موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

ساخت اکانت جدید توسط سایت اینستاگرام

ساخت اکانت جدید توسط سایت اینستاگرام

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 24 اسفند 1397 ساعت 20:47

logo.png

آموزش امنیت اینستاگرام

Yendif Video Share - Search

HikaShop categories search plugin

HikaShop products search plugin

Search - SP Page Builder

Search - TLP Team Pro

Search - K2

Search - joominasearch

جستجو -مجموعه ها

جستجو - تماس ها

جستجو - محتوا

جستجو - خبرخوان ها

Search - RSTickets! Pro Knowledgebase

جستجو - برچسب ها

8376aace7af18ea8cafa499d7e69a6ec_L.jpg

شبکه اجتماعی اینستاگرام محیطی است که بیشتر برپایه ارسال تصاویر و ویدئو ها بنا شده است. البته در اینستاگرام میتوان با دیگران به گفت و گو پرداخت و گروه تشکیل داد ولی این شبکه اجتماعی بیشتر برپایه عکس و فیلم است. ساخت اکانت اینستاگرام به دو صورت میباشد  : 1) نصب اپلیکیشن اینستاگرام و ثبت نام در اپ اینستاگرام  2) ساخت اکانت اینستاگرام در سایت، استفاده از سایت اینستاگرام که نشانی آن  www.instagram.com   است، برای استفاده باید یک اکانت کاربری داشته باشید.

در این مقاله همراه ما باشید تا آموزش کامل ساخت اکانت اینستاگرام با موبایل از طریق اپلیکیشن های اندروید و آی او اس و همچنین آموزش ثبت نام در سایت اینستاگرام و نحوه کار با اینستاگرام را به صورت کامل برای شما عزیزان آموزش بدیم.

ساده ترین راه برای ایجاد اکانت کافیست یک ایمیل و یا یک شماره تلفن داشته باشیم.یعنی : ( ساخت اکانت اینستاگرام با شماره تلفن و ساخت اکانت اینستا با ایمیل )

ساخت اکانت اینستاگرام با اپلیکیشن موبایل اینستاگرام :

1- ابتدا آخرین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام را بسته به نوع سیستم‌عامل گوشی خود، از اپ استور برای گوشی‌های apple و IOS و از پلی استور برای گوشی‌های اندروید دانلود کنید.

2- پس از نصب اپلیکیشن اینستاگرام، برای ثبت‌نام با شماره موبایل به تب phone و ثبت‌نام با ایمیل به تب email می‌رویم.

register-instagram-11.jpg

نکته : اگر شماره موبایل را وارد کرده اید یک پیامک حاوی کد از طرف اینستاگرام براتون می آید که باید وارد کنید.

نکته 2 : برای ساخت اینستاگرام با موبایل فقط کافیه یک ایمیل یا جیمیل بسازید و با اون در اینستا ثبت نام کنید.

حال در صفحه بعد (چه شماره تلفن و چه ایمیل وارد کرده باشید) ، باید یک نام (full name) و یک رمز عبور (password) انتخاب کنید .

register-instagram-51.jpg

البته میتوان در این قسمت یک نام کاربری برای خود انتخاب کنیم که همان fullname است اما در نهایت نام کاربری را میتوان از تنظیمات اینستاگرام هم تغییر داد حالا گزینه next را لمس کنید.

درصفحه بعد از ما میخواهد که اکانت فیسبوک را به اینستاگراموصل کنیم تا از این طریق دوستان خود را که در فیس بوک داریم در اینستاگرام نیز دنبال ( follow ) کنیم. برای گذشتن از این مورد گزینه skip را میزنیم و اگر خواستیم به اینستاگرام را به فیس بوک وصل کنیم کادر آب رنگ connect to facebook را لمس میکنیم.

register-instagram-41.jpg

در صفحه جدید میتوانیم یک عکس برای پروفایل خود انتخاب کنیم.برای اینکار کادر آبی رنگ Add a Photo را لمس میکنیم. اگر دوست ندارید در اینستاگرام عکس داشته باشید برای گذشتن از این مورد میتوان گزینه skip را لمس کنید.

register-instagram-31.jpg

در صفحه بعد به ما میگوید که اطلاعات ورود به این اکانت را ذخیره کنید تا بعدا خواستیم دوباره وارد این اکانت شویم دیگر به قسمت ورود و وارد کردن اطلاعات نرویم و مستقیم وارد این اکانت شویم.برای ذخیره اطلاعات باید گزینه save را انتخاب کنیم.

register-instagram-21.jpg

 به شما تبریک میگوییم اکنون با این کار شما یک اکانت اینستاگرام ساخته اید خوشحال میشیم به عنوان اولین کسی که در اینستاگرام باهاش مواجه میشید باشیم برای اینکار پیج ما رو با نام اینستاگرام datadeign.ir دنبال و فالو کنید.

ساخت اکانت اینستاگرام از طریق سایت اینستاگرام  :

register-instagram-61.jpg

1- برای ثبت نام در سایت اینستاگرام ابتدا وارد سایت اینستاگرام به آدرس www.instagram.com می شویم.

2- در فیلد اول (Mobile Number Or Email) ایمیل و یا شماره موبایل را وارد می کنیم.

3- در فیلد full name نام کامل خود را وارد میکنیم.

4- در فیلد user name  نام کاربری اکانت را وارد میکنیم.

5- در فیلد password رمز عبور برای خود انتخاب میکنیم.

6- در آخر گزینه sign up را میزنیم که با این کار شما در سایت اینستاگرام اکانت اینستاگرام ساخته اید و میتوانید از طریق سایت از اینستاگرام استفاده کنید.

 ساخت چند اکانت اینستاگرام - اموزش داشتن چند اکانت همزمان اینستاگرام در گوشی و کامپیوتر

 اینستاگرام قابلیت ساختن و داشتن چند اکانت همزمان را در اختیار کاربرانش قرار داده و البته راه بسیار ساده ای هم برای فعال سازی چند حساب کاربری روی یک گوشی وجود دارد. ایم نوضوع رو هم بگم که شما روس یک کامپیوتر هم میتونید چند حساب کاربری اینستاگرام داشته باشید.

برای ساختن چند اکانت اینستاگرام همزمان مراحل زیر را دنبال کنید :

1- ابتدا از طریق گوشی وارد اپلیکیشن اینستاگرام و یا از کامپیوتر وارد سایت اینستاگرام شوید، روی عکس پروفایلتان در گوشه سمت راست و پایین صفحه لمس یا کلیک کنید و وارد صفحه حساب کاربری اینستاگرام میشوید.

instagram-homepage.jpg

( شکل 1) ====> صفحه اصلی یا تایم باین اینستاگرام

2- در این مرحله بسته به ورژن اینستاگرام نصب شده روی موبایل شما از 2 طریق میتوان اکانت ساخت . راه اول : در این صفحه مانند ( شکل 2 ) بر روی 3 نقطه یا 3 خط لمس کنید و در منویی که باز میشود گزینه add account یا اضافه کردن اکانت را لمس کنید . راه دوم : در این صفحه مانند ( شکل 2 ) بر روی نام اکانت خود لمس کرده

 instagram-accountinfo.jpg

( شکل 2) ====> صفحه اصلی کاربری و شخصی اینستاگرام

در منویی که به این صورت باز میشود گزینه add account را لمس کنید.

instagram-addacount.jpg

حالا این صفحه باز میشود در پایین سمت راست گزینه Sign Up یا ثبت نام را لمس کنید

instagram-change-sineup.jpg

و در صفحه جدید میتوانید اکانت دوم و سوم و ... اینستاگرام خود را بسازید.

loginsignup-instagram.jpg

 نکته 1 : برای دسترسی به اکانت‌های خود در اینستاگرام باید وارد پروفایل خود شوید و با لمس عکس یا نام خود، بالا سمت چپ، بین حساب‌های مختلف سوییچ کنید.

 نکته 2 : اگر می‌خواهید از یک اکانت به طور کامل خارج شوید، هنگامی که وارد پروفایل میشوید، از منوی آپشن گزینه “…Log Out of” را انتخاب کنید.

c0c0e654d11dcb42ee652c2df5aa8351?s=100&default=https%3A%2F%2Fdatadesign.ir%2Fcomponents%2Fcom_k2%2Fimages%2Fplaceholder%2Fuser.png

محمد کریمی فر

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر