موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

چگونه سرچ تلگرام را پاک کنیم

چگونه سرچ تلگرام را پاک کنیم

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 18 بهمن 1397 ساعت 09:00

قطعا شما هم نام افراد را در قسمت کادر جستجوی تلگرام جستجو کرده اید، اما همه این ها در تاریخچه جستجو تلگرام ثبت می شود. حال چگونه این تاریخچه را پاک کنیم.همراه ما باشید.

آموزش امنیت اینستاگرام

در نسخه دسکتاپ تلگرام، موارد جستجو به هیچ عنوان ذخیره نمی‌شود. اما در نسخه‌های اندروید ویندوزفون و iOS تلگرام لیست جستجوهای شما ذخیره می‌شود و اگر بخواهید عبارت جدیدی را جستجو کنید، لیست جستجوهای قبلی خود را خواهید دید. روشی برای غیرفعال کردن ذخیره خودکار موارد جستجو در تلگرام هم وجود ندارد و باید به صورت دستی تاریخچه جستجو خود را پاک کنید.

در ویندوزفون در اپلیکیشن تلگرام وارد تب چت شوید، با ضربه زدن بر روی آیکونSearch  و انتخاب گزینهClear All تمام موارد جستجو شده را حذف کنید.

در اندروید در اپلیکیشن تلگرام این قابلیت وجود ندارد که بتوانید تمام موارد را به صورت یک‌جا پاک کنیم. باید انگشت خود را بر روی ای‌دی‌ فرد و یا گروه یا کانال تب کنید، سپس بر روی گزینهClear بزنید.

درiOS در اپلیکیشن تلگرام وارد تب چت شوید، بر روی کادر جستجو تب کنید و بر روی گزینهClear بزنید. با این روش کلیه تاریخچه جستجو یک‌جا پاک می‌شود.

توصیه می‌کنیم که حتما هر از چندگاهی برای امنیت بیشتر در تلگرام، تاریچه جستجو خود را پاک کنید، چرا که گر به هر دلیلی گوشی شما به دست افراد غریبه و ناشناس افتاد و وارد اپلیکیشن تلگرام شما شدند می‌توانند به لیست و تاریخچه جستجو شما دسترسی پیدا کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر