موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

جستجوی اینستاگرام در گوگل

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 07 اسفند 1400 ساعت 02:38

آموزش امنیت اینستاگرام

blog_resized_900_450_217_1509006439_chrome_and_instagram.jpg

گوگل کروم و اینستاگرام روندی می باشد که چند ماه اخیر باهم هماهنگ شده اند و اینستاگرام اخیرا در مسیر کمپانی مادرش فیسبوک گام گذاشته و قصد آن کرده تا سرویس خود را از حالت اپلیکیشن محور خارج کرده و مصرف دیتای بسیار بالای آن را کاهش بدهد. برای این منظور، پلتفرم مورد بحث از این پس به کاربران موبایل اجازه می دهد که با ورود به وبسایت instagram.com، بدون نیاز به دانلود اینستاگرام  وارد حساب کاربری خود شده و در آن پست بگذارند.با فالوجت ربات افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید.

این قابلیت می تواند به رشد اینستاگرام در کشورهای در حال توسعه (که از اینترنت خوبی برخوردار نیستند) کمک کرده و راه را برای رسیدن به آمار 1 میلیارد کاربر هموار سازد. اگر به خاطر داشته باشید، اینستاگرام در راستای همین هدف چندی پیش امکان دسترسی آفلاین به قابلیت های اپلیکیشن را برای کاربران پلتفرم اندروید فراهم کرد. بازدیدکنندگان از وبسایت اینستاگرام در موبایل می توانند وارد حساب کاربری خود شده و محتوای فیدها و پروفایل ها را تماشا کنند. همچنین امکان جستجو در میان پست ها و دسترسی به بخش اکسپلور (البته کمی محدودتر از اپلیکیشن اصلی) هم وجود دارد.

اما آیا گوگل کروم و اینستاگرام می توانند رابطه دوستانی باهم داشته باشند؟

بد نیست بدانید که یکی از موثرترین اقدامات فیسبوک برای رسیدن به آمار بیش از یک میلیارد کاربر، ارائه نسخه های سبک و کم مصرف از اپلیکیشن هایش بوده که فعلا شامل Facebook Lite و Messenger Lite می شوند. بنابراین اینستاگرام با اقدام اخیر خود می تواند امیدوار باشد که به زودی به آمار 1 میلیارد کاربر دست خواهد یافت.

بسیاری از کاربران هستند که کیفیت برای شان حرف اول را می زند و از دوربین های dSLR برای عکس برداری استفاده می کنند. اما از آنجایی که امکانی برای انتشار تصاویر از طریق کامپیوتر روی اینستاگرام وجود نداشت، کاربران مجبور بودند ابتدا عکس های خود را به کامپیوتر انتقال دهند و سپس از طریق دراپ باکس یا ایمیل، آن ها را به موبایل خود منتقل کنند.

خوشبختانه اضافه شدن این ویژگی کار این دسته از افراد را بسیار راحت تر از گذشته می کند و زمان بیشتری برای شان می خرد. اما اگر سری به وبسایت حال حاضر اینستاگرام بزنید، می بینید که هیچ گزینه ای برای انتشار پست وجود ندارد. گفتنی است که راز پست گذاشتن از طریق مرورگرها، در تنظیمات ساختاری صفحات پنهان شده است.

برای دستیابی به امکان انتشار پست از طریق مرورگر، باید برای تبدیل فرم صفحه وبسایت اینستاگرام از حالت دسکتاپ به موبایلی، راهی پیدا کنید. البته دسترسی به این ویژگی نیز پیچیده نیست و خیلی راحت با چند کلیک ساده می توانید فرم صفحات وب را به حالت موبایلی تغییر دهید.

Using_Instagram_for_Chrome.jpg

نحوه انتشار پست از طریق گوگل کروم و اینستاگرام

وارد وبسایت اینستاگرام شوید. سپس روی صفحه کلیک راست کنید و از میان امکانات موجود، «Inspect» را انتخاب نمایید. با کلیک رو گزینه «Inspect»، ادیتوری در کنار صفحه برای تان نمایش داده می شود. اگر خوب دقت کنید، در سمت چپ نوار بالای ادیتور، آیکونی را مشاهده می کنید که شباهت بسیاری به یک تبلت و یک تلفن همراه دارد.

اگر روی آن کلیک کنید، صفحه به فرم موبایلی تغییر شکل پیدا می کند. با تغییر حالت صفحه وبسایت اینستاگرام به قالب موبایلی، ویژگی هایی هم به آن اضافه می شود که از میان آن ها می توان به اضافه شدن آیکن دوربین در پایین صفحه اشاره کرد.

روی آن کلیک کنید تا صفحه ای جهت اضافه کردن عکس مورد نظر برای تان روی صفحه ظاهر شود. عکس منتخب خود را انتخاب کنید و کمی تغییرات در آن ایجاد کنید. در پایان هم می توانید متنی برای عکس خود بنویسید و با کلیک روی گزینه «Share» آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیاتو فالوجت : ربات افزایش فالوور واقعی و خرید فالوور ایرانی   همچنین بخوانید: آموزش آپلود عکس در اینستاگرام با گوگل کروم ، فایرفاکس کامپیوتر  

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر