موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

حذف اسان اینستاگرام

حذف اسان اینستاگرام

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 09 مرداد 1398 ساعت 20:54

اینستاگرام یکی از پرطرفدار ترین شبکه های مجازی می باشد که کاربران فوق العاده زیادی را به خود اختصاص داده است . اما علی رغم محبوب بودن خیلی وقت ها کاربران بنابه دلایلی نتیجه می گیرند که از این شبکه مجازی دور باشند . برای حذف اکانت اینستاگرام دو روش وجود دارد که روش اول حذف موقت یا غیرفعالسازی اکانت (de active) می باشد و در این روش هر زمان که اراده کنید می توانید دوباره حساب کاربری خود را به حالت فعال تغییر حالت دهید. روش دوم حذف دائمی اکانت کاربری می باشد که در این روش اکانت کاربری به صورت کامل حذف خواهد شد.

آموزش امنیت اینستاگرام

نکات مهم قبل از حذف یا غیرفعال سازی :
• با غیرفعال سازی اکانت کسی نمیتواند دوباره صاحب اکانت شما شود و نام کاربری و اطلاعات شما از بین نخواهد رفت.
• با حذف اکانت تمام اطلاعات شما(عکس،ویدیو ؛کامنت،فالوور ها و … ) برای همیشه حذف خواهد شد و امکان بازیابی آنها وجود نخواهد داشت.


روش اول – حذف موقت حساب کاربری

برای حذف موقت اکانت اینستاگرام کافیست ابتدا بر روی لینک زیر کلیک کرده و نام کاربری و رمز خود را وارد کرده و Log in را بزنید.

https://www.instagram.com/accounts/remove/request/temporar

سپس صفحه ای مانند زیر برای شما باز خواهد شد که در فیلد اول از شما دلیل غیر فعال سازی اکانت شما را جویا می شود اگر دلیل خاصی ندارید کافیست Something else را انتخاب کنید و در فیلد دوم رمز حساب کاربری خود را وارد کنید و در نهایت بر روی Temporarily disable your Instagram کلیک کنید.

disable_instagram_account_thumb-1.pngtemporarily disable your Instagram

برا فعال سازی مجدد اکانت کافیست در اپلیکیشن اینستاگرام دوباره نام کاربری و رمز خود را وارد کرده و وارد اکانت شوید.


روش دوم – حذف دائمی حساب کاربری

در این روش مراحل شباهت بسیار زیادی نسبت به روش اول دارد اما اینبار بر روی لینک زیر کلیک می کنیم و اطلاعات لازم برای Log in شدن را وارد می کنیم.

https://www.instagram.com/accounts/remove/request/permanen

همانند روش قبل صفحه ای مانند زیر برای باز می شود که اینبار هم دلیل حذف اکانت و پسور حساب کاربری را از ما درخواست می کند.

delete-accont-instagramp-3-298x405.png Removed account

پس از پر کردن فیلد های بر روی permanently delete my account کلیک می کنیم ؛ سپس اینستاگرام از شما میپرسد” آیا مطمئن هستید که می‌خواهید اکانت خود را پاک کنید “و شما باید گزینه OK را انتخاب کنید.

اگر مراحل را به درستی اجرا کرده باشید با صفحه ی زیر رو به رو خواهید شد :

delete-accont-instagramp-5.pngRemoved account

امیدوارم این مطلب در ماگرتا به شما کمکی کرده باشد.

tie-empty-square.png

موسوی

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر