آموزش امنیت اینستاگرام

ریکاوری ویندوز xp با سی دی

ریکاوری ویندوز xp با سی دی

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 28 اردیبهشت 1398 ساعت 14:19

مسائل مربوط به ویندوز ایکس پی من من داده ها دست نخورده نیاز!

من مجبور به استفاده از ویندوز ایکس پی نسخه خانگی بازیابی سی دی سیستم من کاملا messed تا است. من نیز نیاز به نصب مجدد رانندگان و آب و برق از سی دی.
اگر من این کار من از دست دادن فایل های مهم هر، اسناد، ایمیل و غیره.? مایکروسافت آفیس 2003 استفاده می کنم.
من حتی نمی توانید شروع آن در در حالت امن، صفحه میاد اما سپس آن یخ و من هر چیزی دسترسی پیدا کند.

آموزش امنیت اینستاگرام

با تشکر برای شما کمک در پیشبرد.

معمولا، به نصب مجدد ویندوز به طور موثر می تواند بسیاری از مسائل مربوط به سیستم را حل کند و نیز بسیار آسان به اسناد خود را دست نخورده است. شما فقط نیاز به آنها را به بالا قبل از اینکه شما نصب مجدد سیستم عامل. با این حال، آن اینجا، چرا که کامپیوتر نمی تواند بوت بدیهی است تا و شما نمی تواند دسترسی به سیستم، که به معنی هر چیزی از کامپیوتر پشتیبان تهیه کنید نیست کار نمی کند. بگذارید که نیست کار کند می گویند شما نمی توانید پنجره خود را به حالت عادی و داده ها دست نخورده. بازیابی ویندوز ایکس پی می توانید آن را انجام دهید. لازم نیست بگذارید ویندوز در حال حاضر، اما بازیابی سیستم ویندوز ایکس پی.

نحوه انجام بازیابی ویندوز ایکس پی به همه چیز به حالت عادی بازگشت

برای بازیابی سیستم شما ویندوز ایکس پی, شما نیاز به ویندوز ایکس پی بازیابی دیسک، که می تواند کمک به بوت کردن رایانه و حل مسائل است که باعث سقوط ویندوز. به طور کلی، دیسک بازیابی بوت دیسک CD و یا USB به کامپیوتر خود را با محیط زیست ساخته شده قبل از نصب بوت، سپس شما می توانید بر روی کامپیوتر شما به عنوان زیر سیستم های خود را به حل مسائل مربوط به ویندوز نصب کار.

اگر شما دیسک بازیابی برای ویندوز ایکس پی، سپس Wondershare LiveBoot سی دی 2012 گزینه خوب است که توسط هزاران نفر از کاربران ویندوز در مواجهه با مسائل مربوط به خرابی ویندوز مانند صفحه آبی سیاه و سفید روی صفحه نمایش صفحه نمایش منجمد، و دیگر سیستم پیغام خطا استفاده می شود می تواند. این بوت سی دی/USB رفع آنها همه با موفقیت. ارزش تلاش است.

تنها $59.95

Step1. رایت سی دی/یواس بی درایو بوت

هنگام دانلود برنامه اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است که برای ایجاد سی دی بوت و یا USB با آن. این را نه به عنوان یک کار دشوار. فقط برای آماده سازی دیسک خالی سی دی یا درایو یواس بی قرار است. آنها را به کامپیوتر وارد و اجرای برنامه، آن را فقط شما یک قدم برای رایت سی دی بوت و یا ایجاد بوت درایو USB. هرگز ذهن سوز، یکی ساخته شده در این برنامه وجود دارد.

burn-windows-disk.jpg

Step2. بوت کامپیوتر شما از بوت سی دی/USB

ایجاد بوت CD و یا USB به کامپیوتر وارد کنید، شروع و به آن را از LiveBoot بوت را انتخاب کنید. در ابتدای شروع فشار دهید F12 کامپیوتر بوت از USB و یا CD-ROM تنظیم و سپس شما این منوی بوت کنید.

boot-windows.jpg

Step3. شروع بازیابی ویندوز ایکس پی

زمانی که دسترسی به محیط بوت پیدا LiveBoot و رفتن به "بازیابی ویندوز". به طور کلی، همین دلیل است که باعث رد ویندوز بوت کردن چیزی برای انجام با سقوط بوت و یا بارگذاری تصادف است. قادر به یافتن راه حل در اینجا با بررسی علائم است که نشان دهنده رایانه می تواند. تمام راه حل های اینجا با راهنمای گام روشن همسان هستند. فقط برای بازیابی ویندوز ایکس پی خود را دنبال کنید.

windows-missing-error.jpg

پس از بازیابی ویندوز ایکس پی، شما می توانید بارها دیسک بوت یا USB و راه اندازی مجدد کامپیوتر شما به طور معمول. سپس شما پیدا کنید که شما می توانید ویندوز خود را هموار دسترسی و داده ها همه سالم هستند.

توجه داشته باشید: فراموش نکنید که پشتیبان گیری برای فایل های مهم را به طور منظم برای جلوگیری از این اتفاق می افتد دوباره.

دانستن بیشتر در مورد Wondershare LiveBoot سی دی بوت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون