موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

قرار دادن لینک توییتر در اینستاگرام

قرار دادن لینک توییتر در اینستاگرام

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 20 اسفند 1400 ساعت 04:19

856418541584-13951014.jpg?preset=WeblogPostDetail

آموزش امنیت اینستاگرام

همان طور که می دونیدتا قبل از فروردین ماه سال جاری در نسخه های قبلی اینستاگرام امکان قرار دادن لینک سایت یا کانال و گروه های تلگرامی وجود داشت ولی با آپدیت های بعدی برنامه و همین طور به دلیل سیاست های این اپلیکیشن، دیگه امکان استفاده راحت از این قابلیت وجود نداره و از اونجا که برخی کاربران مایل هستن که لینک کانال خود را در قسمت بیوگرافی اینستاگرام قرار بدن، ترفندهایی به وجود اومد.

جهت اطلاع شما عزیزان می تونید با یه تغییر کوچک در آدرس کانال تلگرام، این قانون اینستاگرام رو دور بزنید؛ به این صورت که با نوشتن tlgrm.me/**** در قسمت web بیوگرافی اینستا میتونید با دوستان خود ارتباط داشته باشین و توجه کنید که به جای telegram باید عبارت tlgrm رو تایپ و به جای ستاره هم، آی دی خودتون رو قرار بدین.

اگرچه ممکنه بسیاری از شما عزیزان با این ترفند آشنایی داشته باشید اما بد نیست بدونید یکی از محدودیت هایی که همیشه کاربران نسبت به آن شکایت دارند، مربوط به این موضوع ست که نمی تونن چند لینک رو در بخش بیوگرافی اکانت اینستاگرام خود قرار بدن؛ اما به نظر شما راه چاره چیه؟

بدون شک نگاه اول و چند ثانیه اولیه همیشه تاثیر ویژه و مهمی بر روی دیگران می‌ ذاره؛ حالا خواه این نگاه در ملاقات حضوری باشه و یا در دیدار از حساب‌های کاربری مثل اینستاگرام؛ از اون جایی که بعضی پلت فرم‌ ها (بستر برنامه نویسی) مثل اینستاگرام به دلیل ماهیت تصویری خودشون راحت‌ تر می‌ توننن با مخاطب ارتباط برقرار کنن، امروز با آموزش دور زدن محدودیت اینستاگرام و قرار دادن چند لینک در قسمت Bio (بیوگرافی) در خدمت شما عزیزان هستیم.

linktree.jpg

بد نیست بدونید که وب سایت https://linktr.ee امکان قرار دادن چند لینک در Bio صفحه اینستاگرامی رو به راحتی برای شما فراهم می کنه؛ بدین منظور تنها کافیه تا با وارد شدن و اجازه دسترسی دادن به مشخصات و اطلاعات اکانت اینستاگرام خودتون، یک لینک واحد دریافت کنید و بع لطف اون لینک کاربران دیگر بتونن به هر تعداد لینکی که کاربر مد نظر داره، دسترسی پیدا کنن.


به بیان ساده تر از این طریق مالکان حساب های کاربری مختلف در اینستگرام می‌ تونن کاربران را به حساب های شخصی خود در دیگر شبکه‌ های اجتماعی، وب‌لاگ و وب سایت شخصی و ... هدایت کنن؛ برای این کار در گام اول پس از ورود به حساب کاربری اینستاگرام خودتون، در سمت چپ وب سایت به راحتی می‌ تونید آدرس هر سایت و یا صفحه ای که متعلق به شما یا مد نظرتون هست را وارد کنید و یا حتی برای اون عنوانی هم انتخاب کنین.


LINKTREE-1.jpg

پس از این کار در سمت راست و بالای صفحه به شما یه آدرس داده می‌ شه و تنها کافیه تا اون لینک رو در قسمت bio اکانت اینستاگرام خود وارد کنید.


نظر شما در این خصوص چیه؟ آیا انتظار داریم تا این خدمت با استقبال افرادی مواجه بشه که از اینستاگرام برای امور شغلی و تجاری استفاده می‌ کنند؟!

عاشق زیباترین زبان دنیا یعنی فرانسه و در کنارش عشق به دنیای تکنولوژی و موبایل او را به سمت نویسندگی و ترجمه در دنیای گجت‌های هوشمند کشاند چون عاشق جان بخشی به کلمات با استفاده از ترجمه‌ست؛ لیسانس زبان فرانسه، تسلط کامل بر زبان انگلیسی و تجربه 7 سال نویسندگی در دپارتمان محتوای گوشی شاپ.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر