موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

برنامه ساخت استوری اینستاگرام

برنامه ساخت استوری اینستاگرام

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 27 آبان 1399 ساعت 19:32

هر کسی داستان خود را برای گفتن دارد و چه مکانی بهتر از اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن استوری‌ها. در ادامه با معرفی بهترین برنامه های ساخت استوری حرفه ای در اینستاگرام و لینک دانلود آن همراه شما خواهیم بود.

آموزش امنیت اینستاگرام

امروزه استوری در اینستاگرام ابزاری بسیار مهم است؛ در واقع مکانی برای نشان دادن شخصیت واقعی شما و محلی برای تقویت تعامل است. بنابراین بهتر است به آخرین رویه‌های ساخت استوری در اینستاگرام نیز توجه کنید. همانطور که می‌دانید تعداد برنامه ساخت استوری اینستا بسیار زیاد است که در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین برنامه های ساخت استوری حرفه ای در اینستاگرام آشنا کنیم. شاید در مورد برخی از آنها قبلا شنیده باشید، اما بدون شک موارد جدید دیگری نیز پیدا خواهید کرد.

صرفا ساخت استوری در اینستا کافی نیست؛ بلکه نیازمند زمان، انرژی و خلاقیت است که می‌تواند توسط یک ابزار مناسب در یک اپلیکیشن ساخت استوری حاصل شود. در حال حاضر تعداد زیادی برنامه ویرایشگر استوری اینستاگرام در بازار وجود دارد. اگر به دنبال این هستید که بازدید اینستاگرام خود را بالا ببرید، در اینجا برخی از بهترین برنامه های ساخت استوری اینستاگرام و طریقه ساخت استوری در اینستاگرام را برای شما آورده‌ایم.

spacer.png

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری در اینستاگرام
    • Unfold : برنامه ای برای ساخت کلاژهای کوچک و تمیز
    • Canva : برنامه ای برای طراحی گرافیکی آسان
    • VSCO : برنامه ساخت استوری با قابلیت ویرایش عکس و ویدیو
    • Adobe Spark Post : برنامه ای با طراحی پس زمینه عالی
    • InShot : برنامه ای قدرتمند برای ساخت استوری تبلیغاتی و تجاری
    • Snapseed : برنامه ای کاملا کاربردی برای ساخت استوری اینستا
    • Microsoft Hyperlapse : برنامه ای برای ساخت ویدیوهای تایم لپس در استوری اینستاگرام
    • Mojo Video : بهترین برنامه ساخت استوری متحرک اینستاگرام
    • Story Luxe : برنامه ای برای ایجاد کلاژهای زیبا و خلاقانه
    • StoryArt : یک گام جلوتر
    • Instasize : برنامه ای چند منظوره
    • 8mm : اپلیکیشنی برای ساخت ویدیوهای وینتیج
    • Lifelapse : برنامه حرفه ای ساخت استوری

بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری در اینستاگرام


Unfold : برنامه ای برای ساخت کلاژهای کوچک و تمیز

Unfold به شما در طراحی کلاژهای زیبا برای ساخت استوری اینستاگرام کمک می‌کند. شما می‌توانید به کمک قالب‌های رایگان آن به عکس‌های خود ظاهری زیبا و مدرن ببخشید. به کمک این اپلیکیشن قادر خواهید بود متن، تصاویر، فیلم و موارد بیشتر را در یک استوری به اشتراک بگذارید. خوب است بدانید که برخی از طرح‌های کلاژ این برنامه رایگان هستند، در حالی که اگر می‌خواهید کل این مجموعه را دریافت کنید، مجبور به پرداخت برای آن هستید. از ویژگی‌های مهم اپلیکیشن Unfold می‌توان به برخورداری از 25 قالب رایگان، گزینه‌های متنی پیشرفته از جمله فونت‌های مختلف و سازگاری با استوری کردن ویدیو و عکس اشاره کرد.

نسخه اندروید و  iOS اپلیکیشن Unfold

Canva : برنامه ای برای طراحی گرافیکی آسان

این اپلیکیشن یکی از سریع‌ترین و آسان‌ترین اپ‌های ساخت استوری اینستاگرام است. برای این کار کافی است ویدئوهای خود را بارگذاری کرده و متن، برچسب و آیکون مورد نظر را به آن اضافه کنید. سپس یکی از چندین قالب اولیه را انتخاب و دانلود کنید و این انتهای کار است. خوب است بدانید که Canva از نظر تعداد آیکون‌ها و فونت‌ها بسیار گسترده است و از این نظر می‌تواند مفید باشد. همچنین طراحی گرافیکی را برای تازه واردها آسان می‌کند. از ویژگی‌های کلیدی این اپلیکیشن می‌توان به بیش از 60 هزار قالب متنوع، بالای یک میلیون عکس پس زمینه، ابزارهای طراحی مختلف و فریم‌ها و استیکرهای مختلف اشاره داشت.

نسخه اندروید و iOS اپلیکیشن Canva

VSCO : برنامه ساخت استوری با قابلیت ویرایش عکس و ویدیو

هنگامی که از ویرایش عکس سخن به میان می‌آید، VSCO به عنوان یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌ها وارد میدان می‌شود. اما آیا می‌دانید که از این اپ می‌توانید برای ویرایش ویدیوها هم استفاده کنید؟ درست است که ابزارهای ویدیوی این اپلیکیشن مستلزم پرداخت هزینه هستند، اما ارزش آن را دارند. طرح پرداخت شده در VSCO به شما امکان تنظیم روشنایی، کنتراست، دما و مواردی از این قبیل را می‌دهد. به علاوه، این امکان را برایتان فراهم می‌آورد تا فیلترهای عکس مورد علاقه خود را به فیلم‌هایتان اعمال کنید. این بدان معنا است که می‌توانید یک محتوای منحصر به فرد و زیبا بسازید. این اپلیکیشن شامل 10 قابلیت ویرایش از پیش تنظیم شده و بیش از 170 تنظیمات پرداخت درون برنامه‌ای است.

spacer.png

نسخه اندروید و iOS اپلیکیشن VSCO

Adobe Spark Post : برنامه ای با طراحی پس زمینه عالی

spacer.png

Adobe Spark Post یک اپلیکیشن طراحی عالی است که امکان ایجاد جلوه‌های متحرک خارق العاده را در عکس‌ها به شما می‌دهد. Spark Post یکی از بهترین ابزارهایی است که به شما امکان می دهد فقط در چند ثانیه طراحی‌های خارق العاده‌ای را ایجاد کنید؛ به خصوص اگر از قالب‌ها استفاده کنید! همچنین به راحتی می‌توانید انیمیشن نیز اضافه کنید. به علاوه، می‌توانید از صفر شروع کنید و هر آنچه را که می‌خواهید ایجاد کنید. اگر قصد دارید از بقیه متمایز باشید و ساخت استوری حرفه ای را تجربه کنید، این کار را انجام دهید! برنامه ساخت استوری اینستاگرام Adobe Spark Post به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها را در استوری‌های خود ترکیب و جلوه‌ها، صدا و انیمیشن دلخواه را اضافه کنید.

در ادامه شما را به تماشای ویدیوی معرفی اپلیکیشن Adobe Spark Post دعوت می‌کنیم:

نسخه اندروید و iOS و دسکتاپ اپلیکیشن Adobe Spark Post را می‌توانید از طریق لینک قرار داده شده دانلود کنید.

InShot : برنامه ای قدرتمند برای ساخت استوری تبلیغاتی و تجاری

spacer.png

InShot یک نرم افزار ساخت استوری اینستاگرام کامل و حرفه‌ای است که بالاترین امتیاز برنامه‌های اندرویدی و آیفون را دارد؛ همچنین به عنوان یکی از برنامه‌های مورد پسند کاربران در اینستاگرام برای تجارت شناخته می‌شود. InShot دارای چندین ویژگی پیشرفته برای عکس و فیلم است. می‌توانید تصاویر را ویرایش کنید، کیفیت عکس‌ها را بالا ببرید، موسیقی اضافه کنید و موارد دیگر. قبل از شروع ویرایش، اطمینان حاصل کنید که نسبت تصویر خود را روی 9:16 تنظیم کنید. از ویژگی‌های اصلی InShot می‌توان به بهره مندی از ابزارهای ویرایش ویدیو و عکس گسترده از جمله فیلترها و آیکون‌ها، قالب‌های از پیش ساخته برای کلاژهای عکس و گزینه‌های اضافه کردن موسیقی به فیلم‌ها و پس زمینه به عکس‌ها اشاره داشت؛ از این رو قادر خواهید بود ساخت استوری با اهنگ را در InShot تجربه کنید.

آیا کنجکاو هستید تا با این برنامه ساخت استوری تبلیغاتی و نحوه ساخت استوری اینستاگرام آشنا شوید؟ تماشای ویدیوی زیر را از دست ندهید.

نسخه اندروید و آی او اس اپلیکیشن InShot

Snapseed : برنامه ای کاملا کاربردی برای ساخت استوری اینستا

spacer.png

این برنامه رایگان و کاملا کاربردی که برای اندروید و iOS در دسترس است، به کاربران امکان می‌دهد تا با مجموعه‌ای از گزینه‌ها برای زیباسازی تصاویر، انعطاف پذیرتر عمل کنند. اپلیکیشن ساخت استوری اینستاگرام Snapseed به دلیل برخورداری از رابط بصری به کاربران امکان می‌دهد تا با فیلترها و جلوه های مختلف بازی کنند و دارای امتیاز بالایی است. گزینه های Glamour ،Glow ،Drama و Retrolux در این برنامه ساخت استوری اینستاگرام هستند که می‌توانند تغییرات شدیدی اعمال کنند.

نسخه اندروید و آی او اس اپلیکیشن Snapseed

Microsoft Hyperlapse : برنامه ای برای ساخت ویدیوهای تایم لپس در استوری اینستاگرام

spacer.png

آیا تصمیم دارید از یک ویدئوی قدیمی تایم لپس ایجاد کنید؟ Microsoft Hyperlapse بهترین گزینه است که می‌تواند این خواسته شما را عملی کند. این برنامه ساخت استوری حرفه ای به شما امکان می‌دهد سرعت فیلمبرداری را تا 32 برابر تنظیم کنید. به کمک این اپلیکیشن ساخت استوری اینستا قادر خواهید بود فیلم‌های موجود را وارد کنید یا فیلم‌های جدید را ضبط کنید. سرعتی را انتخاب کنید که برای استوری شما خوب به نظر برسد. سپس برای به اشتراک گذاری آسان آن را دانلود و ذخیره کنید. آیا می‌خواهید با نحوه ساخت استوری اینستاگرام در Hyperlapse آشنا شوید؟ پس فیلم کوتاه معرفی Hyperlapse را تماشا کنید.

نسخه اندروید و دسکتاپ اپلیکیشن Microsoft Hyperlapse

Mojo Video : بهترین برنامه ساخت استوری متحرک اینستاگرام

تعداد نرم افزار ساخت استوری اینستاگرام رور به روز در حال افزایش است و برنامه‌های بسیاری مانند Unfold وجود دارند که سعی می‌کنند برنامه بزرگ بعدی در اینستاگرام باشند. خوب است بدانید که Mojo Video یکی از آن‌ها است. Mojo Video دارای طراحی‌های زیبایی همانند Unfold است که امکان اضافه کردن جالب‌ترین انیمیشن‌ها برای بهترین استوری‌های اینستاگرام را به شما می‌دهد.

این برنامه تنها برای iOS در دسترس است

Story Luxe : برنامه ای برای ایجاد کلاژهای زیبا و خلاقانه

Story Luxe بسیار شبیه به Unfold است، اما از برخی جهات بهتر است. در حال حاضر اینستاگرامرهای زیادی از Unfold استفاده می‌کنند و این چندان جالب به نظر نمی‌رسد. اگر می‌خواهید جلوتر از سایرین باشید، StoryLuxe را دانلود کنید. این اپلیکیشن ساخت استوری اینستا طرح‌های بسیار متنوع از فیلم گرفته تا چراغ نئون یا قاب‌های گل بسیار عالی را شامل می‌شود. در واقع StoryLuxe یک برنامه رایگان است که بدون پرداخت حتی یک ریال گزینه‌های بسیاری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

StoryLuxe تنها برای iOS در دسترس است.

StoryArt : یک گام جلوتر

این نرم افزار ساخت استوری اینستاگرام دارای قالب‌ها و الگوهای بسیار زیادی شامل انیمیشن‌ها است. بهترین مورد در ارتباط با برنامه StoryArt آن است که می‌توانید هر الگویی را به دلخواه خود تنظیم کنید. گفتنی است که هر چند وقت یکبار قالب‌های جدیدی به این برنامه پرطرفدار ساخت استوری اینستا اضافه می‌شود. شما می‌توانید به کمک این اپ حرفه‌ای، ساخت استوری متحرک اینستاگرام را تجربه کنید.

StoryArt برای اندروید و iOS در دسترس است

Instasize : برنامه ای چند منظوره

اگر می‌خواهید یک برنامه کاربردی و عالی را بر روی گوشی خود داشته باشید که همه کارها شامل ویرایش ساده، الگوهایی برای استوری اینستاگرام، فونت‌ها، کلاژها، ویرایش ویدئو و … را در اختیارتان قرار دهد، Instasize یک انتخاب عالی است. Instasize همه چیز دارد و استفاده از آن بسیار ساده و آسان است. همچنین، Instasize مجموعه‌های ویژه‌ای را برای رویدادهای مهم ایجاد می‌کند.

spacer.png

Instasize برای اندروید  در دسترس است

8mm : اپلیکیشنی برای ساخت ویدیوهای وینتیج

برای ساخت یک فیلم به سبک وینتیج، کافی است 8mm را دانلود کنید. در واقع 8mm این امکان را به شما می‌دهد تا با حالت‌های مختلف از سبک قدیمی، لنزها و جلوه‌های ویدیویی را آزمایش کنید. از آنجایی که می‌توانید از فیلترهای آن به صورت زنده و لایو استفاده کنید، می‌توانید هنگام ضبط ویدئو آن را ویرایش کنید. با این اپ فوق العاده ساخت استوری لایو را تجربه کنید. در زیر می‌توانید طریقه ساخت استوری در اینستاگرام با اپ 8mm را تماشا کنید.

8mm تنها برای iOS در دسترس است که امکان دانلود ان از لینک قرار داده شده فراهم شده است.

Lifelapse : برنامه حرفه ای ساخت استوری اینستاگرام

spacer.png

آیا می‌خواهید ساخت استوری لایو را تجربه کنید؟ Lifelapse به شما امکان می‌دهد تا انیمیشن‌هایی با ظاهر حرفه‌ای را از گوشی موبایل خود ایجاد کنید. همچنین Lifelapse شامل طیف وسیعی از ابزارهای ویرایش است. به کمک این برنامه می‌توانید موسیقی و فیلترهای موجود را اضافه کرده و سرعت پخش و موارد دیگر را تنظیم کنید. به عبارتی قادر خواهید بود ساخت استوری با آهنگ را انجام دهید. در ادامه با نحوه ساخت استوری اینستاگرام و طریقه ساخت استوری در اینستاگرام به کمک Lifelapse آشنا می‌شوید.

Instasize برای اندروید و iOS در دسترس است و می‌توانید این برنامه ساخت استوری اینستا را از طریق لینک قرار داده شده برای هریک دانلود کنید.

امیدواریم این مطلب از پلازامگ بتواند در ارتقای ساخت استوری های حرفه ای به کمکتان بیاید. در ادامه نظرات و تجربیات خود را در ارتباط با ساخت استوری لایو و دیگر موارد با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر