آموزش امنیت اینستاگرام

حذف خودکار دایرکت

حذف خودکار دایرکت

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 05 مرداد 1398 ساعت 00:42

2016129124249813320a.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام

آکاایران: پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگرام

آکاایران: پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگرام

اینستاگرام در جدیدترین نسخه خود امکاناتی را در اختیار کاربران قرار داده که بسیار آکا ایران است.

یکی از این امکانات که کاربران زیادی در انتظار آن بودند، پاک شدن خودکار پیام ها پس از مشاهده توسط گیرنده پیام است. (شاید این قابلیت شما را یاد پیام های محرمانه ماموریت های کارآگاه گجت بیندازد!) به کمک این قابلیت هنگامی که شما عکس یا ویدئویی برای مخاطب موردنظرتان ارسال می کنید، این محتوا قابلیت یک بار نمایش و یک بار نمایش مجدد را خواهد داشت و پس از آن به طور خودکار حذف می شود.

همچنین گزارش مشاهده محتوا، مشاهده مجدد یا حتی تهیه اسکرین شات از محتوای صفحه نیز برای شما ارسال می شود و به این ترتیب اطلاعات کاملی از مشاهده محتوا در اختیار شما قرار خواهد گرفت. دوست دارید بدانید چطور باید از این قابلیت استفاده کنید؟ روش ارسال محتوای خود پاک شونده به این شرح است:

ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را از فهرست اپلیکیشن های دستگاه هوشمند خود اجرا کرده و به حساب کاربری خود وارد شوید.

روی آیکون دوربین در بالا سمت چپ صفحه فشار دهید یا صفحه را به سمت راست جارو کنید تا دوربین فعال شود.

روی آیکون دایره ای در وسط صفحه فشار دهید تا فیلم یا عکس مورد نظرتان را ثبت کنید.

پس از اعمال تغییرات موردنیاز روی عکس یا فیلم تهیه شده، روی آیکونی که در سمت راست پایین صفحه قابل مشاهده است و جهت راست را نمایش می دهد فشار دهید و مخاطب، مخاطبان یا گروه موردنظرتان را برای ارسال محتوا انتخاب کنید.

روی گزینه Send فشار دهید تا پیام خود پاک شونده شما برای مخاطبان انتخابی ارسال شود.

توجه: شاید فکر کنید در این شرایط همه پیام هایی که برای مخاطبان ارسال می شوند به طور خودکار به صورت خود پاک شونده ارسال می شوند و دیگر نمی توان پیامی را به صورت عادی ارسال کرد! نکته ای که در این بخش نهفته است ترتیب انجام عملیات است.

به عبارت دیگر چنانچه بخواهید همچون گذشته پیام های موردنظرتان را به صورت ساده بدون قابلیت حذف خودکار ارسال کنید باید مراحل را برعکس انجام دهید. یعنی ابتدا روی New Message فشار دهید. سپس مخاطب یا مخاطبان موردنظرتان را انتخاب کنید و در ادامه تصویر یا ویدئوی موردنظرتان را به صورت پیوست به پیام ارسال کنید. در صورتی که در این عملیات ابتدا محتوا ثبت شده سپس مخاطب انتخاب می شود.

منبع : icmjtjazzaab.ir.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون