موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

اینستاگرام دکوراسیون زیبا

اینستاگرام دکوراسیون زیبا

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 28 آبان 1399 ساعت 14:29

ما هر روز ساعات زیادی را در مسیرهای مختلف تلف می کنیم. معمولا تنها یارمان در این مسیرها تلفن هوشمندمان است و بی هدف در صفحات مختلف شبکه های اجتماعی می چرخیم. اما می توان از این ساعت های تلف شده استفاده بهتری هم کرد. دفعه بعدی که در ترافیک گیر کردید برای دکوراسیون موردعلاقه تان برنامه ریزی کنید. چطور؟ با فالو کردن این ۱۰ پیج دکوراسیون در اینستاگرام که متعلق به طراحان داخلی هستند:

آموزش امنیت اینستاگرام

مارتین بولارد MartynBullard

اگر اهل چرخیدن در اینترنت باشید و ترندها و اخبار روز را دنبال کنید احتمالا با خانواده جنرها و کارداشیان ها آشنا هستید. اگر آشنا نیستید هم باید بگوییم خانواده جنرها و کارداشیان ها جزو سلبریتی های مشهور آمریکا هستند که به واسطه برنامه های واقع نمایی (Reality Show) که از زندگی شان پخش می شود مشهور شده اند و در حال حاضر کسب و کارهای موفقی را اداره می کنند. مارتین لورنس بولارد تصاویری از دکوراسیون خیره کننده خانه کارداشیان ها و خانه هایی دیگر که دکوراسیون چشمگیر و درخشان دارند در صفحه خود بارگذاری می کند.

دیزاین سیدز Designseeds

دیزاین سیدز پالت های رنگی مقاصد توریستی و جاذبه های طبیعی را مشخص می کند. با دیدن عکس های دیزاین سیدز با تنوع رنگ ها در بناها و طبیعت بیشتر آشنا می شویم که حیرت انگیز است. همچنین دیدن این تنوع رنگی که در مکان های مختلف به کار رفته کار انتخاب رنگ برای فضاهای مختلف خانه از نشیمن گرفته تا اتاق خواب را ساده تر می کند. این صفحه در واقع یک پیج دکوراسیون در اینستاگرام است که فالورهای زیادی را به خود جذب کرده است.

کامینگ سون ان وای ComingSoonny

کامینگ سون ان وای بهترین مکان برای افرادی است که به دنبال دکوراسیون زیبا و خاص هستند و وسایلی که در فروشگاه وجود دارد ثابت می کند این صفتِ بهترین اغراق نیست. فروشگاه لوازمی با سبک ها و از دوره های مختلف دارد و هیچ کس را دست خالی بر نمی گرداند. بسیاری به خاطر مبلمان مخملی قدیمی و لوازم تزئینی میز کلاسیک به فروشگاه می آیند و با مبلمانی مدرن خارج می شوند. بنابراین حتی ممکن است نظرتان در این مغازه عوض شود! کارکرد دیگر صفحه مشاهده طرح های مختلف و ایده گرفتن است و لازم نیست حتما از فروشگاه خرید کنید تا چیدمانی به آن زیبایی داشته باشید.

هوم پالیش HomePolish

با دیدن تصاویر هوم پالیش احتمال اینکه دلتان بخواهید داخل عکس بروید و حس و حال فضا را از نزدیک تجربه کنید بسیار زیاد است. طراحانی باتجربه در هوم پالیش کار می کنند و عکس های چشم نواز نیز گواه این مسئله است. توجه به ترکیب رنگ، جای گیری مبلمان و نوع لوازم استفاده شده در دکوراسیون در چینش خانه خودتان بسیار راهگشاست و می تواند خانه تان را دگرگون کند.

دکورهاردکور DecoreHardcore

اگر از دکوراسیون های ساده و جمع و جور خوشتان می آید و پیرو سبک مینی مال هستید، از دنبال کردن این صفحه و حتی خواندن ادامه این شماره صرف نظر کنید! اما دکورهاردکور بهشت افرادی است که از دکوراسیون های شلوغ و پرزرق و برق خوششان می آید و طرفدار سبک ماکسیمال هستند. چراغ‌های نئونی و اشیای براق و درخشان از المان های جدایی ناپذیر دکوراسیون این صفحه هستند.

آتلیه وایم AtelierVime

اگر از سبک‌های چیدمان قدیمی فرانسوی خوش تان می آید و شکوه و درخشش دکوراسیون فرانسوی را تحسین می کنید آتلیه وایم صفحه ای است که باید دنبال کنید. تصاویر این صفحه از اتاق ها و خانه های قدیمی در فرانسه است که با مبلمان وینتیج و کلاسیک دکور شده اند. تصاویر این صفحه به قدری خوش آب و رنگ است که ترغیب تان می کند همین حالا سری به پرونس بزنید و این اتاق ها و خانه ها را از نزدیک ببینید.

ساشابیکوف SashaBikoff

ساشا بیکوف طراح داخلی که اصالت نیویورکی دارد برای طراحی های اغراق شده اش مشهور است. چیدمان های بیکوف در عین اغراق آمیز و پرشکوه بودن، شلخته نیستند و ملاحت و زیبایی خاص خود را دارند. در صفحه بیکوف علاوه بر طرح های خودش می توانید تصاویری از دکوراسیون های وینتیج را ببینید که مشمول زمان نمی شوند و در هر دوره ای زیبا هستند و می توان برای دکوراسیون خانه از آن ایده گرفت.

کریستین سینک ChristienSinc

المان های به کار رفته در دکوراسیون تصاویر صفحه کریستین سینک به قدری گران است که شاید هیچ وقت نتوانید اتاقی دقیقا شبیه اتاق او طراحی کنید. اما این صفحه منبعی خوب برای ایده گرفتن است و می توانید با استفاده از دکوراسیون عکس های صفحه، خانه خود را طراحی کنید و از ترکیب سلیقه و الهام ترکیبی رویایی ایجاد کنید.

ال دکوریشن ان ال ElleDecoration-NL

ال دکوریشن از مشهورترین سایت های چیدمان و طراحی است که برای کمتر کسی ناشناس مانده و تمام علاقه مندان به دکوراسیون حداقل یک بار گذرشان به این سایت افتاده است. حالا دفتر هلند ال دکوریشن در شبکه اینستاگرام هم فعال است و عکس هایی بامزه و زیبا پست می کند که هوش و حواس را از سر می برند. مهم ترین شاخصه تصاویر این صفحه استفاده از رنگ های شاد در چیدمان است.

پیج دکوراسیون در اینستاگرام

جاستینا بلیکنی هوم JustinAblakeneyHome

جاستینا بلیکنی رسما ملکه سبک بوهو است. تصاویری که در صفحه می گذارد عموما از اتاق خواب، گیاهان آپارتمانی و لوازم ساخته شده از خیزران هستند که زیبایی خاص خود را دارند. طرز چینش گیاهان و نوع گیاهان آپارتمانی جاستینا منبع الهام خوبی برای آوردن بخشی از طبیعت به خانه است. اتاق خواب های صفحه جاستنیا نیز خاص و چشمگیر هستند.

شما همچنین می توانید ۱۰ سایت الهام بخش برای دوستداران دکوراسیون داخلی را اینجا ببینید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر