موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

تغییر محل ذخیره در گوشی سامسونگj7

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 06 فروردین 1401 ساعت 23:58

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان تغییر محل ذخیره در گوشی سامسونگj7 را مطالعه خواهید کرد.

وقتی صحبت از خرید تلفن هوشمند جدیدی به میان می آید فضای ذخیره سازی عامل بسیار مهمی محسوب می شود مخصوصا برای کاربران حرفه ای ، حتی برای آرشیو کردن عکس ها و ویدئو ها. فضای ذخیره سازی بسیار کم  می تواند حتی فکر به مدلی خاص را از ذهنتان بیرون کند. با این وجود،شما برای همه ی آن آهنگ ها ،عکس ها و برنامه ها به فضا نیاز دارید.با استفاده از یک سیستم عامل که در حافظه داخلی ذخیره می شود، برای انجام دادن  کارهایتان به حداقل ۱۶ گیگابایت یا بیشتر نیاز دارید.

آموزش امنیت اینستاگرام

این روزها روش های مختلفی برای جبران کمبود فضای ذخیره سازی وجود دارد مثل فضای ابری، و مدل هایی با حافظه های ذخیره سازی داخلی حجیم. بااین حال،کارت های SD هنوز در بازار امروز گزینه هایی مناسب هستند و این احتمالا ارزان ترین راه برای به حداکثر رساندن فضای شماست.درحالی که همه ی گوشی های هوشمند اندروید از microSD پشتیبانی نمی کنند  پس از مدتی نپذیرفتن نصب کارت حافظه بر روی گوی در چد سال گذشته ،پذیرش microSD توسط OEM ها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.بزرگترین پرچمدارهای LG،سامسونگ و HTC همه از کارت حافظه پشتیببانی می کنند،اما تلفن های Pixel متاسفانه از این گزینه پشتیبانی نمی کند.

اگر تلفن شما از کارت حافظه پشتیبانی می کند و می خواهید برنامه های خود را به کارت حافظه انتقال دهید خوشبختانه این فرایند بسیار ساده است و فقط چندثانیه وقت شما را می گیرد.

با در نظر داشتن این موضوع،با ما همراه باشید تا در مورد چگونگی انتقال برنامه ها به کارت SD خود بحث کنیم.

تلفن های امروزی، با پردازنده های بسیار قوی،مقدار باورنکردنی رم،دوربین های استثنایی و نمایشگرهای با وضوح بسیار بالا یک هیولای به تمام معنا هستند اما یک چیزکم دارند؟ آنها فضای ذخیره سازی فیزیکی نا محدود را ارائه نمی کنند_به دلیل این که این کار غیر ممکن است.

گوشی شما چه ۱۶ گیگابایت ،۳۲ گیگابایت یا فضای حجیمی مثل ۲۵۶ گیگا بایت فضای داخلی داشته باشد یک چیز ثابت است:اگر برنامه های بسیار حجیم نصب می کنید، عکس و فیلم زیاد می گیرید، بالاخره فضای ذخیره سازیتان تمام می شود. .وقتی که آن روز سر برسد،می توانید یک دسته از برنامه هایتان را حذف کرده و یا می توانید برنامه ها را به راحتی به یک کارت SD  منتقل کنید.انجام کار آخرواقعا آسان است.این راهنمای ما نحوه ی انتقال برنامه ها به کارت SD را به شما نشان می دهیم.همه ی شما به گوشی هایی که ازmicroSD پشتیبانی کرده و برنامه ی انتقال microSD دارند نیاز دارید.

یادداشت ویراستار:راهنمای زیر با استفاده از یک دستگاه سامسونگ نوشته شده است،گرچه اغلب (اما نه همه)دستگاه های اندروید به شما امکان می دهند برنامه ها را به SD انتقال دهید و یک روش نسبتا مشابه را دنبال کنید.

برنامه ها را به SD کارت خود منتقل کنید.

اولین قدم باز کردن تنظیمات برنامه های شماست.همیشه می توانید آن را در کشوی برنامه ها پیدا کنید.

بعد به مدیریت برنامه بروید و آن را راه اندازی کنید.به خاطر داشته باشید که با توجه به ساخت یا مدل گوشی خود،ممکن است مراحل کمی متفاوت باشند.

درحال حاضر لیستی از تمام برنامه های خود خواهید داشت.به سادگی یکی را انتخاب کنید،و صفحه نمایش با بسیاری از گزینه ها مانند “پاک کردن حافظه پنهان” و “توقف اجباری”نمایش داده می شود.گزینه ای که می گوید”انتقال به کارت SD”را بزنید و انجامش دهید.احتمالا بدون هشداری انجام شود،اما شما باید برای نشان دادن آن یک کارت microSDسازگار با این گزینه داشته باشید.

استثناها

وقتی برنامه ها را بر روی کارت SD منتقل می کنید،باید چندچیز را به خاطر داشته باشید.اول اینکه همه ی دستگاه ها این عملکرد را پشتیبانی نمی کنند.شما می توانید از طریق مدیر برنامه به برنامه ها دسترسی پیدا کنید،اما گزینه ی “انتقال به کارت SD”را نمایش نمی دهد(مثلا من با Moto X Pure به این مشکل برخوردم)

دوم اینکه همه ی برنامه ها نمی توانند به SDکارت منتقل شوند.این معمولا برای برنامه هایی که به صورت پیش فرض روی تلفن شما نصب شده اند مانند گوگل کروم ،پیام رسان،یوتیوب و موارد دیگر صادق است.دراین موارد،”انتقال به کارت SD”خاکستری خواهد شد ، و با ضربه زدن روی آن اتفاقی نخواهد افتاد.درنهایت ،چندگوشی خاص وجود دارد که می توانند بخشی از برنامه را به کارت SD انتقال دهند درحالی که بقیه برنامه ها در حافطه داخلی ذخیره می شوند.

فضای ابری یا کارت SD؟

چگونه شما اطلاعات خود را بر روی گوشی خود ذخیره می کنید؟آیا ترجیح می دهید تلفن همراه با فضای ذخیره سازی انبوه تهیه کنید؟آیا می خواهید یک کارت SDدریافت کنید؟آیا شما از فضای ابری استفاده می کنید؟می خواهیم بدانیم! ما را از روش خود برای بهینه کردن فضای ذخیره سازی مطلع کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر