موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دیلیت اکانت تلگرام طلایی فارسی

دیلیت اکانت تلگرام طلایی فارسی

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 21 اسفند 1399 ساعت 14:38

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان دیلیت اکانت تلگرام طلایی فارسی را مطالعه خواهید کرد.

تلگرام طلایی از جمله نسخه های غیر رسمی تلگرام است که پس از فیلترینگ تلگرام، همچنان به کار خود ادامه داده و بدون وجود مشکلی خاص، به کاربران خود سرویس می دهد. اما از آنجا که این اپلیکیشن از سرورهای تلگرام برای ایجاد حساب و ارتباط بین کاربرانش استفاده می کند، اعضای این پیام رسان مجبورند برای حذف حساب کاربری و دیلیت اکانت تلگرام طلایی خود به وب سایت رسمی تلگرام مراجعه کنند که به علت مسدود بودن وب سایت رسمی تلگرام، این امر در حال حاضر بسیار سخت می باشد.

آموزش امنیت اینستاگرام

این آموزش شامل راهکاری جدید برای حذف اکانت تلگرام طلایی، هاتگرام، موبوگرام، تلگرام ایکس و سایر نسخه های رسمی و غیر رسمی تلگرام است که بدون نیاز به مراجعه به وبسایت تلگرام، قابل انجام است. به طور کلی این متن آموزشی شامل مباحث زیر خواهد شد:

shutterstock_324992066.jpg

برای دیلیت اکانت تلگرام طلایی آموزش کاملی در این بخش قرار گرفته است.

آنچه در این نوشته می خوانید : پنهان

روش های دیلیت اکانت تلگرام طلایی

کاربران هر نسخه غیر رسمی تلگرام می توانند با استفاده از اپلیکیشنی که روی تلفن همراه خود نصب می کنند، در تلگرام حساب ایجاد کنند و یا به حساب قبلی خود متصل شوند. به عبارت ساده تر، هنگامی که شما در تلگرام طلایی یا هاتگرام یک حساب ایجاد می کنید، در واقع در حال ایجاد یک اکانت جدید در تلگرام اصلی هستید. همچنین اگر از قبل دارای یک حساب تلگرامی بوده اید و حال با همان شماره قصد ورود به تلگرام طلایی را داشته باشید، در واقع به همان حساب قدیمی تلگرام خود لاگین شده و پیام های شما نمایش داده می شود.

اما در بحث حذف حساب و دیلیت اکانت، کاربران همه نسخه های رسمی و غیر رسمی تلگرام تنها یک راه پیش رو دارند و آن استفاده از وب سایت رسمی تلگرام و رفتن به صفحه حذف حساب کاربری می باشد. اما با توجه به مسدود بودن این وب سایت برای کاربران ایرانی، دسترسی به آن بسیار سخت بوده و به راحتی قابل انجام نیست! اما در ادامه ما روشی را ارائه خواهیم داد که با استفاده از آن می توان بدون نیاز به دسترسی به وب سایت رسمی تلگرام، عمل حذف اکانت تلگرام طلایی یا سایر نسخه های غیر رسمی را انجام داد.

برنامه دیلیت اکانت تلگرام

همانطور که اشاره شد، این روش بدون نیاز به ورود به وب سایت تلگرام اصلی قابل انجام است و با استفاده از آن می توان اکانت های هر نوع تلگرام رسمی یا غیر رسمی، از جمله تلگرام طلایی را نیز حذف نمود. این روش با استفاده از یک برنامه قابل انجام است که با توجه به مسدود بودن وب سایت رسمی حذف اکانت تلگرام، نیازسنجی شده است و توسط برنامه نویسان معتبر، طراحی شده است.

این برنامه تنها دسترسی که دارد، دسترسی به Phone State برای دریافت IMEI و کد تاییدیه حذف اکانت است و به سایر منابع تلفن همراه شما دسترسی ندارد. بنابراین از لحاظ امنیتی نگرانی وجود ندارد و می توان به سادگی از این برنامه استفاده نمود. برای استفاده از برنامه دیلیت اکانت تلگرام، می توانید از طریق لینک زیر این برنامه را دانلود کرده و سپس با استفاده از آموزش های تصویری که در ادامه آمده است، اقدام به دیلیت اکانت تلگرام طلایی خود نمایید.

دانلود برنامه دیلیت اکانت

نحوه حذف اکانت تلگرام طلایی با استفاده از برنامه

پس از دانلود و نصب برنامه بالا، حال به ترتیب زیر پیش خواهیم رفت تا در سریع ترین زمان ممکن، حساب کاربری خود را بدون نیاز به ابزاری خاص، حذف نماییم.

  1. پس از اجرای برنامه از شما درخواستی برای ارسال نوتیفیکیشن می شود که در صورت تمایل می توانید آن را Active یا Cancel نمایید.
  2. در بخش بعدی، شماره تلفن همراه خود را همراه با صفر و به شکل (…0912) وارد کنید و گزینه “درخواست حذف اکانت” را انتخاب کنید.

Delete-Account-1.jpg

شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.

  1. پس از این مرحله، یک کد تاییدیه به تلگرام شما ارسال می گردد که باید تلگرام خود را باز کرده و این کد را کپی نمایید.

Delete-Account-3.jpg

کد تاییدیه را کپی نمایید.

  1. کد کپی شده را در قسمت خواسته شده در برنامه وارد کرده و سپس گزینه “تایید” را انتخاب کنید.

Delete-Account-2.jpg

کد تاییدیه را در قسمت مربوطه وارد کنید.

وب سایت دیلیت اکانت تلگرام

اگر از طریق بالا، موفق به دیلیت اکانت تلگرام طلایی نشده و یا به طور کلی دوست ندارید برنامه ای را برای این امر روی تلفن همراه خود نصب کنید، می توانید از طریق وب سایت رسمی تلگرام برای انجام حذف اکانت استفاده کنید. یادآوری می شود که حذف اکانت تلگرام طلایی یا هر نسخه رسمی و غیر رسمی تلگرام، لازمه اش حذف اکانت تلگرام اصلی بوده و بدون دسترسی به وب سایت رسمی حذف اکانت موفق به انجام این کار نخواهید شد.

همچنین باید به یاد داشته باشید که در صورت حذف اکانت تلگرام، تمامی اکانت های شما در برنامه های وابسته و نسخه های غیر رسمی تلگرام، همچون هاتگرام یا تلگرام طلایی، پاک خواهد شد و دیگر دسترسی به حساب قدیمی خود نخواهید داشت. پس قبل از اقدام به حذف اکانت حتما نسبت به انجام این کار، اطمینان حاصل کنید.

نحوه حذف اکانت تلگرام طلایی از طریق وب سایت

  1. ابتدا از طریق ابزار تغییر دهنده آی پی، به وب سایت رسمی تلگرام برای حذف اکانت به آدرس https://my.telegram.org/auth?to=deactivate مراجعه کنید.
  2. در بخش بعدی، در قسمت “Your Phone Number” شماره تلفن همراه خود را به صورت بین المللی و بدون صفر اول (به شکل …98912+) وارد کنید.

Telegram-Delete-Account-1.png

شماره همراه خود را با 98+ وارد کنید.

  1. پس از انتخاب گزینه “Next” یک پیام حاوی کد غیر فعال سازی تلگرام، به اکانت تلگرام شما ارسال می گردد که باید آن پیام را باز کرده و همچون شکل زیر، کد مربوطه را کپی نمایید.

Telegram-Delete-Account-2.jpg

کد تاییدیه را از پیام دریافتی کپی نمایید.

  1. کد کپی شده را در بخش “Confirmation Code” در مرورگر وارد نموده و سپس گزینه “Sign In” را انتخاب کنید.
  2. در بخش بعدی سوالی مبنی بر علت حذف اکانت پرسیده خواهد شد که می توانید بدون پاسخ آن را رها کرده و گزینه “Done” را بزنید.

Telegram-Delete-Account-3.png

گزینه Done را انتخاب کنید.

  1. در بخش بعدی گزینه “Yes. delete my account” را انتخاب کنید تا حساب کاربری شما به طور کامل حذف گردد.

Telegram-Delete-Account-4.jpg

گزینه قرمز رنگ را انتخاب کنید.

نکاتی در خصوص دیلیت اکانت تلگرام طلایی

در زیر چند مورد از مهمترین نکاتی که در هنگام دیلیت اکانت تلگرام طلایی یا هر نسخه دیگری از تلگرام باید به یاد داشته باشید، لیست شده است که با یکدیگر مرور خواهیم نمود:

  • دیلیت اکانت تلگرام طلایی ، عملی غیر قابل بازگشت بوده و در صورت پاک کردن حساب، تمامی اطلاعات شما پاک خواهد شد و به هیچ وجه قادر به بازگرداندن آن نخواهید بود.
  • دیلیت اکانت تلگرام طلایی ، به منزله دیلیت اکانت از همه نسخه های رسمی و غیر رسمی تلگرام می باشد.
  • هر فرد تنها می تواند به صورت محدود اقدام به دیلیت اکانت و ساخت اکانت مجدد نماید و در صورت افزایش تعداد انجام این کار، از طرف تلگرام بلاک می شوید.
  • بدون دریافت کد تاییدیه حذف اکانت، شما هرگز قادر به دیلیت اکانت تلگرام یا سایر نسخه های غیر رسمی نخواهید بود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر