موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

روش گذاشتن فیلم طولانی در پست اینستاگرام

روش گذاشتن فیلم طولانی در پست اینستاگرام

نویسنده : معین | زمان انتشار : 26 مرداد 1400 ساعت 08:33

اول باید ببینیم وقتی داریم از آموزش گذاشتن فیلم طولانی در اینستاگرام و استفاده ویدیو در اینستاگرام حرف می زنیم منظور ما چیست؟ خوب ما می توانیم ویدیو را در بخش های مختلف اینستاگرام مثل فید اینستاگرام (Feed) ، استوری اینستاگرام ، لایو اینستاگرام، تلویزیون اینستاگرام (IGTV) و تبلیغات در اینستاگرام استفاده کنیم. اگر در نصب اینستاگرام مشکلی دارید و دیدن فیلم آموزش نصب اینستاگرام می تواند به شما کمک کند.

آموزش امنیت اینستاگرام

نقش ویدیو در اینستاگرام مارکتینگ

ویدیوها بیشتر از عکس موثر هستند. طبق آمار منتشر شده از اینستاگرام، ویدیوها بیشتر از عکس ها تعامل (Engagement) ایجاد می کنند و تقریبا ویدیوها دو برابر عکس ها کامنت دریافت می کند و نرخ تعامل آنها هم 38%  بیشتر از عکس هاست. این یعنی یک فرصت خوب برای رشد پیج اینستاگرام بوسیله تولیدات ویدیویی مناسب. ویدیو مارکتینگ برای برندها دیگر آنقدرها هم هزینه بر نیست و حدس زده می شود بیش از 85% بیزنس ها استفاده از ویدیو در اینستاگرام خود را در برنامه ریزی 2020 قرار دهند. شما هم اگر شرکتی دارید یا برند هستید می توانید با یادگیری آموزش گذاشتن فیلم طولانی در اینستاگرام برای پروموت و تبلیغات در اینستاگرام برای بالابردن آگاهی از برند و انتقال پیام خود در کمپین ها از ویدیو استفاده کنید.همچنین در اینستاگرام مارکتینگ میتواند یکی از گزینه های بسیار پر بازده باشد.

آموزش گذاشتن فیلم طولانی در پست اینستاگرام 

اینستاگرام به شما اجازه پست کردن کردن ویدیوهایی به مدت 3 تا 60 ثانیه را می دهد. خوب اگر ویدیوی شما بیش از 60 ثانیه بود چه کار کنید؟ می توانید یک دقیقه از آن را انتخاب کنید اما اگر می خواهید از تمام ویدیو استفاده کنید پیشنهاد ما IGTV است که اجازه انتشار ویدیوهای بیش از 60 ثانیه را می دهد اما اگر شما برای پست برنامه ریزی کردید نگران نباشید، شما می توانید ویدیوی خود را بصورت چند ویدیوی یک دقیقه ای تبدیل کنید و سپس بصورت البومی منتشر کنید. برای انتشار آنها بصورت آلبومی کافیست در مرحله انتخاب فایل از گالری با بیشتر نگه داشتن انگشت خود روی فایل ها می توانید فایل های کوتاه شده را به ترتیب انتخاب کنید و سپس منتشر کنید . در ادامه مطلب نرم افزار مناسب گذاشتن ویدیو طولانی در پست اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم.

 نرم افزار گذاشتن فیلم طولانی در پست اینستاگرام

نرم افزار گذاشتن فیلم طولانی در پست اینستاگرام

اپلیکیشن InShot اینستاشات ، اپ ساختن ویدیو برای استوری و پست اینستاگرام

با استفاده از این برنامه در گوشی خود می توانید ادیت های جالبی روی عکس و ویدیوی خود انجام دهید. مثلا قسمت هایی از چند ویدیو را ترکیب کنید یا روی ویدیوی خود صدا و موسیقی بگذارید و حتی سایز و نسبت ویدیوی خود برای انتشار در استوری یا پست را هم تنظیم کنید.

اپلیکیشن Timbre تیمبر، اپ تدوین و اضافه کردن موزیک به استوری و پست اینستاگرام

با این برنامه جالب در گوشی خود میتوانید صدا و موسیقی را از یک ویدیو جدا کنید و در ویدیوی خودتان بکار ببرید. ترکیب صدا و ویدیو به همراه خروجی های متنوع و کاربردی همان چیزی است که احتمالا شما برای پست و استوری هایتان به آن نیاز دارید

اپلیکیشن استوری کاتر Story Cutter، نرم افزار افزایش زمان استوری اینستاگرام

استوری کاتر نرم افزاری کاربری برای افزایش زمان استوری اینستاگرام است که با برش حرفه ای ویدیوها و تبدیل آن به ویدیوهای کوتاه مدت 15 ثانیه و پشت سر هم دغدغه شما برای گذاشتن ویدیو طولانی در استوری اینستاگرام را از بین می برد.

بیشتر بدانید: چگونه در استوری اینستاگرام فیلم بگذاریم

گذاشتن فیلم بیشتر از یک دقیقه در اینستاگرام

همانطور که اشاره کردیم بهتر است برای انتشار ویدیویی در اینستاگرام از IGTV استفاده کنید و در پست منتشر نکنید زیرا انتشار ویدیوها به صورت آلبومی دیگر تعداد نمایش (View) را در اختیار شما قرار نمی دهد و صرفا تعداد لایک جایگزین ویو می شود و اصلا این جذاب نیست. در صورتی که همان ویدیو در IGTV می تواند پارامتر تعداد نمایش حتی استقبال کاربران از ثانیه های پربازدید ویدیویتان را به همراه داشته باشد.

همچنین در IGTV می توانید برنامه های سریالی تولیدی خود و تاک های خود را منتشر کنید و یک برندینگ قوی برای تولیدات ویدیویی خود داشته باشید

گذاشتن ویدیو طولانی در استوری اینستاگرام 

بیشترین مدت ویدیو در استوری 15 ثانیه است پس از این 15 ثانیه حداکثر استفاده را ببرید.

اگر بیشتر از این باشید اینستاگرام بصورت خودکار 15 ثانیه اول از ویدیو شماره در استوری اول، 15 ثانیه بعدی را در استوری دوم و به همین ترتیب 15 ثانیه ها را جدا می کند و بصورت پشت هم به نمایش می گذارد.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که بصورت حرفه ای در اینستاگرام ویدیو تولید می کنید و فالوورهای زیادی دارید همین حالا می توانید کسب درآمد از اینستاگرام را با نشانت تجربه کنید.

چطور فیلم های بیشتر از 15 ثانیه در استوری بگذاریم؟

در آپدیت های اخیر اینستاگرام با انتخاب ویدیوهای بیشتر از 15 ثانیه از گالری اینستاگرام آن را بصورت اتوماتیک به ویدیوهای جداگانه 15 ثانیه ای و پشت سر هم تبدیل میکند و یا شما می توانید بوسیله برنامه InShot ویدیو خود را کات کنید و در اینستاگرام استوری کنید.

چطور ویدیوهای بیشتر از یک دقیقه پست کنیم؟

محدودیت 60 ثانیه ای ویدیوها برای پست های اینستاگرام همچنان وجود دارد پس شما ناچارید آن را در IGTV به اشتراک بگذارید و IGTV را در اینستاگرام پست کنید و یا اینکه بوسیله برنامه InShot ویدیو خود را کات کنید و در اینستاگرام بصورت البومی پست کنید.

گذاشتن ویدیو چند قسمتی در اینستاگرام چگونه است؟

برای پست کردن ویدیوهای چند قسمتی در اینستاگرام باید آنها را بصورت آلبومی پست سر هم از گالری انتخاب کنید و بعد آنها را پست کنید اگر ویدیوهای هر قسمت بیش از 60 ثانیه است حتما آن را به ویدیوهای 60 ثانیه ای تقسیم بندی کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر