موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

مشکل پروموت اینستاگرام

مشکل پروموت اینستاگرام

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 09 بهمن 1400 ساعت 19:02

برای اینکه بدانیم پروموت اینستاگرام یا پروموشن در اینستا چیست باید اقرار کنیم که امروزه اینستاگرام چیزی فراتر از به اشتراک گذاشتن یک عکس زیبا یا یک ویدئوی خنده دار است. نسخه ی بیزینسی اینستاگرام که در سال 2016 راه اندازی شد؛ به کسب و کارهای زیادی این فرصت را داد تا معروف شوند. در واقع این فضا باعث شد همزمان بتوانیم به طور رایگان با مشتریان بیشتری ارتباط بگیریم که این به نوبه ی خود فروش بیشتر را بهمراه آورده است. در طی همکاری با هزاران کسب و کار، اینستاگرام تقریبا در هر بروزرسانی امکان جدیدی در اختیار کاربرانش قرار می دهد. پروموشن در اینستاگرام از مهمترین ویژگی هاست. پروموت اینستاگرام یا پروموشن اینستاگرام چیست؟ این راهنما برای پاسخ به همین سوال آماده شده است. پس لطفا تا انتهای این نوشته همراه ما باشید. اگر هنوز اینستاگرام را نصب نکرده اید مطلب راهنمای نصب اینستاگرام می تواند به شما کمک کند.

آموزش امنیت اینستاگرام

پروموت اینستاگرام یا پروموشن اینستاگرام

برای اینکه بدانیم پروموت اینستاگرام یا پروموشن در اینستا چیست میتوان گفت که اینستاگرام از هیچ امکانی برای ارتقای بیزینس ها در بسترش دریغ نکرده است. در واقع این همکاری طولانی به این اپلیکیشن فرصتی داد تا سنجش درستی از نیازهای کسب و کارها داشته باشد. این نیازسنجی به قالب امکان جدید در هر بروزرسانی به اینستاگرام اضافه شد. اینستاگرام سه گانه ی معروفی دارد که در دستور کارشان قرار دارد: “دیده شوید، آمار و اطلاعات را بررسی کنید و پیش به سوی مشتریان جدید!”

اینستاگرام متوجه شد که کسب وکارها دوست دارند در سطح اینستاگرام معروف شوند. بعد از آن فهمدیدند که بیزینس های اینستاگرامی به اطلاعات و آمار دقیقتری نیاز دارند تا وضعیت و نتیجه ی عملکرد پست هایشان را بررسی کنند. البته بسیاری عقیده داشتتند که این آمار و ارقام بسیار خسته کننده هستند و در عمل قابل اجرا نیستند. در نهایت کسب و کارها می خواهند که به مشتریان بیشتری دست پیدا کنند. در این نقطه چگونگی پروموشن اینستاگرام یا پروموت اینستاگرام مطرح می شود.  

تعریف پروموت اینستاگرام

پروموت اینستاگرام یا پروموشن در اینستا چیست به زبان ساده به معنی تبلیغ یک پست در بستر اینستاگرام است. یعنی اگر تصمیم بگیرید یکی از پست هایتان که عملکرد بهتری داشته، به کسانی فراتر از فالوورهایتان نشان داده شود، به این امید که مخاطبان بیشتری جذب کنید در واقع شما روش پروموت اینستاگرام را پیاده کرده اید. دقت کنید که این مورد با زمانی که شما با استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگبه تبلیغ می پردازید متفاوت است.یعنی مفهوم PROMOTION با مفهوم ADS در اینستاگرام متفاوت است.

پست هایی که پروموت شده اند، از نظر ظاهری یک پست معمولی هستند. این پست توسط شما بعنوان صاحب صفحه انتخاب شده است. ممکن است کلمه ی SPONSORED در بالای آن ظاهر شود. در پایین عکس پست یک دکمه ی اصطلاحا کال تو اکشن قرار داد که بسته به محتوای آن پست، از بینندگان می خواهد که کاری انجام دهند. مثلا برنامه ای نصب کنند، در سایتی ثبت نام کنند یا به جای خاصی بروند. این پست ها از الگوریتم های رایج اینستاگرام پیروی نمی کنند و اینستاگرام آنها را تشخیص می دهد. البته پست های پروموت شده برای کاربران معمولا خوشایند نیستند و نباید فراموش کنیم که اینستاگرام به رضایت کاربرانش اهمیت زیادی می دهد.

هم پست های تبلیغاتی و هم پست های پروموت اینستاگرام به هدف بالا بردن تعامل یا engagement ایجاد می شوند. هر نوع از این پست ها اینکار ها را به نحو متفاوتی انجام می دهند. مثلا پست های تبلیغاتی یک برند از طریق ایجاد تعامل با فالوورهای هدفی که ممکن است در صفحات اینفلوئنسرها وجود داشته باشند، دیده می شوند. پست های پروموشن اینستاگرام نیز با ظاهر شدن بر سر راهی کسانی که ممکن است آن را بپسندند، تعامل را طریق لایک و کامنت و اشتراک گذاری افزایش می دهد. پست های تبلیغاتی اینستاگرام، ابزاری عالی برای تبدیل رهگذران به مشتریانی بلقوه است. اما اگر می خواهید  افراد بیشتری برند شما را بشناسند. شاید به راه انداختن یک کمپین تبلیغاتی در برخی موارد باعث اتلاف وقت و پول باشد در این حالت پروموت اینستاگرام یا پروموشن در اینستا به کمک شما می آید.دقت کنید که منظور از ads در این بند، کمپین های تبلیغاتی است که از طریق ads manager فیسبوک انجام می شود.

بیشتر بدانید: کپی تیک آبی اینستاگرام

فراموش نکنید که الگوریتم اینستاگرام و بسیاری از شبکه های اجتماعی دیگر بر مبنای میزان همه گیر شدن یا وایرال شدن پست ها فعالیت می کند. پس هر چه زودتر باید پست های پروموشن شما این خاصیت را پیدا کنند تا با سوار شدن روی الگوریتم های اینستاگرام بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورند. روزانه 90 میلیون پست و ویدئو در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود. بدیهی است که دیده شدن در چنین رقابت دیوانه کننده ای به این سادگی نیست. با این مقدمه  پروموت اینستاگرام یا پروموشن اینستاگرام چگونه انجام می شود؟ در بند بعدی به آن پرداختیم.

پروموت اینستاگرام چگونه انجام می شود؟

برای اینکه بیان کنیم پروموت اینستاگرام یا پروموشن در اینستا چیست باید بگیم که پروموت یا پروموشن به معنی ارتقا دادن است. شاید در صفحه ی اینستاگرامتان دیده باشید که ذیل برخی از پست ها که عملکرد بهتری داشته اند نوشته ای ظاهر می شود. این نوشته معمولا چنین مضمونی دارد: “این پست از 90 درصد پست های شما بهتر دیده شده، آیا می خواهید آن را ارتقا دهید؟”. روبروی این نوشته عبارت ارتقا یا PROMOTION به صورت آبی رنگ دیده می شود. البته دکمه ی PROMOTION برای تمامی پست های اینستاگرام های بیزینسی وجود دارد.

برای ساختن پست های پروموشن هیچ روال سختی پیش رویتان نیست. شما به سادگی می توانید از طریق گوشی خودتان پروموت اینستاگرام را انجام دهید. بدیهی است که باید اکانت شما، بیزینسی باشد. در مورد اکانت های بیزینسی اینستاگرام در نوشته های پیشین به طور مفصل پرداخته ایم، که توصیه می کنیم حتما مطالعه کنید. برای تبدیل اکانت خود به حساب تجاری از مسیر زیر پیش بروید:

  • در صفحه ی اصلی پروفایلتان بر روی سه خط بالای صفحه بزنید.
  • در منوی کناری روی setting بزنید.
  • در صفحه ی باز شده روی account  بزنید.
  • صفحه ی باز شده را به سمت پایین اسکرول کنید.
  • در پایین صفحه عبارت switch to business account را ببینید و روی آن بزنید.

با طی چند مرحله ی ساده اکانت ساده ی شما به اکانت بیزینسی تبدیل می شود. پروموت اینستاگرام یا پروموشن اینستاگرام بر روی اکانت های بیزینسی اینستاگرام انجام می شود. از طرفی تبلیغات در اینستاگرام یا ads از طریق add manager در فیسبوک انجام می شود. یعنی برای راه اندازی آن نیاز دارید که به فیسبوک متصل شوید. این دو نوع از تبلیغات را اشتباه نگیرید.

پروموشن اینستاگرام از الگوریتم های آن به نفع بهتر دیده شدن بهره می گیرد. در واقع این الگوریتم ها می خواهند بفهمند که چه کسانی با چه ویژگی هایی از این نوع پست ها استقبال می کنند.

مراحل ساخت پروموشن اینستاگرام

پیش تر پی بردیم پروموت اینستاگرام یا پروموشن در اینستا چیست و در ادامه مراحل ساخت پروموت اینستاگرام را بررسی کرده ایم. دقت کنید که در هر مرحله سوالاتی از شما پرسیده می شود که پاسخ آنها در ساخت پروموشن اینستاگرام نقش بسزایی دارد. در واقع با پاسخ درست به این سوالات می توانید هزینه ی صرف شده برای پروموشن را به بهترین شکل مدیریت می کند. این موضوع علی الخصوص زمانیکه بودجه ی محدودی داشته باشید، اهمیت پیدا می کند. برای ساخت پروموشن اینستاگرام مراحل زیر را طی کنید.

ابتدا هدف خود را از پروموت اینستاگرام مشخص کنید.

شما می توانید سه هدف عمده از انجام پروموشن در اینستاگرام داشته باشید: افزایش بازدید از پروفایل اینستاگرام، ایجاد ترافیک برای وبسایت یا به طور ساده وایرال شدن یک پستتان در اینستاگرام. هدف شما می تواند هر یک از این موارد باشد اما فراموش نکنید نیل به هر یک از این اهداف مسیر متفاوتی را می طلبد. در واقع اگر درک درستی از هدف خود در پروموشن اینستاگرام داشته باشید، پست شما موفق تر عمل خواهد کرد. پس در وهله ی اول بدانید که هر یک از اهداف مزبور قرار است به چه نحوی به ارتقای برند شما کمک کند. در ادامه این اهداف را شرح می دهیم.

بازدید از پروفایل

اگر می خواهید پروفایل اینستاگرام شما توسط افراد بیشتری دیده شود، پروموشن اینستاگرام به کمک شما می آید. بر اساس تنظیماتی که در ابتدای اینکار انجام میدهید، اینستاگرام پروفایل شما را به افراد مربوط نشان می دهد.

افزایش ترافیک وبسایت

پروموشن اینستاگرام به همراهی الگوریتم اینستاگرام افرادی را که مخاطب هدف شما هستند به سمت وبسایت شما هدایت می کند. در واقع الگوریتم های اینستاگرام و تنظیمات پروموشن در ابتدای کار پست شما را سر راه افرادی را قرار می دهد که احتمال کلیک کردن توسط آنها بسیار بالاست. این کار مستقیما بر فروش محصولات شما تاثیر گذار خواهد بود.

ارتقای بازدید یا وایرال شدن

شاید هدف شما از پروموشن افزایش آگاهی نسبت به برندتان باشد. با پروموشن می توانید نام برند خود را به گوش افراد زیادی برسانید. توجه کنید که در این مورد تضمینی برای افزایش تعامل یا ENGAGEMENT وجود ندارد. اما به هر حال نام برند شما به توسط افراد زیادی شنیده می شود و این به نفع شماست.

 مخاطبین هدف خود را انتخاب کنید

میلیون ها مخاطب در سطح اینستاگرام همه روزه در حال فعالیت هستند. شما نمی توانید به تمامی این افراد دست پیدا کنید. پس کاری که باید انجام دهید، پیدا کردن مرتبط ترین افراد با پروموشن شما هوشمندانه ترین کاری است که باید انجام دهید. در واقع از جمعیت میلیونی اینستاگرام باید آن دسته ای را انتخاب کنید که به اهداف شما نزدیک ترند. در این مورد نیز اهداف به سه دسته ی مزبور تقسیم می شوند: یعنی بازدید از پروفایل، بازدید از وبسایت؟ وایرال شدن پست. استراتژی های کسب و کار شما در انتخاب مخاطبان هدفتان نقش زیادی ایفا می کند.در این بخش شما می توانید مخاطبان خود را از یکی از دسته های زیر در بخش تنظیمات انتخاب کنید:

انتخاب مخاطبان به صورت خودکار:

در این مورد اینستاگرام بر اساس فالوورهای شما تشخیص می دهد که چه کسانی برای پروموشن اینستاگرام شما مناسب تر هستند. بعلاوه کاربرانی که سابقا به هر نحوی با پست ها یا صفحه ی شما تعامل داشته اند می توانند جز این دسته از مخاطبین قرار بگیرند. با انتخاب این گزینه میزان وفاداری کسانی را که در گذشته به صفحه ی شما علاقه ای نشان داده اند، بیشتر می شود. البته اگر هدفتان این است که کاربران کاملا جدیدی را پیدا کنید این روش مناسب شما نیست.

انتخاب مخاطبان بر اساس لوکیشن:

این روش مخاطبان یک لوکیشن به خصوص را هدف قرار می دهد. علاوه بر این شما می توانید این مخاطبین را از نظر رده ی سنی و جنسیت نیز تفکیک کنید. این مورد علی الخصوص زمانی که بخواهید یک موضوع یا رویداد مختص به مکانی خاص را پروموت کنید، مفید واقع می شود. پروموشن اینستاگرام در این مورد به افرادی شبیه به فالوورهای شما از نظر لوکیشن نشان داده می شود.

انتخاب مخاطبان به صورت دستی:

این شاید بهترین گزینه برای شما باشد؛‌ چرا که انجام تمامی تنظیمات کاملا در دست شماست. شما میتوانید مخاطب های هدف پروموشن اینستاگرام خود را بر اساس سن، مکان، علاقه ها و موارد دیگری از سایرین جدا کنید. با اینکار شما کنترل بیشتری بر روی مخاطبین هدف دارید. البته زمانی می توانید از این گزینه استفاده ی مفیدی داشته باشید که مخاطبین هدف خود و ویژگی هایشان را به خوبی بشناسید.

 جمعیت اینستاگرام را به نفع خودتان مدیریت کنید

در این بخش نیز باید در مورد کاربران اینستاگرام هدفگذاری هایی انجام دهید. یعنی تصمیم بگیرید مخاطبان پروموشن اینستاگرام شما چه افرادی هستند. در این بخش نیز باید دقت زیادی به خرج دهید تا مخاطبان هدف خود را بدرستی انتخاب کنید. باید در نهایت تصمیم بگیرید که می خواهید این جمعیت هدف را به کجا هدایت کنید: به بازدید از پروفایل اینستاگرامتان؟ به وبسایتتان؟ یا برای وایرال کردن پست منتخبتان؟

در مورد هزینه  promote اینستاگرام و دوره ی زمانی تصمیم بگیرید

بدیهی است که برای بودجه ی مشخص شده برای پروموشن اینستاگرام سقف مجازی تعیین کرده اید. انجام تنظیمات این قسمت بسیار ساده انجام می شود. بر اساس مبالغ روز شما می توانید 200 هزار تومان(معادل 10 دلار) برای 24 ساعت پروموشن تعیین کنید. یعنی به ازای پرداخت این مبلغ پست پروموت شده ی شما به مدت یک روز به افرادی که در بندی های قبلی انتخاب کرده اید نمایش داده می شود. بر اساس بودجه شما این مدت می تواند بیشتر و متفاوت تر باشد. البته اینستاگرام روش دیگری نیز برای محاسبه ی هزینه دارد. این روش با پارامتر cpm یا COST PER MILLE یا قیمت بر اساس تعامل سنجیده می شود. یعنی شما به ازای هر 1000 ویو یا ایمپرشن هزینه ای به اینستاگرام پرداخت می کنید. هزینه پروموت اینستاگرام را در بند جداگانه ای بررسی کرده ایم.

طی کردن این 4 مرحله برای ایجاد پروموشن در اینستاگرام ضروری است. حال تمامی بررسی هایی که از ابتدای نوشته تا به اینجا داشته ایم را مد نظر داشته باشید، می خواهیم به بخش تنظیمات برویم و اولین پروموشن اینستاگرام را ایجاد کنیم.

بیشتر بدانید: چگونه وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شویم

تنظیمات مربوط به پروموشن اینستاگرام

بعد از درک کامل اینکه پروموت اینستاگرام یا پروموشن در اینستا چیست پیش از هر چیزی باید بگوییم که نویسنده ی این نوشته ایرانی است و با محدودیت های موجود آشناست. ما در اینجا در ابتدا مطلب را به صورت کامل پوشش می دهیم و در انتها روش هایی برای رفع محدودیت ها ارائه می دهیم.

خرید پروموت اینستاگرام

تنظیمات این بخش ساده تر از آن است که تصور می کنید. گوشی خود را به دست بگیرید و گام به گام با این راهنما پیش بروید:

  • به پروفایل اینستاگرام خود بروید.
  • پستی که می خواهید آن را پروموت کنید، انتخاب کنید.
  • زیر پست مورد نظر بر روی عبارت PROMOTE که دکمه ای به رنگ آبیست بزنید. زدن روی این دکمه شما را به صفحه ی تنظیمات هدایت می کند.طی چند مرحله از شما اطلاعاتی دریافت می شود تا پروموشن شما به انجام برسد. ممکن است در برخی از اکانت های بیزینسی اینستاگرام این دکمه به صورت boost post ظاهر شده باشد.
  • در مرحله ی اول شما باید انتخاب کنید که پست پروموت اینستاگرام شما بازدید کنندگان را به کجا ببرد؟ سه گزینه در این قسمت موجود است شامل: پروفایل شما، وبسایت شما یا دایرکت اینستاگرام شما. شما می توانید توضیحات بیشتر در این خصوص را با زدن روی عبارت learn about destinations در مورد هر یک از گزینه ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

  • با زدن فلش گوشه ی سمت راست صفحه به مرحله ی بعدی بروید.در این مرحله باید تصمیم بگیرید می خواهید کاربران به صورت خودکار انتخاب شوند یا به صورت تنظیمات دستی. در نسخه ی پیش رو در هنگام نگارش این مقاله برای انتخاب مخاطب هدف بر اساس لوکیشن گزینه ای وجود ندارد.(اما ما در بخش های قبلی به آن اشاره کرده ایم). گزینه ی دوم که شامل تنظیمات دستی است، به شما اجازه می دهد که در مورد اسم، مکان، علایق، سن و جنسیت مخاطبان هدفتان مرزهایی تعیین کنید. با زدن تیک موجود در گوشه ی تصویر تنظیمات را ذخیره کنید.
  • در مرحله ی بعدی باید بودجه و مدت زمان پروموشن اینستاگرام را مشخص کنید. یعنی مثلا انتخاب کنید که به ازای هر روز انتشار پروموشن در قالب پست و استوری چه هزینه ای پرداخت می کنید.  در این بخش به طور تقریبی به شما اعلام می شود که بر اساس هزینه و زمان تعیین شده به چه مقدار بازدید یا reach دست پیدا می کنید.

  • تا ایجاد پروموشن اینستاگرام تنها یک قدم باقی مانده و آن پرداخت است.  صفحه ی پیش روی شما review نام دارد. تمامی تنظیماتی که  تا این بخش انجام دادید در این قسمت قابل مشاهده است. ذیل این قسمت ها، بخش پرداخت یا payment را مشاهده می کنید. روی آن بزنید.

  • صفحه ی روش های پرداخت پیش روی شما ظاهر می شود. در بخش اول باید کشور خود و پول رایجتان را انتخاب کنید. در بین کشور ها اسم “ایران” موجود است اما در بین ارزها “ریال” موجود نیست. همچنین تنظیمات مربوط به ناحیه ی زمانی یا time zone برای ایرانیان وجود ندارد!

بخش زیرین شامل اطلاعات پستی و نهایتا روش پرداخت با انتخاب یکی از روش های گفته شده یعنی استفاده از کارت اعتباری یا credit card یا با استفاده از PayPal است. (که طبعا هیچ گزینه ای برای ایرانیان فعال نیست)

  • انجام موفقیت آمیز تمامی گزینه های بالا، گزینه ی ایجاد پروموشن را برای شما فعال میکند. با زدن روی گزینه ی create promotion پروموت اینستاگرام شما برای کنترل حریم خصوصی و خط مشی اینستاگرام ارسال می شود. نهایتا بعد از 60 دقیقه و در مواردی بیشتر از این میزان طول می کشد تا تبلیغ شما تایید شود.

پروموشن اینستاگرام در این جا با موفقیت انجام شد.(البته برای تمام کاربران بجز کاربران ایرانی!) کاربران ایرانی برای حل مشکل پرداخت یا خرید پروموشن چه راهی پیش روی ماست؟

بیشتر بدانید: نحوه تگ کردن در کامنت اینستاگرام

پروموت اینستاگرام در ایران

مطابق معمول ویژگی های حرفه ای و منحصر بفرد اینستاگرام برای ایرانیان فعال نیست:

  • انتخاب مخاطبان هدف بر اساس لوکیشن ایران ممکن نیست.
  • امکان پرداخت هزینه برای ایرانیان نیست چرا که به کارت های بانکی بین المللی دسترسی نداریم.بعلاوه دسترسی به پی پال هم ممکن نیست.
  • در زمان پرداخت امکان انتخاب پول رایج ایران در بین ارزها نیست.چرا که این گزینه وجود ندارد.

مهمتر از این گزینه ها:

  • به دلیل ارزش پول،  پروموشن اینستاگرام برای ایرانیان مقرون به صرفه نیست.

با اینهمه ممکن است بخواهیم پروموشن اینستاگرام را از ایران و با کاربران ایرانی انجام دهیم. نوشته هایی که در ادامه آمده است صرفا بر اساس تجربه است:

  • اکانت بیزینسی اینستاگرام خود را به فیسبوک متصل کنید.(به این موضوع، یعنی اتصال اینستاگرام ب فیسبوک در مقاله بزینس اکانت اینستاگرام پرداخته ایم). دقت کنید که این حساب فیسبوک به تازگی ساخته نشده باشد؛  چرا که از سمت خود فیسبوک مسدود می شوید. سعی کنید اگر اکانت بلااستفاده ای از فیسبوک دارید که مدت زمانی از ساخت آن می گذرد می توانید اطلاعات آن را به اطلاعات کشور دیگری تغییر داده و برای پروموت اینستاگرام از آن استفاده کنید. در بخش target audience یا مخاطبین هدف در فیسبوک می توان تنظیمات را طوری تعیین کرد که پست برای کسانی که در 365 روز گذشته با شما تعامل داشته اند، ظاهر شود. این تعامل می تواند شامل هر فعالیتی باشد و نیازی نیست که شخص شما را فالو کرده باشد.
  • اگر کسب و کار شما به نحوی است که می توانید به کشورهای دیگر خدمت رسانی کنید،‌ مخاطبان هدف خود را از بین آنها انتخاب کنید. با اینکار می توانید دایره ی مخاطبین خود را گسترش دهید.
  • برای پرداخت هزینه ی پروموت باید از ویزاکارت استفاده کنید. در این مورد چاره ای نیست و باید کارت بانکی خارجی باشد. اگر بخت با شما یار باشد می توانید از بستگان خود در خارج از کشور کمک بگیرید.

پیاده سازی مراحلی که گفته شد بعضا بسیار چالش برانگیزند. به فرض که شما مشکلات مربوط به پرداخت را حل کنید، ممکن است به روش های گوناگون فیسبوک متوجه موقعیت کنونی شما شده و دسترسیتان را محدود کند. این مشکل علیرغم استفاده از نرم افزارهای تغییر آی پی نیز همچنان برقرار است. می توانید درک کنید که چرا پست های sponsored بسیار کم هستند. با اینهمه شرکت ها و افراد زیادی هستند که تمامی مراحل گفته شده در این بخش را با بهره گیری از دسترسی هایشان برای شما انجام می دهند. یعنی تنظیمات مربوط به فیسبوک، تنظیمات مربوط به مخاطبین هدف و نهایتا تبدیل ارز برای پرداخت هزینه ی پروموشن. میزان موفقیت و صحت سنجی ادعاهای این مجموعه ها به عهده ی شماست.

بیشتر بدانید: دی اکتیو اینستاگرام

سخن پایانی

پروموشن اینستاگرام برای تمامی اکانت های بیزینسی اینستاگرامی این امکان را فراهم آورده تا طی چند مرحله بتوانند در اینستاگرام رشد کنند. یعنی دسترسی به صفحه ی پروفایل اینستاگرام یا صفحه ی فرود وبسایت شما به سادگی در اختیار مخاطبان هدفتان قرار بگیرد. این یعنی معروف تر شدن برند، فروش بیشتر و رسیدن به کاربرانی که قرار است به مخاطبان بلقوه ی شما تبدیل شوند. چه اهمیتی دارد که تعداد محدودی از کاربران نتوانند به این ویژگی منحصر بفرد دست پیدا کنند(!).به هر حال اینستاگرام در هر بروزرسانی خود،‌ ارتقای کسب و کار شما را هدف قرار می دهد. ما نیز در نشانت همین هدف را دنبال می کنیم و آخرین متدهای موفقیت در اینستاگرام را به شما عرضه می کنیم. مجله ی نشانت مرجعی منحصر بفرد برای شماست که می خواهید از زیر و بم اینستاگرام سر در بیاورید.

سوالات متداول

پروموت یا پروموشن اینستاگرام چیست؟

پروموشن یعنی ارتقا و وقتی در اینستاگرام در مورد پروموشن صحبت می کنیم یعنی می خواهیم در ازای پرداخت پول به اینستاگرام پست مورد نظرمان را به افراد بیشتری نشان دهیم. اینستاگرام بر اساس تنظیماتی که در اختیارش قرار می دهیم، پست ما را به افرادی که فالوور ما نیستند نشان می دهد. بعلاوه بودجه ی ما تعیین می کند این پروموت چه مدت زمانی به کاربران مختلف نمایش داده شود. در هر صورت آنچه در نهایت برای ما باقی می ماند تعداد زیادی از کاربران است که یا از پروفایل ما بازدید کرده و آن را فالو کرده اند، یا به سایت ما رفته اند و ترافیک آن را افزایش داده اند یا در نهایت با نام برند و محصولات ما کمابیش آشنا شده اند.

قیمت پروموشن اینستاگرام چقدر است؟

بر اساس تنطیمات موجود در بخش پروموشن اینستاگرام، هزینه ی پروموت از یک دلار به ازای یک روز تا 1000 دلار به ازای یک روز مشخص شده است. یعنی شما تعیین می کنید که چند روز می خواهید پروموشن شما نمایش داده شود و مشخص می کنید به ازای هر روز چه میزانی هزینه خواهید کرد. بر اساس هزینه ی شما مقدار reach نیز به صورت تخمینی مشخص می شود.

پروموشن اینستاگرام در ایران چگونه استفاده می شود؟

تنظیمات این موضوع در ایران کمی دشوار تر است. شما باید به نحوی بتوانید پرداخت دلاری را انجام دهید. بعلاوه امکان انتخاب ایرانیان به عنوان مخاطب هدف با محدودیت های زیادی همراه است. بهتر است در ابن رابطه از مجموعه های ارائه دهنده ی این خدمات کمک بگیرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر