موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

برنامه نویس وردپرس

برنامه نویس وردپرس

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 25 اسفند 1399 ساعت 08:20

آموزش امنیت اینستاگرام

هر کسب‌وکاری ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد. در فضای دیجیتال به خصوص در سایت‌ها نیازمند است تا بتواند به بهترین شکل ممکن آن را به مشتریان خود ارائه دهد. در برخی موارد شما نیازمند امکانات یا حتی ظاهری خاص هستید تا بتوانید به بهترین شکل کسب‌وکار یا محصول خود را به مخاطبانتان ارائه دهید. با توجه به نکات مثبت و امکانات وردپرس، راهکار این مسئله در برنامه نویسی وردپرس است.

wordpress-programing-300x132.jpg

شما حتماً در برخی از سایت‌ها با امکانات خاصی روبه‌رو شده‌اید که برایتان جالب بوده است و دوست داشته‌اید که سایت شما هم از چنین قابلیتی برخوردار باشد. نگران این موضوع نباشید هر مسئله‌ای راه‌حلی دارد اما مهم‌ترین نکته اینجاست که ساده‌ترین راه‌حل چیست؟

راه‌حل این مسئله استفاده از ویژگی Open Source وردپرس است. این قابلیت باعث می‌شود تا شما بتوانید در وردپرس هر قابلیتی را که می‌خواهید اضافه کنید. اما برای این کار شما باید برنامه‌نویسی کنید یا کار خود را به یک حرفه‌ای بسپارید.

وردپرس بر پایه PHP – که یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی است – نوشته‌شده است. دو کاربرد اساسی از برنامه نویسی در وردپرس طراحی قالب و افزونه نویسی است.

– طراحی قالب در وردپرس

ظاهر سایت شما یکی مهم‌ترین عوامل ماندن مخاطب در سایت شما است؛ پس چه‌بهتر که این محیط اختصاصی برای شما و به سبک کسب‌وکار شما باشد. طراحی قالب وردپرس یکی از امکاناتی است که می‌توان با استفاده از برنامه نویسی، از آن استفاده کرد.

این طراحی می‌تواند شامل همه‌چیز صفحات سایت شما مثل رنگ‌بندی، آیکون‌ها و … باشد؛ اما نکته مهمی که وجود دارد، برنامه نویسی امری حرفه‌ای است که اگر برنامه نویسی شما به‌صورت حرفه‌ای صورت نگیرد و نکاتی مانند ریسپانسیو بودن در آن رعایت نشود، به‌جای کمک به رشد سایت شما ممکن است موجب شکست سایت شما هم بشود. اما ما در آرنیکاوب برای شما این کار را با توجه به سابقه درخشانمان در حوزه طراحی قالب وردپرس به‌صورت حرفه‌ای و اختصاصی انجام می‌دهیم.

– افزونه نویسی وردپرس

یکی دیگر از دلایل محبوبیت وردپرس امکان اضافه کردن راحت افزونه‌ها به آن است. وظیفه افزونه‌ها ارائه امکاناتی است که به‌صورت پیش‌فرض در وردپرس وجود ندارد. امروزه بیش از هزاران افزونه در مخزن وردپرس وجود دارد اما نکته مهم این است که آیا آنچه را که شما می‌خواهید دارد یا نه؟
در برخی موارد شما می‌توانید از افزونه‌های موجود در مخزن وردپرس استفاده کنید اما اگر امکاناتی را که شما می‌خواهید در آن وجود نداشت باید چه‌کار کرد؟

دوباره از قدرت برنامه‌نویسی وردپرس استفاده می‌کنیم و این بار آن امکانی را که می‌خواهیم به سایت خود اضافه می‌کنید؛ اما این امکانات باید دارای شرایطی باشد. افزونه‌ای که برای سایت شما طراحی می‌شود اول باید از منظر امنیتی مورد تأیید باشد که مبادا در سایت شما باعث ایجاد رخنه امنیتی شود؛ نکته بعدی کد نویسی حرفه‌ای است که  این نکته به‌راحتی قابل‌تشخیص نیست اما می‌توان با استفاده از بازخوردهای بعد از نصب افزونه به این نکته پی‌برد.

هماهنگی کامل با خود وردپرس و کاربری آسان هم بسیار مهم است که در ساخت یک افزونه باید مورد توجه قرار بگیرد. اگر افزونه در پس‌زمینه سایت شما کاری انجام می‌دهد ظاهر آن مهم نیست اما اگر افزونه در ظاهر سایت شما تأثیرگذار است، خیلی مهم است که افزونه بتواند خود را با قالب سایت شما وفق دهد.
یکی دیگر از امکانات گروه آرنیکاوب، برنامه نویسی افزونه‌های وردپرس است. ما می‌توانیم آنچه را که شما می‌خواهید برای شما ایجاد کنیم تا بتوانید سایت خود را کارآمدتر کنید.
به‌طورکلی وردپرس، سیستم مدیریت محتوای انعطاف‌پذیری است و در آن می‌توان به‌راحتی کارهای متفاوتی را انجام داد. طراحی قالب و کد‌نویسی افزونه، نمونه‌هایی از این انعطاف‌پذیری است که شما می‌توانید به‌راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

wp-theme-design-order.png

web-design-course.png

مشاوره با ما

مشاوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی، طراحی سایت و قالب وردپرس
ساعات کاری : 05138821727
سایر مواقع : 09394040011

ورود به بخش پشتیبانی

پشتیبانی مشتریان محترم

وقت ما همیشه در اختیار مشتریان محترم است. کافیست با یک پیام ما را مطلع سازید.

ورود به بخش پشتیبانی

پشتیبانی مشتریان محترم

ااستعلام قیمت برای خدمات ما:

  • طراحی سایت
  • طراحی قالب وردپرس
  • کدنویسی قالب استاتیک
  • طراحی طرح گرافیتی سایت
  • آموزش خصوصی یا دوره ای

ورود به بخش پشتیبانی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر