موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

ارسال خودکار مطالب وردپرس به فیسبوک

ارسال خودکار مطالب وردپرس به فیسبوک

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 01 اردیبهشت 1398 ساعت 00:17

شاید افزونه های بسیاری را برای انتشار خودکار مطالب وردپرس در شبکه های اجتماعی دیده باشید ما افزونه ای رو به شما معرفی می کنیم که با آن بدون هیچ دردسری می توانید به شبکه های اجتماعی خود مانند فیسبوک توییتر گوگل پلاس و… متصل شوید بیشتر افزونه هایی که برای این کار ساخته شده اند از شما کد API و هزار چیز دیگر می خواهند اما این افزونه بدون هیچ دردسر تنها با چند کلیک به شبکه های اجتماعی شما متصل می شود.

آموزش امنیت اینستاگرام

افزونه Jetpack چیست؟

افزونه jetpack در داخل خود مجموعه عظیمی از افزونه های پرکاربرد را جا داده است این افزونه امکانات فراوانی دارد شما پس از نصب این افزونه می توانید به قسمت تنظیمات آن مراجه کنید و افزونه هایی از jetpack را که لازم ندارید غیر فعال کنید.

یکی از قابلیت های jetpack امکان انتشار مطالب سایت در شبکه های اجتماعی است به گونه ای که بعد از انتشار هر پست در کنار ویرایشگر وردپرس قسمتی اضافه شده که شما می توانید با انتخاب آن همزمان با کلیک بر روی دکمه انتشار، مطلب مورد نظر در شبکه های اجتماعی شما نیز انتشار یابد.

انتشار خودکار مطالب وردپرس در شبکه های اجتماعی با Jetpack

برای این که بتوانید مطالب خود را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگزارید که تاثیر مطلوبی بر سئو سایت شما نیز دارد ابتدا افزونه jetpack را نصب و فعال کنید.

بعد از فعالسازی، افزونه از شما می خواهدی که به حساب WordPress.com متصل شوید که متاسفانه این سایت در ایران بسته است و باید از قند شکن استفاده کرد. بعد از اتصال به حساب خود در WordPress.com افزونه فعال میشود و شما می توانید از آن استفاده کنید.

به مسیر، جت پک » تنظیمات » Sharing بروید و قسمت Publicize Connections را که با آن می توانید مطالب خود را در شبکه های اجتماعی انتشار دهید فعال کنید.

بعد از فعالسازی یک تب جدید با عنوان اشتراک گذاری به قسمت تنظیمات وردپرس اضافه می شود. در این قسمت شما می توانید به شبکه های اجتماعی سایت خود متصل شوید.

بعد از اتصال به شبکه های اجتماعی خود هنگام انتشار مطلب کنار ویرایشگر وردپرس قسمتی مربوط به شبکه های اجتماعی با نام اطلاع رسانی مشاهده می شود:

با قرار دادن تیک هر گزینه در کنار شبکه اجتماعی مورد نظر وقتی بر روی دکمه انتشار مطلب، کلیک می کنید به صورت خودکار مطلب مورد نظر هم در سایت و هم در شبکه اجتماعی مورد نظر شما انتشار می یابد.

افزونه Jetpack

دانلود

صفحه افزونه

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر