آموزش امنیت اینستاگرام

گذاشتن لینک تلگرام در استوری اینستاگرام

گذاشتن لینک تلگرام در استوری اینستاگرام

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 21 بهمن 1398 ساعت 20:42

آیا خواهان بالا رفتن بازدید سایتتان از طریق اینستاگرام هستید؟ شما در اینستاگرام میتوانید در بخش بیو پیچ تان لینک مورد نظر خودتان رو اضافه کنید که البته فقط توانایی اضافه کردن یک لینک در این بخش را دارید که برای افزایش تعداد لینک ها در این بخش پست لینک ساز اینستاگرام را مطالعه کنید. به غیر از این امکان، اینستاگرام به تازگی امکان اضافه کردن لینک در استوری را نیز فراهم کرد تا ادمین پیچ های بیزینسی بتوانند فالوور های خود را به سایت، کانال تلگرامی و… هدایت کنند و بازدید سایت خودشان را افزایش دهند.

آموزش امنیت اینستاگرام

اضافه کردن لینک در استوری بسیار ساده و راحت میباشد در این پست قصد داریم افزودن لینک در استوری را آموزش دهیم تا از این امکان بسیار مفید استفاده کرده و فالوور هایتان را با سایت خود آشنا کنید.

چه پیچ هایی میتوانند در استوری خود لینک گذاری کنند؟

اینستاگرام در ابتدا این امکان را برای تمامی پیچ ها فعال نکرد و در وهله اول برای پیچ هایی که پروفایل خودشان را به بیزینس پروفایل تغییر داده بودن و یا پیچ هایی که تیک آبی داشتند این ویژگی را فعالسازی کرد اما بعد ها اینستاگرام این قابلیت را توسعه داد اما باز هم برای برخی کاربران این ویژگی بسیار مفید فعال نمیباشد.

آموزش فعالسازی اضافه کردن لینک در استوری اینستاگرام:

امروز شما را با گذاشتن لینک در استوری آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید.

۱) ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را به نسخه اصلی بروز رسانی کرده و آن را اجرا کنید.

۲) با انتخاب کردن آیکون دوربین بالای صفحه  و یا لمس عکس پروفایل خود در صفحه هوم و یا صفحه پروفایل وارد بخش استوری شوید.

۳) پس از گذاشتن استوری مورد علاقه خود آیکون زنجیر مانندی که به بخش استوری اینستاگرام تازه اضافه شده است و به شکل لینک می باشد را انتخاب کنید.

۴) بعد از لمس آیکون لینک گذاری در استوری اینستاگرام برای شما دو گزینه با خواهد شد که ما برای گذاشتن لینک در استوری گزینه اول یعنی url را انتخاب میکنیم.

5) سپس در ادامه بخش add link، لینک و یا همان آدرس مد نظر را در کادر مربوطه وارد کرده و سپس تیک آبی رنگ در بالای صفحه را لمس میکنیم.

6) بعد از لینک دار کردن استوری خود علامت زنجیر مانند قبلی تغییر شکل جزئی خواهد دید که به معنای لینک دار شدن استوری مربوطه میباشد بعد از انتشار کردن استوری خود نیز میتوانید برای مطمئن شئن از لینک خود آیکون زنجیر مانند در پایین صفحه را لمس کنید.

۵) بعد از انتشار کردن استوری فالور های شما می توانند علاوه بر مشاهده استوری با استفاده از گزینه ( See more )  و یا با بالا کشیدن صفحه وارد آدرس لینک شما شوند.

فیلم آموزشی مطابق مطالب فوق:

جمع بندی

همانطور که گفتیم لینک گذاری در استوری هنوز برای تمامی پیج ها فعال نشده و باید منتظر ماند تا ببنیم اینستاگرام این ویژگی بسیار مهم و پرکاربرد به خصوص برای اکانت های بیزینسی را فعال میکند یا نه البته در این میان راه هایی نیز برای فعال کردن قابلیت لنیک گذاری در استوری اینستاگرام وجود دارد که در صورت نیاز تان میتوانید با شماره های 09907337390، 09331994098 در ارتباط باشید تا تیم اینبو این ویژگی پر کاربرد را برایتان فعالسازی کند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون