسب برای شماست، یک مسابقه به نفع شماست. پس آن موقع ممکن است بدانید که چه نوع طراحی لوگو برای شما مناسب است تا زمانی که ببینید دیگران چه می خواهند. قدرت مغز بیشتر = ایده های درخشان تر.

اگر شما قبلا می دانید که چه سبک و نگاهی به آن دارید، بهترین کاری که می کنید، مستقیما با یک طراح بصورت آزاد کار کنید. شما می توانید فهرست طراح را برای پیدا کردن بهترین حالت از لحاظ زیبایی شناسی مرور کنید، سپس می توانید با کارشناس آزاد کار کنید تا دقیقا همان چیزی را که می خواهید جستجو کنید.

آیا شما آماده دریافت لوگو سالن زیبایی پرطرفدار هستید؟

سالن شما می تواند بیش از یک مکان باشد. اگر به درستی به آن فکر کرده باشید، یک سالن میتواند جایی باشد که مشتریان واقعا زمان هایشان را به صورت مستقیم و یا به صورت تفریحی یگذارند. این جایی است که سبک متولد شده و روابط ساخته شده است.

لوگو باید از همان ابتدا با نام تجاری در جریان باشد، این بدان معنا است که باید بطور کامل به ابتکار عمل نام تجاری فکر کنید، سپس آن را با سبک خاصی به لوگوی خود اضافه کنید.

۵۰ نکته حرفه ای در مورد طراحی لوگو – سری پنجم

طراحی بصری به معنای داشتن مهارت های طراحی است. اینکه چگونه می‌توانید ایده ای را اجرا کنید و سبک انتخاب شده را به کار ببندید. ممکن است مفهوم انتخابی قوی باشد، سبک مناسب انتخاب گردد اما اجرای ضعیف آن [...]

لوگوهای به یادماندنی در ساخت و ساز

  به دلیل گستردگی بازار، دامنه ی گسترده ای برای رشد شرکتهای ساخت و ساز وجود دارد. براساس برآوردهای انجام شده، درآمد سالانه صنعت ساخت و ساز در ایالات متحده حدود ٫۷۳ تریلیون دلار است. بنابراین، علی رغم رقابت [...]

۵۰ نکته حرفه ای در مورد طراحی لوگو – سری نهم

  لوگوی خود را تست کنید برای تست و بررسی لوگوی طراحی شده ، می‌توانید از افزونه ای به نام LiveSurface در نرم افزار ایلوستریتور استفاده کنید. این افزونه اپلیکیشن مک است که در نرم افزار ایلوستریتور ادغام شده [...]

۵۰ نکته حرفه ای در مورد طراحی لوگو – سری چهارم

حتی ایده بد را نیز به تصویر بکشید. حتما از خود می‌پرسید چرا باید ایده های بد را نیز طراجی کنیم؟ سوال بسیار خوبی است. اینکار به شما کمک می‌کند ذهن خود را از موارد مزاحم پاک کنید با [...]

قیمت گذاری طراحی لوگو

تصور کنید از شما خواسته شده قیمتی برای طراحی یک لوگو جدید بدهید؟ حتماً از خودتان می‌پرسید چقدر سخت است؟ با خودتان فکر می‌کنید همین‌الان به اینترنت نگاه می‌کنم و پاسخی پیدا می‌کنم. درخواست شما از گوگل چیزی شبیه [...]

تاریخچه طراحی لوگو برندهای مشهور — بخش چهارم

  لِگو همانند برخی از لوگو های شرکت های دیگر، لوگوی لگو با یک متن ساده و بدون طراحی خاص شروع شد. کلمات خالی به صورت کلاسیک طراحی شده بود. لوگو به تدریج به سمت یک شکل با پس [...]

سیر تکامل طراحی لوگو بین سال‌های ۱۹۰۵ تا ۱۹۳۵ — اکسپرسیونیسم آلمانی

  تجلی گرایی آلمانی نوعی از طراحی لوگو است که با دیدگاه عاطفی و معنوی جهان تغذیه می‌شود. این سبک شکل نئو‌نوآر طراحی با خطوط زاویه‌دار مستقیم، اشکال هندسی، اشکال انتزاعی و عناصر مذهبی و فرهنگی را در رنگ‌های [...]

مطالعه موردی طراحی لوگو | بی ام وه

[vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”20px”][vc_column_text]به سختی می توان از این واقعیت غافل شد که نشان BMW به یکی از لوگو های قابل تشخیص در جهان تبدیل شده است. با این حال تا سال ۹۷ هنگامی که Bayerische Motoren Werke به طور رسمی [...]

لوگو حرف C

  حرف C حرف C محصولی از الفبای لاتین است. این حرف در فاصله اولین و دومین جنگ *کارتاژی وارد الفبای لاتین شد، به همین دلیل این حرف در بسیاری از الفباهای کهن وجود ندارد. حرف C مصری که [...]

بهترین لوگوهای داروخانه به جهت الهام گرفتن از آنها

  شما در صنعت داروسازی هستید زیرا شما اعتماد به نفس مشتریان خود را با منابع برای کمک به آنها با ایجاد احساس شاد و سالم فراهم می کنید. این که آیا طب غربی یا روش های طبیعی شفابخش [...]

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر