موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود اوجی واتساپ جدیدترین ورژن

دانلود اوجی واتساپ جدیدترین ورژن

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 07 اسفند 1400 ساعت 10:44

OGwhatsapp.jpg
آخرین آپدیت و بروز رسانی واتساپ او جی دومین واتساپ بر روی گوشی

معرفی برنامه
اوجی واتساپ – OGWhatsApp نسخه ای غیر رسمی و اصلاح شده از واتساپ اصلی فارسی است که به کاربران خود امکان پیام‌رسانی بدون نقص، ایمن و رایگان را ارائه می دهد که بسیار قابل اعتماد است.
توسعه دهندگان واتساپ اوجی جدید همچنین برخی از ویژگی های پیشرفته را اضافه کرده اند که ممکن است به حفظ حریم خصوصی و نیازهای امنیتی کاربران کمک شایانی بکند.

آموزش امنیت اینستاگرام

واتساپ OG به کاربران خود امکان محدود کردن کسانی که میتوانند وضعیت واتساپ و یا پروفایل آنها مشاهده کنند و یا اینکه چه کسی می تواند با آن ها چت کنند را می دهد. تمامی این موارد موجب شده است که واتساپ اوجی تبدیل به یک پیام رسان همگانی و قابل اعتماد شود.
توسعه دهندگان همچنین برخی از گزینه های پیشرفته را در OGWhatsApp جدید به روز شده مانند حذف پیام های ارسال شده و مخفی کردن وضعیت آنلاین را به آن اضافه کرده اند. OGWA یک نسخه جایگزین واتساپ پلاس است.
واتساپ اندرویددیگر نیازی به معرفی ندارد ، این برنامه پیام رسان محبوب جهان است که ماهانه 500 میلیون کاربر فعال دارد.
واتس اپ از زمانی که اولین تلفن خود را در دست گرفتیم همیشه با ما بوده است. انعطاف پذیری ، رابط کاربری شیک و سرویس رایگان چیزی است که باعث می شود آن را از برنامه های دیگر جدا کند.
واتساب یک مسنجر بسیار سریع و قابل اعتماد است که نمی‌توانیم جایگزینی را برای آن پیدا کنیم.
وات ساپ او جی که برخی ها آن را OGWA می نامند نسخه‌ی غیر رسمی و جدید از واتساپ اصلی فارسی است که مسنجری ایمن، قابل اعتماد و سریع است.
نسخه رسمی واتساپ گاهی آن چیزی را که می خواهیم در خود ندارد. اما واتساپ اوجی علاوه بر آن که تمامی ویژگی های واتس اپ اصلی ایران در خود دارد منحصر به فرد دیگری نیز است که توسط توسعه دهندگان این پیام رسان به آن افزوده شده است.
استفاده از این برنامه اندروید امنیت و حریم خصوصی شما را به خطر می‌اندازد چراکه این نسخه غیر رسمی واتساپ از همان دیتابیس واتساپ فارسی استفاده می کند.
به او جی واتساپ چندین ویژگی مهم اضافه شده است که در پیام رسانی روزانه ما بسیار مفید است. از جمله ویژگی هایی مانند پنهان کردن حالت آنلاین بودن از دید مخاطبان،قابلیت شخصی سازی ظاهر برنامه و پاسخ خودکار. تمامی این ویژگی‌ها بدون هیچ مشکلی قابل اجرا هستند.
توسعه‌دهندگان نرم افزار اندروید OGWhatsApp همواره در حال بروزرسانی آن بر اساس آخرین نسخه واتساپ فارسی اصلی هستند.

همانگونه که گفتیم اوجی واتساپ ویژگی های شخصی و سایر خصوصیات حریم خصوصی است. برخی از ویژگی های واتساپ OG ممکن است برای بعضی از کاربران مفید نباشد اما این برنامه ویژگی‌های زیاد دیگری را در خود دارد که مفید هستند. آخرین نسخه GBWhatsapp را بارگیری کنید تا تمامی ویژگی ها به علاوه امنیت پیشرفته را دریافت کنید.

ویژگی های منحصر به فردی که با دانلود نسخه جدید OG Whatsapp اوجی واتساپ فارسی دریافت می کنید:

ضد ممنوعیت ( آنتی بن ) : اگر از نسخه های غیر رسمی واتساپ استفاده کرده باشید می دانید که واتساپ هستید اجازه استفاده شما از این نسخه های اصلاح شده را نمیدهد. اما با دانلود آخرین نسخه تمامی این ممنوعیت را دور زده و بدون هیچ مشکلی از آن برای پیام رسانی استفاده کنید.
این برنامه امن و کاملاً رایگان برای استفاده است و در هر به روز رسانی ویژگی های جدیدی اضافه می شود.
برنامه ریزی پیام از پیش ساخته: این ویژگی به تازگی به OGWhastapp اضافه شده است که کاربران عاشق آن هستند! گاهی اوقات پیش می آید که می خواهیم برای دوستی در یک زمان خاص پیام ارسال کنیم، اما فراموش می کنیم.
برای حل این مشکل ، توسعه دهندگان ویژگی هایی با نام برنامه ریزی پیام از پیش ساخته را اضافه کرده اند که به طور خودکار یک پیام را در زمان مشخص ارسال می کنند. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که متن پیام ، زمان و مخاطبی را که می خواهیم پیام خاص را بطور خودکار ارسال کنیم ، تنظیم می کنیم. OGWhastapp بطور خودکار پیام را به مخاطب ارسال می کند بدون اینکه کاری انجام دهید.برای ارسال پیام ، در اینجا اتصال داده یا Wifi باید بر روی تلفن شما فعال شود. این ویژگی به سادگی زندگی ما را آسانتر می کند و می توانیم بدون هیچ مشکلی مراقب کار خود باشیم.

برقراری تماس با شماره های غیر ذخیره شده: در برنامه واتساپ ، اگر بخواهیم به هر مخاطبی پیام دهیم یا بخواهیم به راحتی تماس برقرار کنیم و مکالمه برقرار کنیم ، باید شماره آنها را ذخیره کنیم. با او جی واتساپ این روند دیگر قدیمی شده است! با واتساپ اوجی می توانید بدون اینکه شماره کسی را داشته باشید با او تماس برقرار کنید. این ویژگی OGWhastapp زمانی مفید است که ما مجبوریم بلافاصله یک تماس برقرار کنیم و ما نمی خواهیم هیچ شماره ناخواسته را در تلفن همراه خود ذخیره کنیم.

دانلود وضعیت واتساپ : واتساپ علاوه بر چک کردن و ارسال با ایمیل به ما اجازه می دهد همچون اینستاگرام برای خود وضعیت آپلود کنیم. این ویژگی ما را به دوستان و خانواده خود نزدیک‌تر می‌کند. اما در نسخه رسمی واتساپ ، ما به راحتی نمی توانیم وضعیت یک شخص را مستقیماً در تلفن خود دانلود کنیم. و ما اغلب از آنها می خواهیم که وضعیت خود را برای ما ارسال کنند و این هم زمان زیادی را می طلبد و بی معنی است. اما OGWhastapp این امکان را به ما می‌دهد که وضعیت دیگران را به راحتی و بدون اجازه آنها دانلود کنیم.

کاراکترهای افزایش یافته برای نوشته وضعیت : در وضعیت نسخه اصلی واتساپ جدید شما تنها می توانید از۱۳۰ کاراکتر استفاده کنید. اما نسخه جدید OGWhatsapp حداکثر 250 کلمه را در اختیار شما قرار می دهد. این وقتی مفید باشد که بخواهیم نقل قول های طولانی بگذاریم یا وضعیت نوشتاری و اندازه آن خیلی بزرگ است.
افزایش نام گروه تا ۳۵ کاراکتر با دانلود اوجی واتساپ جدید: بیشتر مردم Whatsapp را برای چت گروهی می‌شناسند. وقتی همه دوستان ما در حال گفتگو هستند بیشتر دوست داریم چت کنیم و این مکالمه را برای ساعت ها ادامه دهیم. اما وقتی می خواهیم نام گروه را در واتس اپ تنظیم کنیم ، نسخه رسمی نام گروه ما را فقط تا 25 کاراکتر محدود می کند. اما با دانلود نسخه جدید اوجی واتساپ می‌توانید 10 کاراکتر بیشتر به نام گروه خود اضافه کنید.

وضعیت هر کسی را در کلیپ بورد خود کپی کنید: این ویژگی به شما امکان می دهد وضعیت نوشته هر کسی را در کلیپ بورد خود کپی کنید. همانطور که همه ما میدانیم ، ما نمی توانیم وضعیت کسی را مستقیماً کپی کرده و آن را در جای دیگری قرار دهیم. اما با آخرین نسخه OGWhatsApp ، می توانیم به طور مستقیم وضعیت سایر افراد را کپی کرده و در هر جا که خواستید پیست کنید. این ویژگی عالی در واقع صرفه جویی در زمان است که اخیراً به OGWhatsapp اضافه شده است. به غیر از سایر ویژگی های جالب توجه که در نسخه رسمی موجود نیست به زودی ویژگی های دیگری به او جی واتساپ اضافه می شود.

تماس مخاطب خاص را مسدود کنید: اگر شخصی با تماس با شما از طریق WhatsApp شما را آزار می دهد و نمی خواهید کسی را مسدود کنید ، این ویژگی ممکن است به شما کمک کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سادگی گزینه تنظیم تماس را در تنظیم یک مخاطب خاص خاموش کنید.

ارسال حداکثر 90 تصویر به طور همزمان: این یک ویژگی بسیار مهم OGWhastapp است ، بعضی اوقات وجود دارد ، ما نیاز داریم که چندین عکس را فوراً به شخصی بفرستیم ، اما نسخه اصلی محدودیت 10 تصویر در یک زمان را دارد و به همین دلیل محدود کننده است.و این می‌تواند خود وقت زیادی را از ما بگیرد.

قفل گذاری بر روی واتساپ: از زمان انتشار اولین نسخه واتس اپ اصلی ما همواره به دنبال برنامه های مختلف برای رمز گذاری بر روی این پیام رسان بوده ایم. اما از آنجا که این برنامه‌ها تبلیغات فراوانی را در خود دارند تجربه قفل کردن واتساپ برای شما زجر آور می شود. با دانلود و نصب او جی واتساپ می توانید به راحتی از قفل برای ورود به برنامه استفاده کنید.

چند نکته در مورد OGWhastapp ( دومین واتساپ ) :
از آنجا که اوجی واتساپ را برنامه نویسان اصلی Whatsapp طراحی نکرده‌اند، با دانلود نسخه جدید اوجی واتساپ ممکن است دچار مشکل شوید.
استفاده از واتساب اوجی به عنوان یک حساب ثانویه: هیچگاه از حساب اصلی واتساپ خود که عمدتا برای تجارت و کارهای مهم استفاده می کنید در اوجی واتساپ استفاده نکنید. از اوجی واتس آپ به عنوان واتساپ دوم بر روی گوشی خود استفاده کنید. و از واتساپ تنها برای چت های غیر مهم استفاده کنید.
حساب اصلی دارای داده های مهم و اعتبار شغلی است که در صورت بروز هرگونه تهدید آنلاین ، نباید از بین برود.


Download-Icon.png دانلود فایل نصبی نسخه کامل” با لینک مستقیم (ورژن 8.90)

فرمت : apk

حجم فایل : 52 مگابایت

Download-Icon.png دانلود فایل نصبی نسخه کامل” با لینک مستقیم – واتساپ خاکستری

فرمت : apk

حجم فایل : 48 مگابایت

پیشنهاد : دانلود واتساپ کامپیوتر

«برای دانلود اپلیکیشن واتساپ میکس با امکانات ویژه کلیک کنید»


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر