موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

انتقال دیتای بازی به sd card

انتقال دیتای بازی به sd card

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 24 اسفند 1399 ساعت 19:18

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان انتقال دیتای بازی به sd card را مطالعه خواهید کرد.

3c5ddcba26b66c451aabe56d26a26fd2_XL.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام

Apps2SD: All in One Tool اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید دیتای بازی‌های موبایل را به کارت حافظه منتقل کنید و دیگر با محدودیت کمبود فضا در مموری داخلی برای نصب بازی‌ها مواجه نشوید. با زوم‌اپ همراه باشید.

این روزها تقریبا نیمی از بازی‌ها و اپلیکیشن‌های اندروید برای اجرا نیازمند دیتای جداگانه هستند که بلافاصله بعد از نصب بازی، یا به طور آنلاین دانلود می‌شوند. البته این داده‌ها را به صورت جداگانه و از طریق رایانه نیز می‌توانید دانلود کنید که در این صورت بدون نیاز به ارتباط اینترنتی در گوشی‌های موبایل، می‌توانید بازی‌های دیتا دار را نصب و اجرا کنید. اما مشکلی که در این بین وجود دارد اجبار در این موضوع است که دیتای بازی یا برنامه‌ "باید" در حافظه‌ی داخلی گوشی باشد. این امر شاید در ابتدا مشکل خاصی به نظر نرسد اما در صورتی که قصد استفاده همزمان از چندین بازی دیتادار را داشته باشید متوجه خواهید شد که حتی فضای ۸ یا حتی ۱۶ گیگابایتی حافظه‌ی داخلی بسیار ناچیز و ناکافی است.

apps2sd2_e8101.jpg

Apps2SD: All in One Tool اپلیکیشنی در همین راستا است که می‌توانید با نصب آن، بازی‌ها وبرنامه‌های دیتاداری که در گوشی خود نصب کرده اید را به حافظه‌ی خارجی منتقل کنید. بعد از نصب و اولین اجرا، لیستی از برنامه‌هایی که قابل انتقال به مموری خارجی هستند به شما نمایش داده خواهد شد که می‌توانید با توجه به میزان قضای اشغال شده توسط هر کدام، برنامه یا بازی‌های حجیم را با لمس روی آن‌ها، به حافظه‌ی خارجی منتقل کنید. رابط کاربری برنامه نیز به صورت روان و کاملا گویا طراحی شده است و علاوه بر آنکه محیطی چشم نواز را برای شما به ارمغان آورده است، هر کاربری را فارغ از میزان دانش او قادر به انجام این عمل خواهد کرد. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

myket_key.png

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر