موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

مشکلات رانندگان اسنپ

مشکلات رانندگان اسنپ

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 06 اردیبهشت 1398 ساعت 11:12

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان مشکلات رانندگان اسنپ را مطالعه خواهید کرد.

امروزه تاکسی های اینترنتی مانند اسنپ و تپسی به شدت بین مردم فراگیر شده اند و مردم برای سفر به هر نقطه ای چه دور و چه نزدیک در شهر اولین کاری که می کنند در این اپلیکیشن ها به دنبال ماشین می گردند.

آموزش امنیت اینستاگرام

درست است که اسنپ و تپسی در ابتدای کار با راحتی و امنیت و مهم تر از همه قیمت های مناسب خود توانستند جایگاه بسیار خوبی در حمل و نقل شهری کسب کنند اما با گذشت زمان مسافران در استفاده از این شرکت ها با مشکلاتی رو به رو شدند.

در این مقاله می خواهیم برای شما از مسائلی که در جا به جایی با این استفاده از خدمات این شرکت برای شما ممکن است پیش بیاید و مشکلات اسنپ صحبت کنیم.

مسئولیت های اسنپ

هنگامی که شما برنامه اسنپ را در گوشی موبایل خود نصب می کنید باید یک سری اطلاعات وارد کنید و یک سری قوانین هم آورده شده است که در صورت توافق با آن ها ثبت نام شما موفقیت آمیز بوده و می توانید از خدمات این شرکت استفاده کنید.

از جمله مشکلات اسنپ این است که قوانین را طوری در ثبت نام آورده که کم تر کسی آن را بخواند و صرفا تیک موافقم آن را زده و مراحل ثبت نام را کامل کند.

از دیگر مشکلات اسنپ که در قوانین و شرایط اسنپ ذکر شده این است که شرکت اسنپ هیچ گونه مسئولیتی در قبال کارها و رفتار های راننده بر عهده نداشته و اگر موردی رخ داد باید از شخص شکایت کنید نه از شرکتی که راننده را برای شما فرستاده است.

snapp.jpg

امنیت اسنپ

بار ها گزارشاتی از جمله آزار و اذیت مسافران خانم توسط رانندگان اسنپ و مشکلاتی از این قبیل گزارش شده است. به این دلیل که این شرکت ها در گزینش رانندگان خود سخت گیری چندانی ندارند و نمی توان امنیت مسافران را تضمن کرد.

قیمت اسنپ

مهم ترین مشکلات اسنپ با این که با قیمت های مناسبی کار خود را شروع کرد اما علاوه بر افزایش قیمت ناگهانی، در ساعات شلوغی یا در مسیر هایی که داخل طرح ترافیک قرار دارند و در روز های بارانی افزایش قیمت جهشی داشته و حتی ممکن است رانندگان در این شرایط درخواست شما را قبول نکنند.

اطلاعات شخصی شما

یکی دیگر از مشکلات اسنپ این است که رانندگان و مسافران به شماره شخصی یکدیگر دسترسی داشته و ممکن است این موضوع برای مسافران مخصوصا خانم ها مشکل ساز باشد

استفاده از نقشه در مسیر

از دیگر مشکلات اسنپ این که راننده ها موظف به استفاده از برنامه های مسیر یابی نیستند بلکه می توانند بدون نقشه به مسیر خود ادامه دهند که در این صورت مشکلات زیادی از جمله دیر رسیدن، گم شدن و گیر کردن در مسیر های شلوغ و یک طرفه پیش بیاید.

.

snapp%201.jpg

رد درخواست ها

اسنپ در شرایط خود آورده است که رانندگان اسنپ مانند رانندگان آژانس در استخدام شرکت نیستند به همین دلیل این اختیار را دارند که سفر شما را به دلایل مختلف لغو کنند. این موضوع یکی از مشکلات اسنپ است که اگر بخواهید به موقع به جایی برسید یا برای رفتن به مکانی عجله داشته باشید برای شما دردسرساز خواهد بود.

پیشنهاد ما

پیشنهاد ما برای وقت هایی که می خواهید به یک قرار کاری یا جلسه ای بروید و می خواهید در شلوغی های شهر به موقع و راحت برسید یا می خواهید یک یا چند روز را به گشت در شهر اختصاص دهید، اجاره خودرو با راننده است.

شما می توانید برای موقعیت های خاص و غیر خاص از شرکت های اجاره خودرو اقدام به اجاره خودرو ارزان نموده و با خیال راحت از سفر خود مطمئن باشید و نگران هزینه آن هم نباشید و دیگر با مشکلات اسنپ درگیر نشوید.

این اطمینان ما از این است که شرکت های اجاره خودرو وقنی برای شرکت خود راننده استخدام می کنند قوانین سختی را برای انتخاب آن ها داشته و از آن ها مدارک کامل و سفته برای تضمین دریافت می کنند تا سفر امنی را برای مسافران خود به ارمغان بیاورند.

هم چنین اگر تعداد شما زیاد باشد می توانید با اجاره ون و برای تعداد بیشتر با اجاره اتوبوس به مقصد خود بروید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر