موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

نرم افزار تعمیر ویندوز 10

نرم افزار تعمیر ویندوز 10

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 11 فروردین 1398 ساعت 16:49

FixWin.cover_.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام

نرم افزار FixWin for Windows 10 تعمیر ویندوز 10 ، یک نرم افزار قدرتمند برای بهینه سازی و رفع خرابی های موجود در ویندوز های 10 می باشد ، نسخه جدید نرم افزار FixWin for Windows 10 دارای UI بروز رسانی برای ویندوز 10 و شامل یک بخش جدید به تعمیر ویندوز 10 مشکلات و مسائل مشترک بین کاربران است . بسیاری کاربران پس از نصب کردن و آپدیت کردن سیستم عامل خود به ویندوز دچار مشکللات جزئی شده اند که می توانند در این نرم افزار تا حدودی این مشکلات را برطرف کنند . نرم افزار FixWin for Windows 10 به صورت پرتابل بوده و نیازی به نصب نخواهد داشت و همچنین از حجم بسیار کمی برخوردار می باشد . این نرم افزار دارای 6 بخش ( File Explorer , Internet & Connectivity , Windows 10 , System Tools , Troubleshooters , Additional Fixes ) می باشد که هر کدام برای بر طرف کردن مشکلات خاصی می باشند .

ویژگی های نرم افزار FixWin for Windows 10  :

– فایل اکسپلور ر: پیشنهادی برای حل مشکلات رفع مربوط به ویندوز 10 فایل اکسپلورر

– اینترنت و اتصال به کامپیوتر : به شما اجازه می دهد رفع مشکلات اینترنت که بعد از ارتقا به ویندوز 10 مواجه شده اید را برطرف کنید .

– تنظیم مجدد تنظیمات برنامه ،  تنظیمات کند راه اندازی و یا خروجی که با خطا رو به رو می شدند .

– دارای 6 ابزار ( File Explorer , Internet & Connectivity , Windows 10 , System Tools , Troubleshooters , Additional Fixes )

گالری تصاویر
لینک دانلود

'); })(document);


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر