موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

برنامه حذف فالوور در اینستاگرام

برنامه حذف فالوور در اینستاگرام

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 22 اسفند 1399 ساعت 21:42

برخی مواقع بنا به دلایلی، موقعیتی پیش می آید که ما بخواهیم یک یا تعدادی از فالوورهای خود را حذف نماییم. برای انجام این کار راهکار ساده ای در اینستاگرام وجود دارد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت. نکته جالبی که در رابطه با حذف فالوور اینستاگرام وجود دارد این است که پس از حذف افراد از لیست دنبال کنندگانتان، نوتیفیکیشن یا هشداری برای آنان ارسال نخواهد شد و این افراد به سادگی متوجه نخواهند شد که شما آن ها را از لیست فالوور های خود حذف نموده اید.

آموزش امنیت اینستاگرام

حذف فالوور اینستاگرام

فالوور(Follower) یا دنبال کنندگان در اینستاگرام، کاربرانی هستند که صفحه شخص یا کمپانی مورد نظر خود را در اینستاگرام پسندیده و می خواهند پست ها و استوری های این صفحات را همواره دنبال نمایند. اگر صفحه شما خصوصی یا Private باشد، هر کاربر اینستاگرامی که قصد دنبال کردن شما را داشته باشد، ابتدا باید توسط شما تایید گردد. اما اگر صفحه شما عمومی باشد، شما نقشی در تایید فالوور های خود ندارید و هر شخص یا صفحه ای می تواند شما را دنبال نماید.

lazy_placeholder.gif

گاهی اوقات شرایطی ایجاد می شود که ما نمی خواهیم برخی افراد دیگر به پروفایل، پست ها و استوری های ما دسترسی داشته باشند و به طور کلی می خواهیم آن ها را از لیست فالوورهای خود حذف نماییم. برای این منظور روش های متفاوتی وجود دارد که ما در اینجا به بررسی برخی از آن ها خواهیم پرداخت. روش اول حذف دستی و یک به یک فالوورها در اینستاگرام بوده و روش دوم استفاده از برنامه ها و اپلیکیشن های حذف فالوور اینستاگرام می باشد.

حذف فالوور اینستاگرام بدون نیاز به برنامه

حذف افراد و صفحات از لیست فالوور ها بسیار ساده بوده و تنها کافی است مراحلی که در ادامه گفته شده است را یک به یک انجام داد. منتها قبل از هر چیز باید به یاد داشته باشید که لزوم امکان پاک کردن حذف فالوور اینستاگرام به این روش، خصوصی یا Private بودن اکانت شما می باشد. پس اگر اکانت شما جزو اکانت های Public یا عمومی است، ابتدا باید آن را به اکانت خصوصی تبدیل نمایید.

  1. اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا نموده و به صفحه پروفایل خود وارد شوید.

lazy_placeholder.gif

ورود به بخش پروفایل

  1. گزینه Followers را انتخاب کنید و به لیست فالوور های خود وارد شوید.

lazy_placeholder.gif

ورود به بخش فالوورها

  1. یکی از فالوورهای مورد نظر خود را که قصد حذف کردن آن را دارید انتخاب کرده و روی گزینه سه نقطه در کنار آن لمس کنید.

lazy_placeholder.gif

ورود به بخش تنظیمات فالوورها

  1. گزینه “Remove” را انتخاب نمایید تا فرد یا صفحه مورد نظر شما از لیست فالوورهایتان حذف گردد.

lazy_placeholder.gif

انتخاب گزینه Remove

برنامه حذف فالوور اینستاگرام

اما یک روش دیگر نیز برای حذف فالوور اینستاگرام وجود دارد که با استفاده از برنامه های جانبی انجام پذیر است. برای این منظور نیاز است که ابتدا یک برنامه مدیریت فالوورها در اینستاگرام نصب کرده و سپس اقدام به حذف فالوورهای مورد نظرمان در اینستاگرام نماییم. به عنوان مثال می توان از نرم افزار Followers Assistant برای حذف فالوور اینستاگرام استفاده نمود.

همچنین نرم افزارهای دیگری نیز برای این امر وجود دارد که علاوه بر مدیریت فالوورها امکان مدیریت افرادی که شما آن ها را فالوو کرده اید اما آن ها شما را فالوو نکرده اند را نیز به کاربر می دهد. این اپلیکیشن ها عمدتا با نام آنفالویاب اینستاگرام معرفی می شوند که در گذشته تعدادی از آن ها را معرفی کرده ایم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر