موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

علت ارسال نشدن عکس در اینستا

علت ارسال نشدن عکس در اینستا

نویسنده : معین | زمان انتشار : 26 آبان 1399 ساعت 00:23

299784054%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D9%86%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%88-%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام

در صورتی که درخصوص دلایل ارسال نشدن عکس و ویدیو در اینستاگرام سوالی دارید می توانید با:

شماره تماس  ۹۰۹۹۰۷۱۶۶۷ از طریق تلفن ثابت (کل کشور) 
شماره تماس  ۹۰۹۲۳۰۵۶۹۵ از طریق تلفن ثابت (فقط تهران)

( از ساعت ۸ صبح الی ۱ شب )

تماس گرفته و با کمک کارشناسان اینترنت کمک مشکل خود را رفع نمایید.

( در صورت اشغال بودن خطوط ، مجددا تلاش کنید )

در مقاله امروز اینترنت کمک قصد داریم شما را با دلایل  ارسال نشدن عکس و ویدیو در اینستاگرام آشنا نماییم. محبوبیت روز افزون این شبکه اجتماعی توجهات را به خود جلب کرده است ، تعداد کاربران این شبکه اجتماعی دردنیا بیش از یک میلیارد نفر و در ایران بیش از 25 میلیون کاربر می باشد که می توان گفت از هر سه ایرانی ، یک نفر از این شبکه اجتماعی استفاده می نمایند. بنابراین آشنایی با ترفند ها و مشکلات رایج  و راه حل های آن ها می تواند لذت استفاده از این شبکه اجتماعی محبوب را چندین برابر نماید . اشتراک عکس و فیلم کار اصلی این شبکه اجتماعی می باشد ، ولی گاهی مشاهده شده است که کار اصلی یعنی به اشتراک گذاری ویدئو و عکس  در این شبکه اجتماعی با مشکل مواجه می شود ، به طوری که کاربران هنگام Share کردن یک ویدیو در اینستاگرام بعد از چند لحظه پیغامی با عنوان video wasn’t posted را دریافت می کنند. این مشکل می تواند دلایل متعددی داشته باشد که در مقاله ی امروز قصد داریم شما را با آن ها آشنا نماییم . محبوبیت این شبکه اجتماعی تا حدی بوده که اکثر مقالات در بخش شبکه های اجتماعی مربوط به اینستاگرام می باشد مقالاتی مانند آموزش ریپورت کردن در اینستاگرام ، آموزش رفع ریپورت اینستاگرام ، آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام ، آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام و ... . با مطالعه این مقاله نیز با ما همراه باشید تا پاسخ سوال چرا عکس و فیلم در اینستاگرام آپلود نمی شود؟ را دریافت نمایید.



مراحل آپلود فیلم و عکس در اینستاگرام

قبل از این که به دلایل ارسال نشدن عکس و ویدئو در اینستاگرام و راه حل های آن بپردازیم ، ابتدا به اختصار به نحوه اپلود عکس و فیلم در اینستاگرام می پردازیم ، مراحل آن به شرح ذیل می باشد :

به منظور ارسال عکس در اکانت اینستاگرام خود ابتدا این اپلیکیشن را اجرا نمایید. در منوی پایین صفحه، آیکونی که علامت + دارد لمس نمایید . در صورتی که قصد دارید که یک عکس جدید را با دوربین گوشی گرفته و سپس آن را در اکانت اینستاگرام خود قرار دهید، می بایست گزینه Photo را انتخاب کنید. در این شرایط دوربین گوشی شما فعال شده و می‌توانید عکس مورد نظر را گرفته و در اکانت اینستاگرام خود آپلود نمایید. در صورتی که قصد دارید که از عکس موجود در گالری تصاویر گوشی استفاده و در اینستاگرام اشتراک‌گذاری نمایید ، باید در مرحله اولیه آپلود عکس به جای گزینه Photo ، گزینه Gallery را انتخاب نمایید. در این شرایط به بخش گالری گوشی خود منتقل شده و قادر به انتخاب عکس موجود به منظور آپلود در اکانت اینستاگرام خود خواهید بود. شما قادر به اضافه کردن فیلترهای خاصی به عکس مورد نظر برای آپلود خواهید بود.

1571073272_%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%88-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%A2%D9%BE%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%86%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF%D8%9F.jpg

به منظور ارسال فیلم در اکانت اینستاگرام نیز می بایست مانند ارسال عکس آیکون + را انتخاب کرده و این بار گزینه Video را انتخاب نمایید تا دوربین دستگاه فعال شده و بتوانید از محیط ویدئو را ضبط کنید و آن را منتشر نمایید. در صورتی که قصد دارید که یک ویدئو را از گالری گوشی خود در اکانت اینستاگرام آپلود کنید، پس از انتخاب آیکون + گزینه Gallery را لمس نمایید. سپس می‌توانید ویدئوی مورد نظر خود را انتخاب نموده و منتشر نمایید.  در صورتی که در خصوص اینکه چه کسانی ویدئو منتشر شده اینستاگرام ما را دیده اند ؟ سوالی دارید مطالعه مقاله چه کسانی ویدیو اینستاگرام ما را دیده اند ؟ را به شما پیشنهاد می نماییم.


روش های حل مشکل ارسال نشدن عکس و ویدیو در اینستاگرام

در قسمت قبل به اختصار در خصوص آپلود عکس و فیلم در اینستاگرام توضیح دادیم ، ولی همیشه این آپلود موفقیت آمیز نمی باشد ، گاهی اوقات مشاهده شده است آپلود در اینستاگرام موفقیت آمیز نیست ، ارسال نشدن عکس و ویدیو در اینستاگرام دلایل و راه حلهای متعددی داد که به آنها خواهیم پرداخت:

- اطمینان از وصل بودن به اینترنت و استفاده از اینترنت با سرعت بالاتر :

پیشنهاد ما این است که در موقع بوجود آمدن مشکل آپلود نشدن پیش از انجام هر کاری ابتدا وصل بودن یا نبودن گوشی به اینترنت را مورد بررسی قرار دهید. ممکن است شما گوشی خود را به اینترنت وصل کرده باشید، اما بنا به هر دلیل در زمان آپلود فیلم در اینستاگرام ناگهان اینترنت شما قطع شده باشد بنابراین همیشه در قدم اول از وصل بودن گوشی به اینترنت وای فای یا دیتای موبایل دیتا و فعال بودن آن اطمینان حاصل کنید. اینستاگرام اپلیکیشنی است که کاربر را دائما با عکس و ویدیو های با کیفیت مواجه می‌ نماید. طبیعی است که برای استفاده از این برنامه نیاز مبرمی به اینترنتی پرسرعت دارید.  در بسیاری از موارد سرعت کم شبکه اینترنتی که به آن متصل هستید، می‌تواند منجر به بروز مشکل آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام شود. بنابراین سعی کنید که از یک اینترنت بهتر و با سرعت بیشتر استفاده نمایید. برای تست سرعت اینترنت خود می توانید با مطالعه مقاله راهنمای تست سرعت اینترنت با ما همراه باشید تا از سرعت اینترنت خود اطمینان حاصل نمایید.

- تنظیم دوباره  ( Access Point Names ( APN : 

یکی دیگر از دلایل عدم ارسال عکس، فیلم و ویدیو در اینستاگرام که آن هم ریشه در عدم ارتباط صحیح اینترنت دارد ، مشکل تنظمیات پیش فرض Access Point Names در گوشی می باشد ، این اتفاق بیشتر در گوشی های اندرویدی و در هنگام استفاده از اینترنت موبایل رخ می دهد . روش حل این مشکل ، حذف APN  فعلی و تنظیم مجدد APN برای گوشی می باشد. در مقالات فعال سازی اینترنت همراه ایرانسل ، راهنمای تنظیمات اینترنت همراه رایتل و آموزش فعال سازی اینترنت همراه اول برای آیفون و اندروید به نحوه تنظیمات APN در اپراتور های مختلف پرداختیم ، که می توانید با مطالعه آن مشکل خود را برطرف نمایید.

-  پاک کردن کش و دیتا اینستاگرام :

یکی دیگر از دلایل آپلود نشدن ویدئو و عکس در اینستاگرام می تواند ، به دلیل پر شدن حافظه کش برنامه اینستاگرام باشد . برای حل این مشکل به بخش تنظیمات گوشی خود رفته ، از قسمت Application manager برنامه Instagram را پیدا کرده و پس از وارد شدن به آن وارد قسمت Storage شده و  Clear chache را تاچ نمایید.

1571073303_%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D9%86%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%88-%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85.jpg

مطالعه مقاله راهنمای پاکسازی حافظه داخلی گوشی اندرویدی می تواند اطلاعات تکمیل تری در این زمینه برای شما ارائه نماید.

- اطمینان از خالی بودن فضای گوشی :

در صورتی که فضای گوشی شما پر باشد ، اشکال در ارسال عکس و فیلم در اینستاگرام خواهید داشت بنابراین اطمینان حاصل نمایید که فضای داخلی حافظه گوشی شما پر نشده است و محل ویدیو و عکس و فیلم را بر روی حافظه داخلی دستگاه قرار دهید. در صورتی که فضای گوشی شما پر است، برنامه های غیر ضروری را حذف کنید و یا فایل های خود را به سیستم یا حافظه SD انتقال دهید . مطالعه مقاله آموزش حل مشکل پر شدن ناگهانی حافظه گوشی می تواند در این زمینه و مشکل پر شدن حافظه گوشی به شما کمک نماید.

- به روز رسانی اینستاگرام :

در صورتی که با انجام مراحل قبل مشکل آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام شما حل نشد ، برنامه اینستاگرام را حذف و دوباره آخرین  نسخه اینستاگرام را دریافت و نصب نمایید .

- به روزرسانی تاریخ و ساعت گوشی :

در برخی از موارد با به روز رسانی تاریخ گوشی ، مشکل آپلود نشدن فیلم و عکس در اینستاگرام حل می شود . برای این کار به قسمت تنظیمات گوشی خود رفته و در قسمت Date & Time گزینه Automatic date & Time را انتخاب کنید .

1571073327_%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D9%86%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%88-%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-.jpg

- اطمینان از مسدود نبودن اکانت :

ممکن است  آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام به دلیل ریپورت اینستاگرام و بلاک شدن اکانت اینستاگرام شما باشد که می بایست در این موارد از برنامه های تغییر دهنده آی پی برا باز کردن اینستاگرام و آپلود عکس و ویدیو استفاده کنید.


در صورتی که در خصوص دلایل ارسال نشدن عکس و ویدیو در اینستاگرام سوالی دارید می توانید با

شماره تماس  ۹۰۹۹۰۷۱۶۶۷ از طریق تلفن ثابت (کل کشور) 
شماره تماس  ۹۰۹۲۳۰۵۶۹۵ از طریق تلفن ثابت (فقط تهران)

( از ساعت ۸ صبح الی ۱ شب )

تماس گرفته و با کمک کارشناسان اینترنت کمک مشکل خود را رفع نمایید.

( در صورت اشغال بودن خطوط ، مجددا تلاش کنید )

مطالب مرتبط:


نظرات کاربران



با سپاس از اظهارنظر شما
نظر شما تا حداکثر 3 روز تایید و نمایش داده خواهد شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر