موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

اینستاگرام آنلاین

اینستاگرام آنلاین

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 18 آبان 1398 ساعت 08:36

در اینستا ثبت نام کردید؟ آخرین بازدید در اینستاگرام را چطور بفهمید؟ اینستا را دانلود و بروزرسانی کنیم؟ ویژگی نمایش آخرین زمان آنلاین بودن در اینتسا را بیشتر شبکه‌های اجتماعی در خود دارند. اگر شما به دنبال این هستید که بفهمید دوستان‌تان در اینستا انلاین هستند یا نه و یا می‌خواهید نمایش وضعیت آنلاین بودن در اینستاگرام را غیرفعال کنید با ما همراه باشید.

آموزش امنیت اینستاگرام

همچنین بخوانید:

گاهی برای شما هم پیش می‌آید که می‌خواهید بدانید دوست‌تان آخرین بار چه ساعتی به instagram مراجعه کرده و یا آیا الان در instagram مشغول و سرگرم است یا خیر؟

این ویژگی

در شبکه اجتماعی تلگرام هم تحت عنوان Last seen معروف است و شما می‌توانید به راحتی متوجه بشوید که دوست‌تان در چه ساعتی برای آخرین بار تلگرام را چک کرده و یا آیا الان آنلاین است یا نه؟

دقیقا همین ویژگی برای instagram هم وجود دارد. در این مطلب می‌خواهیم به این سه سوال پاسخ بدهیم که از کجا بفهمیم شخصی در اینستا انلاین است یا نه و چگونه آخرین بازدید اینستاگرام را ببینیم و در نهایت چگونه ویژگی نمایش آنلاین بودن در اینستاگرام را غیر فعال کنیم تا کسی متوجه نشود ما چه زمانی در اینستاگرام انلاین هستیم؟ برای سایر آموزش‌ها از جمله نحوه بازگرداندن پست‌های پاک شده در اینستاگرام می‌توانید به بخش آموزش اینستاگرام پلازامگ مراجعه کنید. قبل از هر چیز بیایید ابتدا نگاهی کوتاه به تاریخچه این اپلیکیشن داشته باشید.

spacer.png

عناوین مطلب:

  • تاریخچه Instagram
  • آمار استفاده ، دانلود و بروزرسانی اینستاگرام
  • چگونه بفهمیم پیام ما در اینستاگرام خوانده شده
  • از کجا بفهمیم شخصی در اینستا آنلاین است یا نه
  • چگونه آخرین بازدید اینستاگرام را ببینیم
  • چگونه ویژگی نمایش آنلاین بودن در اینستاگرام را غیر فعال کنیم تا کسی متوجه نشود ما چه زمانی در اینستاگرام آنلاین هستیم؟

تاریخچه Instagram

spacer.png

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی به اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو بوده که مالکیت کنونی آن تحت فیسبوک است. این شبکه توسط کوین سیستروم (Kevin Systrom) و مایک کریگر (Mike Krieger) ساخته و در اکتبر سال 2010 منتشر شد. instagram توانست در روز اول 25000 کاربر را جذب کند که شروع موفقیت آمیزی بود و در عرض سه ماه توانست بیش از یک میلیون کاربر داشته یاشد. اینستاگرام به عنوان پروژه‌ای که سیستروم در زمان‌های بیکاری خود روی آن کار می‌کرد آغاز شد و سپس کریگر هم به این پروژه ملحق شد. برای آشنایی کامل با ماجرای شکل‌گیری اپلیکیشن فضای مجازی و شبکه اجتماعی محبوب و پر طرفدار instagram می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

 آمار استفاده ، دانلود و بروزرسانی اینستاگرام

قبل از دانلود Instagram بیایید نگاهی به آمار خیره کننده این اپلیکیشن محبوب بیندازیم.

spacer.png

  • بیش از یک میلیارد کاربر فعال در ماه در اینستا آنلاین هستند.
  • بیش از 500 میلیون کاربر فعال در روز در اینستاگرام آنلاین هستند.
  • بیش از 50 میلیارد عکس به اشتراک گذاشته شده است.
  • بیش از 4.2 میلیارد لایک در روز وجود دارد.
  • بیش از 100 میلیون عکس و ویدیو در هر روز در اینستا آپلود می‌شود.
  • 32 درصد از تمام کاربران اینترنت از اینستاگرام استفاده می‌کنند.
  • 52 درصد از کاربران Instagram زن و 42 درصد مرد هستند.

دانلود اینستاگرام برای اندروید | دانلود اینستاگرام برای iOS

چگونه بفهمیم پیام ما در اینستاگرام خوانده شده

اپلیکیشن instagram هم مانند سایر شبکه‌های اجتماعی به شما می‌گوید که پیامی که به شخصی فرستاده‌اید، خوانده شده است یا نه. در پیام‌های شخصی، در صورت خوانده شدن پیام‌تان عبارت Seen را زیر پیام خود مشاهده می‌کنید.

spacer.png

در پیام‌های گروهی، یک چشم کوچک را کنار نام کاربری کسانی که پیام شما را خوانده‌اند مشاهده می‌کنید.

spacer.png

از کجا بفهمیم شخصی در اینستا انلاین است یا نه

برای اینکه متوجه بشوید که دوست شما در اینستاگرام انلاین هست یا خیر باید به صفحه دایرکت (Direct inbox) خودتان با وی بروید. اول از همه بگوییم که اگر آن فرد جزو فالورهای شما و شما هم جزو فالورهای او نباشید که خب بالطبع نمی‌تونید از وضعیت آنلاین بودن در اینستاگرام با خبر بشوید. وقتی به صفحه دایرکت بروید در همان جا مشاهده می‌کنید که زیر نام فرد، وضعیت او را نشان می‌دهد. شاید برای شما سوال پیش بیاید دایرکت کجاست؟

spacer.png

در تصویر زیر دایرکت به شما نشان داده شده است. جعبه مکالمات خصوصی شما با آن فرد دایرکت گفته می‌شود. زیر نام کاربری فرد دقیقا اینکه چه زمانی در اینستا انلاین بوده است، نشان داده می‌شود. به عنوان مثال: فعال 25 دقیقه قبل، فعال، در حال تایپ و …

spacer.png

چگونه آخرین بازدید اینستاگرام را ببینیم

همانطور که در بالا توضیح داده شد، بخش دایرکت آخرین بازدید شخص از instagram را هم نشان می‌دهد و کافی است مراحل بالا را انجام دهید.

چگونه ویژگی نمایش آنلاین بودن در اینستاگرام را غیر فعال کنیم: حالت روح

این سوال مهمی است، چون همان طوری که ما می‌توانیم بفهمیم دوستانمان در اینستاگرام انلاین هستند، آنها هم همین طور می‌توانند ساعات انلاین بودن در اینستا را متوجه بشوند.

برای تغییر و غیر فعال کردن ویژگی نمایش آنلاین بودن در اینستاگرام به صورت زیر عمل کنید:

spacer.png

1- به پروفایل خودتان بروید.

همچنین بخوانید:

2- به تنظیمات بروید.

3-  گزینه Show Activity Status را غیر فعال کنید. هر بار روی آن ضربه بزنید، گزینه نمایش در انلاین بودن در اینستا فعال یا غیر فعال می‌شود.

توجه داشته باشید وقتی این گزینه یعنی Show Activity Status را غیر فعال می‌کنید، دیگران نمی‌توانند از وضعیت شما هنگام آنلاین بودن در instagram مطلع شوند ولی در عین حال، خود شما هم دیگر نمی‌توانید از وضعیت دیگران هنگام انلاین بودن در اینستا مطلع شوید.

آموزش های جامع پلازا در رابطه با instagram را می‌توانید در سایت ما مشاهده کنید و اگر دنبال جذب فالوور خود هستید حتما مقاله 13 تم اینستاگرام خلاقانه و سایر روش های افزایش فالوور اینستاگرام را هم مشاهده بفرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر