موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود اینستاگرام برای ویندوز 10 p30download

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 13 اسفند 1400 ساعت 04:02

آموزش امنیت اینستاگرام


55 مورد برای عبارت مورد نظر پیدا شد.

1333549767_instagram.jpg
(97/11/15) تغییرات:

به روز رسانی نسخه اندروید به ورژن 80.0.0.0.101
دانلود آخرین نسخه آی او اس برنامه از آیتونز

Instagram بهترین و محبوب ترین برنامه برای اشتراک‌گذاری عکس در بین شبکه های اجتماعی است. عکس های خود را با افکت های بی نظیر این برنامه ویرایش کنید و در شبکه های اجنماعی به اشتراک بگذارید.

1533397478_flume.jpgfor-macintoush.jpg

نرم افزار Flume Pro ابزاری کاربردی و مناسب برای دسترسی به اینستاگرام برای مک شما می باشد. به طور خلاصه می توان گفت با این نرم افزار همان اپلیکیشن اینستاگرام گوشی را داخل مک نصب می کنید، حتی با امکان آپلود تصاویر، پیام خصوصی، چند پروفایل همزمان، آمار آنالیز پیشرفت پروفایل و ... . این نرم افزار به طور کلی دسترسی کامل به نرم افزار اینستاگرام را برای شما فراهم می کند.

1542525531_click.684-1397.08.20_p30download.jpg

عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 684:

- نگاهی به طرح دولت الکترونیک از آغاز تاکنون

- از الکترونیکی شدن دولت تا دولت الکترونیک

- توقف رشد ضریب نفوذ

موبایل

در کشور

- مایکروسافت دنبال لمسى کردن پنل پشتى تبلت ها

- تشریح گام هاى مهم هوشمندسازى شهر تهران

- پدر

اینترنت

: اپل و گوگل باید تقسیم شوند

1541917290_how-to-edit-photos-for-instagram-using-lightroom-and-photoshop.jpg

Lightroom یک جعبه ابراز ضروری برای عکاسان حرفه‌ای دیجیتال است که یک محیط ساده برای مدیریت، تنظیم، نمایش و عرضه‌ی تعداد بی‌شماری عکس دیجیتالی را برای شما فراهم می‌سازد. با استفاده از این نرم افزار شما می‌توانید زمان بیشتری را در پس لنز دوربین به عکاسی بپردازید و در زمان کوتاهی پشت کامپیوتر عکس‌های گرفته شده را اصلاح نمائید. اگر عکاس حرفه‌ایی هستید، این نرم افزار با محیط ساده خود به شما این امکان را می‌دهد که عکس‌ها را که در طول روز گرفته اید به سرعت مشاهده کنید و روی آن‌ها کار کنید همانند تمامی عکس‌های دیگری که در طول زندگی خود گرفته‌اید. Adobe Photoshop بدون شک قدرتمندترین و محبوب‌ترین نرم افزار حرفه‌ای ویرایش عکس، ساخت مدل‌های سه بعدی، طراحی و نقاشی است که بیش از 25 سال از ارائه اولین نسخه آن می‌گذرد و مرتباً با ویژگی‌های جدید به روز می‌شود. فتوشاپ سی‌سی (CC) یا همان فتوشاپ ابری (Creative Cloud)، ده‌ها تفاوت مهم با نسخه‌های قبلی فتوشاپ دارد و علاوه بر این امکان فراهم سازی امکانات و رفع مشکلات با سرعت خیلی بالا برای برنامه نویس‌های ادوبی وجود دارد. دراین نرم افزار امکانات جدیدی چون بهبود نقاشی سه بعدی، ابزارهای کامل‌تری برای ویرایش تصویر، ابزارهای انتخاب تصویر بهتر، بزرگنمایی عکس با کمترین افت کیفیت، یک ابزار بسیار کاربردی برای کاهش لرزش دوربین و بسیاری ویژگی‌های جدید دیگر قرار داده شده است.
در دوره Skillshare How to Edit Photos for Instagram Using Lightroom and Photoshop با آموزش ویرایش عکس برای اینستاگرام با لایت روم و فتوشاپ آشنا می شوید. 

1536500634_direct-message-for-instagram-pro.jpgfor-macintoush.jpg

نرم افزار Direct Message for Instagram Pro یک ابزار برای ارسال و دریافت پیام های شما به طور مستقیم از پیام رسان اینستاگرام به سیستم عامل مک شما است و اولین نرم افزار ساخته شده برای Mac است که می تواند این کار را انجام دهد. با استفاده از این ابزار به راحتی می توانید به حساب کاربری اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید و به دوستان و آشنایان خود پیام بدهید و یا پیام از آن ها دریافت کنید. علاوه بر این می توانید عکس ها و فیلم های خود را دانلود کنید و آنها را ذخیره کنید. همچنین با استفاده از این ابزار می توانید عکس های مشترک خود با دوستانتان و یا عکس ها و ویدئو های مورد علاقه خود را از صفحه های دوستان و یا افراد دیگر دانلود کنید و آنها را در سیستم خود ذخیره کنید.

1468240192_grids-for-instagram3.jpgfor-macintoush.jpg

Grids for Instagram یا همان اینستاگرام برای مک می باشد که قطعا برای کاربران زیادی مفید واقع خواهد شد. با استفاده از این ابزار می توانید به راحتی تمام به همه اکانت های خود دسترسی داشته باشید و درآن ها پست های جدید بگذارید و یا پست های قبلی را ویرایش و خلاصه هر کاری که مد نظر دارید را می توانید با این برنامه انجام دهید. شما می توانید این ابزار را روی لپ تاپ یا کامپیوتر خود نصب نمایید و تمام اکانت های دوستان خود را مشاهده کنید. برای کار کافی است نام کاربری و رمز خود را وارد نمایید و با نرم افزار کار کنید. در ضمن امنیت این ابزار کاملا عالی می باشد و هیچ نگرانی نداشته باشید تا رمز های شما در این ابزار لو برود.

1540724358_click.682-1397.08.06_p30download.jpg

عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 682:

- شکست انحصار کپی‌ رایت

- به لطف کپی‌لفت، افراد می‌توانند نرم‌افزار اصلی را توسعه دهند

- نقد و بررسی

بازی

Lost Paradise

- مشت آهنین

- چگونه‌داده‌های مورد نظرمان را در

اینترنت

پیدا کنیم؟

- صد دانه داده، دسته به دسته!


1538913145_click.679-1397.07.15_p30download.jpg

عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 679:

- نگاهی به راه‌های درآمدزایی از طریق برنامه‌های سریالی صوتی

- فوت و فن کوزه‌گری در چرخه پادکست

- وقتی ابرقهرمان دنیای تکنولوژی تو زرد از آب در می‌آید

- ایلان ماسک؛ نابغه دیوانه

- ویژگی‌های مغفول نسخه دهم

ویندوز

1419349952_instamessage-instagram-chat.jpg
(97/7/14) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 2.9.1

شما با یکی از برنامه های مرتبط با این شبکه اجتماعی یعنی اینستاگرام برای سیستم عامل اندروید روبرو می باشید. فقط کافیست این برنامه را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید و به راحتی با اکانت اینستاگرام خود وارد شده و با دوستان خود به گفت و گو بپردازید و به آن ها پیام متنی دهید. همچنین در این برنامه مشخصات عمومی دوستان اعم از نمایش عکس ها، نمایش کسانی که دنبال کرده اید یا افرادی که شما را دنبال کرده اند را نمایش می دهد. علاوه بر آن می توانید از دوستان خود دعوت کنید تا با هم چت کنید.

1534411192_grids-for-instagram.jpg

امروزه اینستاگرام جایگاه ویژه ای را در بین شبکه های اجتماعی به خود اختصاص داده است و روزانه میلیون ها کاربر در سراسر جهان در حال استفاده از آن و اشتراک گذاری عکس ها، فیلم ها و مطالب خود با دیگران هستند. قابلیت ها و کاربران این برنامه روز به روز در حال افزایش می باشد. کاربران غالبا برای دسترسی به اکانت اینستاگرام خود، از گوشی، تبلت و یا مرورگر های اینترنتی استفاده می کنند. با این حال نرم افزار Grids for Instagram امکان دسترسی آسان و راحت به اینستاگرام را برای کاربرانی که می خواهند از طریق کامپیوتر وارد اکانت شخصی خود شوند فراهم نموده است. با استفاده از این ابزار می توانید به راحتی به تمام اکانت های خود دسترسی پیدا کرده، استوری و پست های جدید بگذارید، پست های قبلی را ویرایش کنید و خلاصه هر کاری را که از طریق گوشی انجام می دادید، اینبار بر روی سیستم یا لپ تاب خود به راحتی انجام دهید. تنها کافیست نام کاربری و رمز ورود خود را وارد نموده و با نرم افزار کار کنید. از لحاظ امنیت نرم افزار نیز می توانید کاملا مطمئن باشید و بدون هیچ گونه نگرانی از آن استفاده کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر