موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

حذف اکانت اینستاگرام بدون پسورد و ایمیل

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 27 اسفند 1397 ساعت 22:16

آموزش بازیابی رمز عبور اینستاگرام

ما می خواهیم اینجا آموزش بازیابی رمز عبور اینستاگرام را به شما بدهیم. در مورد تغییر رمز فراموش شده اینستاگرام ، انواع روش های بازگرداندن اکانت به خصوص روش بازگرداندن اکانت اینستاگرام بدون ایمیل بیشتر بدانید.

آموزش امنیت اینستاگرام

فراموش کردن رمز اینستاگرام این روزها مساله ایست که برای اکثر کاربران حداقل یکبار پیش امده زیرا این روزها که استفاده از شبکه های مجازی به خصوص شبکه های پرمخاطب مانند اینستاگرام زیاد شده،مشکلات استفاده از ان هم زیاد شده  و به  مراتب سوالات متعددی برای کاربران بوجود می اید از جمله فراموش کردن رمز اینستاگرام. با فالوجت ربات افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید.

فراموش كردن پسورد اينستاگرام

در برخی از موارد کاربران پس از انتخاب نام کاربری (یوزرنیم) و رمز گذاری (پسورد) و ساخت اکانت در برخی از وب سایت ها،پس از مدتی بنا بر دلایل مختلف رمز عبور و در برخی از موارد نام کاربری خود را فراموش خواهند کرد و به گمان خود باید اکانتی جدید در آن وب سایت ایجاد کرده تا بتوانند از امکانات و خدمات آن استفاده نمایند.اما همیشه اینطور نیست.عموما اگر با فراموش کردن رمز اینستاگرام مواجه شوند،رمز عبور به سادگی بازیابی میشود و در بسیاری از موارد هم میتوان نام کاربری را بازیابی نمود.

recovery-password.jpg

تغییر رمز فراموش شده اینستاگرام

هنگام فراموش کردن رمز اینستاگرام،برای بازیابی رمز عبور، دو روش وجود دارد: مراجعه به وبسایت اینستاگرام  و  استفاده از دستگاه اندرویدی

روش اول بازیابی رمز اینستاگرام از طریق اپلیکیشن

در روش اول از خود برنامه اینستاگرام برای بازیابی رمز اینستاگرام استفاده شده است. برای این کار مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید.

 recover-instagram-pass.jpg

  • ابتدا برنامه اینستاگرام را باز کنید . بعد از اجرا تصویر بالا را مشاهده خواهید کرد.
  • همانطور که در تصویر مشاهده می کنید گزینه Forgot your login details? را لمس کنید در برخی ازنسخه های برنامه ممکن است این گزینه را مشاهده نکنید. بنابراین گزینه Forgot را لمس نمایید.  
  • با لمس گزینه بالا به سه امکان (Use username or email- Send an sms - Log in with facebook) دسترسی دارید که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

Reset-Password-instagram.jpg

  • پس از ورور به صفحه بازیابی پسورد، تصویری مانند تصویر بالا را مشاهده خواهید کرد. اکنون انتخاب با شما است که برای بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده چه روشی را انتخاب نمایید. اگر Email or username خود را به خاطر دارید این گزینه را انتخاب و کار بازیابی رمز اینستاگرام را ادامه دهید. گزینه with sms زمانی کاربرد دارد که شماره تلفن خود را از قبل در اکانت اینستاگرام وارد کرده باشید و اکنون هم در دست شما باشد. گزینه with facebook زمانی مفید است که اکانت اینستاگرام شما به اکانت اینستاگرامتان متصل باشد.
  • اکنون با اطلاعاتی که دارید بهترین گزینه را برای  بازیابی رمز اینستاگرام خود استفاده نمایید. ما با استفاده از نام کاربری و ایمیل فرآیند را ادامه می دهیم.

 recover-password-instagram-with-email.jpg

  • بعد از ورود اطلاعات نام کاربری و یا ایمیل فلش موجود در بالای صفحه در سمت راست را لمس کنید.سپس ایمیلی جدید توسط اینستاگرام برای شما ارسال میشود و میتوانید پس از ان اکانت اینستاگرام خود را بازیابی کنید و پسورد جدید را وارد نمایید. 

email-resset-password-instam.png

  • بعد از ورود اطلاعات ایمیل ، یک ایمیل از طرف اینستاگرام به آدرس ایمیل وارد شده وارد می شود. که در تصویر بالا می توانید نمونه آن را مشاهده نمایید. با لمس گزینه Reset Password . یک صفحه برای شما باز می شود که در آن می توانید رمز و پسورد جدید خود را وارد کنید. اگر در Inbox ایمیل خود از اینستاگرام ایمیلی ندارید. وارد قسمت spam ایمیل خود شوید.  بعد از لمس گزینه reset password  در صفحه زیر اطلاعات خود را وارد کنید. 

set-new-password-in-instagram.jpg

  • بعد از وارد کردن پسورد جدید خود گزینه Reset Password را لمس کنید تا عملیات بازیابی رمز اینستاگرام شما خاتمه یابد.

روش دوم بازگرداندن اکانت اینستاگرام بدون ایمیل

بازیابی رمز اینستاگرام ، بدون ایمیل از دیگر روش های بازیابی رمز اینستاگرام می باشد در این  به جای ایمیل باید شماره تلفن خود را وارد کرده باشید. در ادامه چگونه استفاده کردن از این روش را توضیح خواهیم داد.

  • برای این کار لازم است که قبلا شماره تلفن خود را در اکانت اینستاگرام خود ثبت کرده باشید. نحوه اضافه کردن شماره تلفن به اکانت ایسنتاگرام به شرح زیر است.
  • اگر با شماره تلفن در اینستاگرام ثبت نام کرده اید. به صورت اتوماتیک شماره شما به اکانت ایسنتاگرام متصل شده است. اما اگر با ایکیل ثبت نام کرده اید. کارهای زیر را انجام دهید.

set-phone-number-in-instagram.jpg

  • ابتدا گزینه edit profile  را لمس کنید. همانطور که در تصویربالا مشاهده می کنید.

Instagram-set-phone-number.png

  • سپس شماره موبایل خود را در قسمت مربوطه وارد کنید.
  • اگر قبل از فراموش کردن رمز اینستاگرام شما تلفن خود را در پروفایل اینستاگرام معرفی نکرده باشید. امکان بازیابی رمز اینستاگرام بدون ایمیل ممکن نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: موضوعات برتر اینستاگرام برای افزایش فالوور در اینستاگرام چیست؟

اگر مراحل بالا را به دقت انجام داده باشید قسمت اصلى کار را انجام دهید که : ابتدا قسمت سه مربع عمودى گوشه سمت راست بالاى پيج را لمس کرده و درصفحه ى وارد شده آخرين گزينه یعنی log out را بزنید با این کار کاملا خارج میشوید.

  • تيک بالاى صفحه را بزنيد وارد صفحه اى مى شويد که کد ۶ رقمى ازشما ميخواهد اين کد اکنون به شماره اى که واردکرده ايد اس ام اس شده است اين کد را وارد کنيد.
  • حال برای وارد شدن فقط نام پیج را در قسمت username وارد کنید و گزینه   for got password را بزنید
  • در صفحه بازشده با عنوان reset password  گزینه دوم یعنی with sms  را بزنید.
  • صفحه اى نمایش داده خواهد شد مبنی بر اینکه شما بايد شماره موبايلى را که قبلا در پروفایلتان واردکرده ايد را وارد نمایید
  • پس از وارد کردن شماره موبايل(بدون صفر) بر روی فلش بالاى صفحه کلیک کنید
  • یک پيامى ازطرف اينستاگرام با عنوان اينکه لينک ريست پسورد به شماره داده شده ارسال میشود
  • وارد پيامهاى خود شده پيامى را که ازطرف اينستاگرام آمده حاوى لينک ريست میباشد آنرا پيدا وبروى لينک کليک نماييد
  • بعد ازشما خواسته مى شود با چه برنامه اى لينک رو بازکنيد
  • اينستاگرام را انتخاب نماييد درصفحه اى که وارد مى شويد رمز جديدتان را وارد نماييد
  • و برروی تيک بالاى صفحه را کلیک کنید

اکنون شما موفق شده اید رمز خود را بازیابی کنید.

فراموش كردن پسورد اينستاگرام و ادامه راهکارهای بازیابی

روش سوم بازیابی رمز اینستاگرام با سایت اینستاگرام

اگر شما هم به دنبال تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی و یا وب سایت اینستاگرام برای بازیابی رمز توصیه می کنم با ما همراه باشید. برای بازیابی رمز اینستاگرام از طریق سایت اینستاگرام هستید. کافی است مراحل زیر را دنبال کنید. 

  •  وارد سایت اینستاگرام شوید.

recovery-instagram-password.png

  • در تصویر بالا بر روی گزینه forgot password کلیک کنید.

How-To-Reset-Instagram_Password.jpg

  • بعد از ورود اطلاعات در فیلدهای بالا یک ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.
  • ایمیل دریافتی از سوی اینستاگرام را باز کرده و بر روی لینک موجود در ایمیل کلیک کنید.
  • بعد از باز شدن صفحه جدید اطلاعات پسورد جدید را وارد کرده و تایید نمایید.

تبریک , اکنون شما توانسته اید به استفاده از این چند راه با موفقیت عملیات بازیابی رمز اینستاگرام خود را انجام دهید.

نکته : برای بازیابی رمز اینستاگرام نکته ای که اهمیت دارد. نحوه و ترتیب انجام کارهای اعلام شده می باشد.

بنابراین هنگام فراموش کردن رمز اینستاگرام با استفاده از روش های مختلفی میتوانید رمز خود را بازیابی کنید.

  فالوجت : ربات افزایش فالوور واقعی و خرید فالوور ایرانی   همچنین بخوانید: هک اینستاگرام و صفحات خصوصی در اینستاگرام آموزش تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام آموزش پاک کردن اکانت اینستاگرام

آموزش بازیابی رمز عبور اینستاگرام

تعرفه افزایش فالوور اینستاگرام را ببینید 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر