موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

آموزش promote اینستاگرام

آموزش promote اینستاگرام

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 22 اسفند 1399 ساعت 12:21

آموزش امنیت اینستاگرام

آموزش Promotion در اینستاگرام

promoting_webinar_instagram-850x425.png

قابلیت ارتقا دادن ( Promote ) به شما این امکان رو میده که در اینستاگرام با تبلیغات پست شما توسط مشتریان بیشتری دیده بشه .

برای این کار حساب اینستاگرام شما باید Business Profile  باشد .

حالا مراحل رو قدم به قدم مرور میکنیم :

۱ – پستی رو که قصد دارید Promote کنید انتخاب کنید ، روی دکمه Promote کلیک کنید .

instagram-ads-create-promotion-with-app.png

از طرفی دیگه شما میتونید به قسمت وضعیت در اینستاگرامتون برید (Insights) و گزینه Create Promotion را انتخاب کنید .

instagram-ads-create-promotion-with-app-1.png

پستی که قصد Promote رو دارید انتخاب کنید و روی فلش بالای صفحه سمت راست کلیک کنید .

instagram-ads-create-promotion-with-app-2.png

۲ –  تنظیم کردن واقع گرایانه اهداف

شما می تونید انتخاب کنید که مخاطبین شما از وب سایت شما دیدن کنن ، به پروفایل شما سر بزنن ، به آدرس خاصی اون ها رو هدایت کنید یا با شماره های تماس پروفایلتون تماس بگیرند .

instagram-ads-promotion-objective.png

اگر در نظر دارید که مخاطبانتون از وب سایت شما دیدن کنن یا به پروفایل شما مراجعه کنن گزینه Get More Profile and Website Visits رو انتخاب کنید ، همون طور که در تصویر مشاهده میکنید در قسمت Destination میتونید آدرس وب سایت یا پروفایلتون رو وارد کنید .

instagram-ads-create-promotion-destination.png

در قسمت بعد آدرس وب سایت یا حساب اینستاگرامتون رو در قسمت مربوطه وارد کنید .

instagram-ads-create-promotion-destination-1.png

اگر شما آدرس وب سایت رو وارد کنید بعد از اون میتونید یکی از دکمه های زیر رو برای پست خود انتخاب کنید .

instagram-ads-promotion-action-button.png

اگر قصد دارید مخاطبین شما به آدرس خاصی مراجعه کنند یا با شماره خاصی تماس بگیرند گزینه Reach People Near an Address رو انتخاب کنید  ، همون طور که در تصویر میبینید گزینه Select Button Text در قسمت Action Button  انتخاب کنید .

instagram-ads-promotion-action-button-1.png

دکمه مورد نظرتون رو برای مخاطبینتون انتخاب کنید .

instagram-ads-promotion-action-button-2.png

اگر گزینه مراجعه به آدرس رو انتخاب کرده باشید باید آدرس مورد نظر رو به درستی وارد کنید .

instagram-ads-promotion-action-button-3.png

۳ – مشخص کردن مخاطبین

بعد از این که دکمه عملیات مشخص شد در قسمت Audience  گزینه  Automatic  را انتخاب کنید تا مخاطبین خودتون رو توصیف کنید .

instagram-ads-promotion-define-audience.png

شما میتونید مخاطبین خودتون رو بر اساس مکان ، سن ، علاقه مندی ها و جنسیتشون انتخاب کنید .

instagram-ads-promotion-define-audience-1.png

۴ – انتخاب میزان و مدت زمان بودجه

در قسمت Budget و Duration مدت زمان بودجه و میزانی که میتونید اختصاص بدید رو وارد کنید .

instagram-ads-promotion-set-budget.png

شما میتونید بودجه کامل مورد نظرتون رو برای هر زمانی که در نظر دارید رو انتخاب کنید ، حد اقل روزی ۱$ .

instagram-ads-promotion-set-budget-1.png

بعد از پر کردن مواردی که گفته شد و پر کردن قسمت های مربوط به پرداخت از قسمت Preview میتونید پیش نمایش اطلاعات مرتبط به خودتون رو مشاهده کنید و در صورت درستی گزینه Create Promotion رو انتخاب کنید .

instagram-ads-promotion-set-budget-2.png

۵ – مشاهده وضعیت

بعد از این که Promotion شما تایید شد شما میتونید در قسمت Insights وضعیت پست های promote شده خودتون رو ببینید .

instagram-ads-promotion-insights.png

همچنین نموداری رو بر اساس سن و جنسیت و موقعیت مکانی افراد به شما نشون میده .

instagram-ads-promotion-insights-1.png

در تب original شما میتونید وضعیت و عملکرد پست هاتون رو بدون promotion و تبلیغات مشاهده کنید .

instagram-post-insights.png

منبع : https://www.socialmediaexaminer.com/3-ways-to-create-instagram-ads/

Post Views: 1,691

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر