موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

بهترین انفالویاب اینستاگرام اپل

بهترین انفالویاب اینستاگرام اپل

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 07 اسفند 1400 ساعت 00:39

رسانه کلیک – توسط برنامه های آنفالویاب اینستاگرام می توان به صورت حرفه ای به مدیریت اکانت خود پرداخت. در ادامه این مطلب شما را با تعدادی از بهترین اپلیکیشن های آنفالویاب اینستاگرام برای iOS آشنا می کنیم.

آموزش امنیت اینستاگرام

بررسی عملکرد حساب کاربری اینستاگرام با استفاده از اپلیکیشن های مخصوص این کار امکان پذیر است. توسط این سری اپلیکیشن ها کاربران می توانند تعداد آنفالوهای خود را چک کنند، از بلاک شدن توسط افراد دیگر باخبر شوند و مدیریت بیشتری روی اکانت خود داشته باشند (چگونه فونت نوشتاری اینستاگرام را تغییر دهیم؟).

با توجه به وجود تنوع بالای اپلیکیشن های آنفالویاب اینستاگرام برای iOS، انتخاب بهترین مورد از میان آن ها برای کاربر دشوار خواهد بود. به همین دلیل تصمیم داریم شما را با تعدادی از محبوب ترین آن ها آشنا کنیم. همراه ما باشید (چطور بیش از 5 اکانت در اینستاگرام داشته باشیم؟).

Followers Tracker Pro

یکی از بهترین اپلیکیشن های آنفالویاب اینستاگرام برای آیفون Followers Tracker Pro است. این برنامه که با امتیاز 4.6 در اپ استور اپل حضور دارد، از قابلیت های فراوانی برای مدیریت اکانت اینستاگرام بهره می برد.

placeholder-992x507.png

در Followers Tracker Pro این امکان به شما داده می شود تا چندین اکانت اضافه کنید و به بررسی هر یک بپردازید. در این اپلیکیشن می توان به بررسی آنفالوها، حساب های بلاک شده، بهترین پست های ارسالی و موارد این چنینی پرداخت. این اپ به صورت رایگان در اپ استور برای دانلود قرار گرفته است.

Followers Pro + for Instagram

یکی دیگر از برنامه های محبوب آنفالویاب اینستاگرام برای iOS که با امتیاز بالای 4.6 در اپ استور حضور دارد، Followers Pro + for Instagram است. این اپلیکیشن با رابط کاربری زیبایی شما را به صورت رایگان برای مدیریت حساب کاربری اینستاگرام کمک می کند.

placeholder-1069x509.png

در Followers Pro + for Instagram امکاناتی چون بررسی آنفالوها، تعداد کامنت و لایک های دریافتی، مشاهده بهترین پست ها و معرفی بهترین دوستان ارایه می شود. برای این اپ سرویس حرفه ای هم در نظر گرفته شده که با پرداخت پول فعال می شود. با این کار به قابلیت های بیشتری برای مدیریت اکانت اینستاگرام خود دست خواهید یافت.

+ Followers Pro

این برنامه آنفالویاب مخصوص آیفون به صورت حرفه ای به بررسی فالوورها در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام می پردازد. + Followers Pro به اولین اپلیکیشنی که در این لیست معرفی کرده ایم، شبیه بوده و تنها در بخش هایی به قابلیت های بیشتر مجهز شده است. امکان مشاهده آنفالوها، بهترین پست ها، بهترین فالوورها، بررسی حرفه ای اکانت و بسیاری دیگر از این ویژگی ها در  + Followers Pro وجود دارد.

placeholder-1006x506.png

Reports+ for Instagram

در اپلیکیشن  Reports+ for Instagram که به صورت رایگان با امتیاز 3.8 در اپ استور حضور دارد، امکاناتی چون مشاهده بلاک ها، آنفالوها و بررسی دقیق حساب کاربری ارایه می شود. همچنین این اپلیکیشن با نمایش نمودار و اعلان، شما را از تغییرات ایجاد شده در اکانت با خبر می کند. امکان افزودن چندین حساب کاربری هم در این سرویس وجود دارد.

placeholder-1015x502.png

نظر شما در رابطه با اپلیکیشن هایی که در این مطلب معرفی کردیم چیست؟ شما از چه اپلیکیشن آنفالویاب اینستاگرام برای iOS استفاده می کنید؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر