موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

آموزش لب گیری

آموزش لب گیری

نویسنده : معین | زمان انتشار : 01 فروردین 1401 ساعت 21:59

اولین بوسه عاشقانه بی شک تجربه به یاد ماندنی خواهد بود اما استرس اینکه اولین بوسیدن مخصوصا از لبهای عشقت همان چیزی باشد که انتظارش را داری شیرینی این تجربه را از بین می برد .
در واقع افراد در ذهن خودشان اولین بوسه عاشقانه از لب ها را تمرین می کنند ، اما وقتی در موقعیت مناسب بوسیدن لب شریک خود قرار می گیرند از اینکه نحوه بوسیدنشان درست باشد یا نه دچار اضطراب می شوند و در نهایت در اولین بوسه عاشقانه خراب کاری می کنند .

آموزش امنیت اینستاگرام

نمی دانم چرا انقدر این موضوع را سختش می کنی فقط باید به آرامی لبهای خود را بر روی لب عشقت بگذاری و ببوسی ، البته اگر نکاتی را در این لب گرفتن عاشقانه مورد توجه قرار دهی بوسه هایت شیرین تر از آب در می آید که در ادامه مقاله به آن ها اشاره می کنم .

حتما بخوانید : بوسیدن عاشقانه لب همسرم را چطور دلنشین تر کنم ؟

بهترین زمان برای اولین بوسه عاشقانه

اینکه شما و همسرت و یا حتی دوست پسر یا دوست دخترت در رابطه ای چندین ساله باشی منطقی است که هر زمان بخواهی او را ببوسی و رابطه خود را شیرین تر کنی اما نمی شود در اولین قرار ملاقات وقتی هنوز صمیمیت کافی بینتان نیست لب بگیرید !!!

معمولا لب گرفتن و بوسیدن همراه با عشق و علاقه هست پس تا زمان بوجود آمدن این احساس باید دست نگه دارید .
البته منظورم آن نیست که انقدر صبرکنید تا عاشق و شیفته هم شوید ، فقط یک حس صمیمی و علاقه کوچک کافی است تا با لب گرفتن و جرقه زدن علاقه بینتان شما را شیفته هم کند .

بهترین زمان برای اولین بوسه عاشقانه حداقل بعد از 3 الی 4 قرار اول می باشد البته باید به این نکته توجه کنی که در فرهنگ های مختلف و حتی افراد با شخصیت خانوادگی متفاوت این مدت زمان جابجا می شود ولی در مجموع همین که احساس صمیمیت و راحتی با شریک خود دارید برای بوسیدن لبهای او زمان مناسبی هست.

حتما بخوانید : معاشقه رمانتیک ترش مزه با رژ لب زغال اخته ای خانگی

اولین بوسه عاشقانه تضمین کننده رابطه

جالب است بدانی تجربه اولین بوسیدن از لب های شریک عشقی خود می تواند تعیین کننده ادامه رابطه شما باشد چرا که در زمان لب گرفتن جدا ازینکه احساست شما بروز پیدا می کند ، نحوه تمایل جنسی شما و حتی بوی بدنت بر روی طرف مقابل تاثیر می گذارد و درصورتیکه این تاثیر خوشایند باشد رابطه پایدار از لحاظ عاطفی و جنسی خواهی داشت.

واضح تر بگویم هیچ پسر یا دختری مایل نیست با شخصی که بوی بدن او ، نحوه بوسیدن و خوردن لب ها و حتی تمایلات جنسی نزدیک و خوشایندی برایش ندارد رابطه را ادامه دهد .

“بو” تاثیر به یاد ماندنی در ضمیرناخودآگاه انسان ها بر جای می گذارد و در تجربه اولین بوسیدن عاشقانه متوجه می شوید فریون شما با شخص مقابل هماهنگی دارد یا خیر.

اشتباهات رایج بوسیدن از لب

یکی از اشتباهات بسیار رایج بخصوص در آقایان آن است که بوسه هایشان معمولا حالت پرخاشگرانه دارد .
در اولین بوسه عاشقانه حتما ضروری نیست لب ها و زبان طرف مقابل را قورت دهید !!!

برای اولین بوسه عاشقانه تماس لب ها و کمی حرکت ملایم بین آن ها کافی است تا فقط حس خوب بوسیدن از لب بین طرفین مبادله شود .

اشتباه دوم عدم برقراری ارتباط چشمی هست .
قبل از اینکه بوسه عاشقانه شکل کامل به خود بگیرد چشمها را نبندید و خیره شدن به چشمهای شریک عشقی باعث تمایل بیشتر او برای بوسیدن لب هایت می شود .

اشتباه سوم آنکه اگر موقعیت مناسب برای اولین بوسه عاشقانه دارید آن را از دست ندهید به قول معروف تا تنور داغ است نان را بچسبانید !!!
چرا که معطل کردن بیش از اندازه باعث سردی و عدم تمایل می شود .

حتما بخوانید : با لب گرفتن به این بیماری های لب و دهان مبتلا می شوی

مسابقه بوسیدن عاشقانه بگذارید

گاهی اوقات شریک عاطفی شما مایل نیست که اولین بوسه عاشقانه را از لبهایش بدهد برای اینکه تجربه بوسیدن از لب هایش را داشته باشی یک مسابقه بامزه بوسیدن راه بیانداز.
مثلا شما و عشقت روبروی هم بنشینید و به نوبت از قسمت های مختلف صورت یا بدن یکدیگر ببوسید .
در این بین می توانی بوسه ای شیرین نیز بر روی لبهایش بگذاری.

این مسابقه بوسیدن از لب های یکدیگر علاوه بر اینکه می تواند شما را در پیدا کردن نقاط حساس صورت و بدن شریکتان یاری دهد تا از این تجربه در معاشقه های بعدی استفاده کنی ، صمیمیت را بینتان به شدت زیاد می کند تا از این پس وارد مرحله جدیدی از رابطه عاشقانه شوید .

حتما بخوانید : لب چوشی خوشمزه با رژ لب طعم دار خانگی

با بوسیدن لب ها خاطره بسازید

اولین بوسه عاشقانه را خیلی خاص برگذار کنید چراکه اولین تجربه بوسیدن از لب در ذهن برای همیشه ماندگار است و می تواند تاثیر زیادی حتی در تداوم رابطه شما داشته باشد .
مثلا محیطی خاص یا حتی زمانی خاص یا حتی روشی خاص را برای اولین بوسه عاشقانه در نظر بگیرید .
در این مورد تنوع زیادی وجود دارد و بهتر است از خلاقیتت استفاده کنی .

محیط خاص : حضور در مجلسی خاص ، در طبیعت جنگل یا دریا ، محیطی که از قبل عاشقانه دکور شده است و …
زمان خاص : روز تولد ، روز ولنتاین ، روز مرد یا زن ، حتی هر روزی که برای هر دو نفر خاص باشد و …
روش خاص : مسابقه بوسیدن عاشقانه ، گاز گرفتن کوچک لبها که تبدیل به بوسه شود و …

به نظرت راهکارهای بالا برای دلنشین کردن اولین بوسه عاشقانه چقدر تاثیر دارد ، اگر ایده هایی جدید برای لب گرفتن داری برایم بنویس.

مطلب رو به اشتراک بگذارید پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر