موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

قسمت your activity در اینستاگرام

قسمت your activity در اینستاگرام

نویسنده : معین | زمان انتشار : 23 اسفند 1399 ساعت 12:52

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان قسمت your activity در اینستاگرام را مطالعه خواهید کرد.

اینستاگرام مدت هاست که به دنبال ارائه قابلیتی برای مدیریت زمان استفاده از اپلیکیشن خود است. اما با وجود اینکه از ماه ها پیش عنوان کرده است که قصد ارائه چنین قابلیتی را دارد، ماه ها گذشته تا بلاخره در هفته گذشته، امکان Activity Dashboard را معرفی نمود. قابلیت اکتیویتی داشبورد یا داشبورد فعالیت، به کاربران اینستاگرام این امکان را می دهد تا مدت زمان استفاده از اینستاگرام را مشاهده کرده و زمان هایی را که به کار با اپلیکیشن اینستاگرام اختصاص می دهند را بررسی نمایند. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در این زمینه به شما ارائه کرده و نحوه استفاده از Your Activity اینستاگرام را بررسی نماییم.

آموزش امنیت اینستاگرام

Your Activity اینستاگرام

برای بهره وری از قابلیت اکتیویتی داشبورد اینستاگرام، لازم است که حتما نسخه اپلیکیشن اینستاگرام را به آخرین نسخه موجود بروز رسانی کنید. شما می توانید برای آپدیت اینستاگرام خود از لینکی که در زیر قرار داده شده است، استفاده کنید. پس از بروز رسانی اینستاگرام، حال شما امکان استفاده از داشبورد فعالیت را دارید که در ادامه نحوه دسترسی به آن عنوان شده است.

دانلود آپدیت اینستاگرام lazy_placeholder.gif

بخش Your Activity اینستاگرام

برای مشاهده مدت زمان استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام، کافی است ابتدا به بخش پروفایل خود وارد شوید و سپس منوی همبرگری موجود در بالای صفحه و سمت راست را لمس کنید. از میان گزینه های نمایش داده شده، حال گزینه “Your Activity” را در اینستاگرام انتخاب کنید تا به این ترتیب، به این بخش وارد شوید.

پس از ورود به بخش Your Activity اینستاگرام ، می توانید نمودار هفتگی مدت زمان استفاده از اینستاگرام را مشاهده کنید. عددی که در بالای صفحه نمایش داده شده است نیز میانگین روزانه استفاده شما از اینستاگرام می باشد که بر اساس هفته گذشته بدست آمده است.

در زیر نمودار نیز دو گزینه را مشاهده می کنیم. گزینه “Set Daily Reminder” برای تنظیم یک مدت زمان خاص برای استفاده از اینستاگرام است. در این بخش شما می توانید از Your Activity اینستاگرام بخواهید تا پس از این که مدت زمان استفاده روزانه شما از اینستاگرام به یک مدت زمان خاص رسید، برای شما یک نوتیفیکیشن ارسال کند تا متوجه باشید که به حد آستانه استفاده از اپلیکیشن رسیده اید و بهتر است استفاده از آن را متوقف کنید.

lazy_placeholder.gif

تنظیمات بخش فعالیت شما در اینستاگرام

در بخش “Notification Settings” نیز یک سری تنظیمات مربوط به اعلام هشدار وجود دارد. به عنوان مثال شما در این بخش می توانید نوتیفیکیشن هایی که مربوط به خود اینستاگرام هستند را در زمان عدم استفاده از اینستاگرام غیر فعال کنید تا حواس شما را پرت نکند. شما می توانید در این بخش نوتیفیکیشن هایی که مربوط به دایرکت چت هستند را حتی بعد از اتمام زمان استفاده از اینستاگرام فعال نگاه دارید. همچنین یک سری دیگر از تنظیمات در این بخش وجود دارد که با مراجعه به آن می توانید از این تنظیمات نیز بهره ببرید.

قابلیت یور اکتیویتی یا فعالیت شما در اینستاگرام، تقریبا شبیه به قابلیت اسکرین تایم اپل می باشد که پیش از این در رابطه با آن صحبت کرده ایم. اما از آنجا که یور اکتیویتی اینستاگرام منحصرا برای همین اپلیکیشن طراحی شده است، می تواند به شما گزارش دقیق تری ارائه کرده و همچنین دارای تنظیمات بیشتری نیز هست.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر