موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

علت قطع شدن صدای تبلت

علت قطع شدن صدای تبلت

نویسنده : معین | زمان انتشار : 19 دی 1400 ساعت 12:04

گاهی کیفیت  صدای خروجی تبلت به شدت پایین می آید و پس از مدتی ممکن است کلا قطع شود . دلیل اصلی این مشکل به بلندگوهای استریو که در پشت تبلت طراحی شده اند برمی گردد . تغییر دادن کیفیت صدای خروجی تبلت دشوار است اما راه کارهایی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند .

آموزش امنیت اینستاگرام
  • به وسیله ی تقویت باس می توانید کیفیت صدای تبلت را افزایش دهید .
  • نصب نرم افزار Music Volume EQ در صورت نصب این اپلیکیشن، یک ویجت به لیست ویجت‌های شما افزوده می‌شود که با استفاده از آن، می‌توانید میزان صدای خروجی را کم یا زیاد نمایید. باضربه زدن برروی عبارت “EQ” ، می‌توانید بر تمام تنظیمات صدای خروجی نظارت داشته باشید.
  • نصب برنامه ی Volume + “ولوم پلاس” .

  ممکن است صدای خروجی تبلت شما کاملا قطع شود . این قطعی صدا ممکن است در اثر عواملی چون ؛ ضربه خوردن ، ورود گرد و غبارو اشیاء خارجی ، خیس شدن تبلت و… باشد . در صورت بروز مشکل قطعی صدا در اسرع وقت با متخصصین تعمیر تبلت  تماس بگیرید.

دلایل قطع شدن صدای تبلت

در دنیای امروزی، زندگی بدون بهره گیری از تکنولوژی بسیار سخت و طاقت فرسا شده است. امروزه از کودکان خردسال تا افراد کهنسال درگیر استفاده از تکنولوژی شده اند. یکی از این ابزار جذاب که بسیار مورد استفاده و توجه نسل بشر قرار گرفته است، تبلت است. این کالا به نسبت نوع نیاز کاربران، مورد استفاده هر نسلی قرار گرفته است. مطالعه، سرگرمی، مسائل کاری، طراحی و صدها کاربرد دیگر که تبلت از پس رفع نیاز آن برآمده است، موجب محبوبیت روز افزون این رایانک جذاب شده است.

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای این دستگاه پیش بیاید، قطع شدن صدای آن است. در صورتی که این مشکل برای شما نیز پیش آمده است، نیازی نیست نگران شوید. همراه ما باشید تا راه حل های پیشنهادی را به شما معرفی کنیم.

مشکل نرم افزاری در قطع شدن صدای تبلت

یکی از دلایلی که ممکن است تبلت شما را درگیر خود کند، وقوع مشکل نرم افزاری است که ممکن است منجر به قطع شدن صدای اسپیکرهای تبلت شود. در این مواقع باید احتمالات مختلف را گام به گام بررسی کنید و در صورت حل نشدن مشکل با کارشناسان ما در مرکز سخت افزار ایران تماس حاصل کنید.

بررسی اتصالات :

اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما به اسپیکر بلوتوث، هدست بلوتوث، هندزفری و یا هر اتصال صوتی دیگری متصل نباشد. این اتصالات را قطع کنید و مجددا سیستم صدای تبلت را چک کنید. اگر مشکل همچنان پابرجا بود، راه های بعدی را بررسی کنید.

Force Restart :

راه همیشگی که در بیشتر اوقات می تواند مشکل گشا باشد، گزینه طلایی (Force Restart) است! اگر بازهم مشکل برطرف نشد سراغ احتمالات بعدی بروید.

آنتی ویروس :

گاهی ممکن است بر اثر ورود یک بدافزار و یا ویروس به سیستم عامل تبلت مشکلاتی از قبیل قطع شدن صدای تبلت پیش بیاید. در این صورت می توانید با استفاده از آنتی ویروس از سیستم خود در مقابل بدافزارهای مخرب حفاظت کنید. برای راهنمایی بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

Factory Reset :

اگر همچنان درگیر این مشکل هستید، گزینه (Factory Reset) را پیشنهاد می کنیم. البته اگر با انجام دستورات پیشین مشکل قطع شدن صدای تبلت حل نشد، می توان گفت ایراد کار از نرم افزار تبلت نیست.

مشکلات سخت افزاری

اگر با استفاده از هندزفری و هدفون صدا را به خوبی میشنوید، یعنی مشکل از اسپیکرهاست و ممکن است اسپیکرهای تبلت آسیب دیده باشند. در این صورت باید دست به دامن متخصصان خبره در این حرفه شوید. چرا که رفع مشکلات سخت افزاری بخصوص برای دستگاههای حساسی همچون تبلت، پیچیده و نیازمند ابزار خاص خود است. مرکز سخت افزار ایران در این راه یاری گر شماست.

 نمایندگی تعمیرات تبلت

نمایندگی تعمیرات تبلت با بهره گیری از جدیدترین متدهای روز و دراختیار داشتن دستان توانای بهترین متخصصان تعمیر قطعات الکترونیکی، قادر به ارائه خدمات در بخش تعمیر تبلت های شما عزیزان می باشد. تعمیر تبلت در این نمایندگی دارای ضمانت خدمات می باشد. هرگونه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری پیش آمده برای تبلت از جمله تعمیر  وتعویض باتری تبلت، رفع مشکل هنگ کردن های بی دلیل، کند شدن سرعت تبلت و سایر مشکلات احتمالی در این مرکز قابل پیگیری و حل خواهد بود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر