موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

بهترین ربات اینستاگرام

بهترین ربات اینستاگرام

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 23 شهریور 1398 ساعت 23:30

در یک کلام ربات اینستاگرام بهترین گزینه برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام است. بدون اغراق استفاده از ربات اینستاگرام بیشترین سود را برای پیج های اینستاگرامی دارد. هدفمندترین فالوورهای شما فقط توسط ربات اینستاگرام به کسب و کارتان در اینستاگرام جذب می شوند.

آموزش امنیت اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام به صورت آماده یا خرید فالوور اینستاگرام که 99 درصد فالوور فروش ها فالوور فیک می فروشند سودی که برای شما ندارد هیچ حتی ضرر هم دارد.

ولی استفاده از ربات اینستاگرام به شما کمک می کند تا حداقل 90 درصد از بازار هدف کسب و کارتان را به پیج اینستاگرام تان جذب کنید.

اما کدام ربات اینستاگرام؟ مسئله مهم این است! کدام ربات مطمئن تر است؟ کدام امنیت بیشتری دارد؟ کدام ربات ارزان تر است؟ کدام ربات اینستاگرامی امکانات بیشتری دارد؟

همین حالا اگر دست به کار شوید و کلمه “ربات اینستاگرام” را در گوگل جست و جو کنید حداقل 20 سایت ارائه دهنده ربات های اینستاگرامی برای شما نمایش داده می شوند. اما واقعا کدام شان به درد به خورد است؟

در این مقاله قصد دارم بهترین ربات های اینستاگرامی را چه از لحاظ امینت، چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ امکانات به شما معرفی کنم. خودم هم شخصا از بعضی از آن ها استفاده کرده ام و در این مقاله نیز قرار است تجربیاتم را با شما به اشتراک بگذارم. سعی می کنم یه بررسی موردی از هر کدام به شما ارائه دهم.

البته از شما هم می خواهم که من را همراهی کنید و اگر تجربه ای (چه خوب و چه بد) در استفاده از ربات های اینستاگرامی دارید با من در میان بگذارید. با این کار قطعا به دوستان دیگر هم در انتخاب درست ربات اینستاگرامی کمک خواهید کرد.

ربات اینستاگرام چیست؟

اولین سوال این است که ربات اینستاگرام دقیقا چی هست؟ به زبان ساده ربات اینستاگرام برنامه ای تحت وب است (البته قبلا رباتی به نام نینجاگرام تحت ویندوز بود) که کار اصلی آن انجام یک سری از فعالیت هایی است که در اینستاگرام صورت می گیرد.

با استفاده از ربات اینستاگرام می توانید فعالیت هایی که وقت انجام شان را ندارید (مثل تعامل با کاربران) خیلی ساده انجام دهید.

کار با ربات اینستاگرام خیلی ساده است. برای شروع کافی است درون ربات با اکانت اینستاگرام تان لاگین کنید. یک سری از فعالیت ها را که قصد دارید انجام دهید را برنامه ریزی کنید و سپس به صورت کاملا اتوماتیک (بدون دخالت شما) ربات برای شما انجام می دهد.

ربات های اینستاگرامی توسط برنامه نویسان و API اینستاگرام که به صورت عمومی در اختیار همه قرار دارد طراحی شده اند و چیزی که شما می بینید فقط یک پنل کاربری چیزی شبیه به تصویر زیر است که می توانید کارهای خود را به صورت اتوماتیک از طریق آن برنامه ریزی کنید.

instarobat1.png

البته در ادامه بیشتر در مورد مواردی که در تصویر بالا مشاهده می کنید توضیح خواهم داد.

سایت های زیادی هستند که ربات اینستاگرام ارائه می دهند که فقط با عضویت در آن ها و شارژ کردن حساب کاربری تان می توانید از آن ها استفاده کنید. این سایت ها یک پنل کاربری در اختیارتان قرار خواهند داد و شما می توانید اکانت اینستاگرام تان را در آن لاگین کنید و شروع به کار کنید.

چرا باید از ربات اینستاگرام استفاده کنیم؟

به جرات می توانم بگویم که استفاده از ربات اینستاگرام بهترین روش جذب فالوور هدفمند برای هر کسی خواهد بود. این روزها اکثر دوستانی که به فکر افزایش فالوور اینستاگرام شان هستند از ربات های اینستاگرامی استفاده می کنند.

دقیقا این قضیه را از چند مدیر سایت های خدمات فالوور اینستاگرام شنیده ام که اکثرا می گویند بیشتر مشتریان شان الان سمت ربات اینستاگرام می روند و دیگر کسی فالوور فیک نمی خرد!

شما هم توسط ربات های اینستاگرامی می توانید فالوورهای زیادی را به پیج خود جذب کنید. شاید فکر کنید چطور چنین چیزی ممکنه؟

قانونی در شبکه های اجتماعی وجود دارد که طبق این قانون اگر شما با کسی تعامل داشته باشید مثلا عکس او را لایک کنید و یا برای او کامت بگذارید حتی اگر غریبه هم باشد جواب شما را می دهد. در پاسخ به کاری که شما انجام داده اید شاید علاقه مند شود دنبال رو شما نیز شود.

همین حالا امتحان کنید. برای مثال به پیج یکی از هنرمندان معروف بروید و یک کامنت چالشی روی آخرین عکسی که در اینستاگرامش منتشر کرده است درج کنید. ببینید چند نفر ممکن است از شما خوششان بیاید و شما را فالو کنند.

پس طبق این قانون شما به راحتی می توانید با انجام فعالیت های روزانه مثل لایک کردن یا فالو کردن دیگران به مرور زمان فالوورهای اینستاگرام تان را افزایش دهید.

از طرفی فقط با پست گذاشتن هم نمی توانید فالوور های خود را افزایش دهید. در بهترین شرایط اگر پست های با کیفیتی منتشر کنید امکان ویروسی شدن محتوای شما وجود دارد. که این موضوع شاید در یک درصد پیج های اینستاگرامی ایرانی دیده شود. در این شرایط حتما شما باید با افراد بیشتری در تعامل باشید تا آن ها را نیز با پیج تان آشنا کنید.

اما نکته مهم این است که به هیچ وجه شما بی کار نیستید که این کارها را در طول روز انجام دهید. به همین دلیل اینجاست که استفاده از ربات اینستاگرام پیشنهاد می شود. ربات اینستاگرام دقیقا با اکانت شما کارهایی را در طول روز انجام می دهد که دقیقا شما می خواهید.

مثلا می توانید به ربات اینستاگرامی تان دستور دهید تا تمام عکس هایی که هشتگ “کسب و کار” را دارند را لایک کند. یا زیر آخرین عکس های فالوورهای پیج آقای پرویز پرستویی کامنت بگذارد. یا به افرادی که عکس هایی با لوکیشن نیاوران پست کرده اند پیام دایرکت دهد.

جالب نیست واقعا؟ تمام این کارها باعث می شود با دیگران در تعامل باشید بدون اینکه خودتان را درگیر این کار کنید. همه این کارها با ربات اینستاگرام به سادگی امکان پذیر خواهد بود.

نکته مهم : اگر تمام این کارها را خودتان به صورت دستی انجام دهید قطعا اینستاگرام متوجه می شود که شما یک اسپمر هستید و اکانت شما را می بندد. پس یکی از دلایل مهم دیگه در استفاده از ربات های اینستاگرام دقیقا همین موضوع است. یعنی ربات اینستاگرام دارای الگوریتم هایی است که اینستاگرام را دور می زند و به هیچ وجه اینستاگرام قادر نخواهد بود که اکانت شما را به عنوان یک اسپمر شناسایی کند.

بهترین ربات اینستاگرام را بر اساس چه معیارهایی انتخاب کنیم؟

همانطور که قبلا هم اشاره کردم چیزی که الان زیاد شده سایت های ارائه ربات اینستاگرام است. ربات همه کاره اینستاگرام که هر کاری شما بخواهید را برای تان انجام دهد زیاد است اما نکته مهم مطمئن بودن آن است. شما نمی توانید مشخصات اکانت اینستاگرام تان را در اختیار هر کسی قرار دهید.

در ادامه درباره امکاناتی که یک ربات اینستاگرام خوب باید داشته باشد می گویم:

1.امنیت بالا

یکی از مهمترین معیار ها در انتخاب بهترین ربات اینستاگرام امنیت آن است. داشتن امنیت بالا اولین نکته در انتخاب ربات است که باید به آن توجه کنید. اگر از سایت ارائه دهنده ربات اینستاگرام اطمینانی ندارید هرگز با اکانت اصلی خود در آن لاگین نکنید.

البته این مسئله خیلی جای نگرانی برای شما ندارد چون ربات هایی که در حال حاضر فعالیت می کنند مطمئن هستند و به هیچ وجه تا الان گزارش سوء استفاده از اکانت ها توسط صاحبان ربات ها از سوی کاربران و مشتریان آن ها داده نشده است.

اما باز هم باید از سایت هایی که اعتبار بیشتری نسبت به بقیه دارند و سابقه بیشتری دارند ربات اینستاگرام تهیه کنید. با کمی تحقیق و بررسی می توانید متوجه آن شوید که کدام یک از سایت ها قدیمی تر و مطمئن هستند.

2.پشتیبانی به موقع

پشتیبانی به موقع و دائمی یکی دیگر از مهمترین نکاتی است که در هر نوع سرویس و خدماتی باید مدنظرتان باشد. ما برای پشتیبانی هزینه می کنیم وگرنه معمولا همه سرویس ها شبیه به هم هستند.

پس این نکته خیلی مهم است که رباتی که از آن استفاده می کنید پشتیبانی خوبی داشته باشد و در اسرع وقت مشکل تان را حل کند.

این روز ها خیلی از ربات های اینستاگرامی پشتیبانی خوبی ندارند. البته این قضیه را از مشتریان ناراضی بعضی از ربات ها جویا شدم که در ادامه هم به ربات هایی که پشتیبانی ضعیفی دارند اشاره خواهم کرد.

3.تعرفه مناسب

تعرفه ربات اینستاگرام مشخصه و معمولا همه سایت ها تعرفه شان یکی است. به عنوان مثال اکثر سایت های ارائه دهنده ربات تعرفه ماهیانه شان 50 هزار تومان است. این در صورتی است که تمام امکانات ربات هم برای تمامی تعرفه ها فعال می باشد. هزینه فقط بابت بازه زمانی استفاده از ربات است.

سعی کنید دنبال ربات اینستاگرام ارزان یا رایگان نباشید. هیچ وقت کیفیت کار و پشتیبانی را فدای قیمت نکنید! همین حالا ربات های جدید روی کار آمده اند که کیفیت خوبی ندارند و با ارزان کردن تعرفه هایشان قصد دارند مشتری جذب کنند!

4.دارا بودن تمامی امکانات

یکی دیگر از ویژگی هایی که بهترین ربات اینستاگرام باید داشته باشد این است که همه امکانات لازم را دارا باشد. سعی کنید رباتی را انتخاب کنید که امکانات جدید به آن اضافه شده باشد و به قول معروف فول پکیج باشد.

به عنوان مثال قابلیت تشخیص جنسیت فالوور ها یا لایک کردن کامنت افراد در اینستاگرام از امکانات جدیدی است که بعضی از ربات ها هم اکنون از آن برخوردار هستند.

از طرفی اگر هرچه امکانات ربات اینستاگرام مد نظرتان بیشتر باشد هم تعامل با دیگر کاربران بیشتر می شود که مستقیما باعث افزایش فالوور بیشتر می شود و هم فعالیت اکانت شما در اینستاگرام طبیعی تر جلوه داده می شود.

به عنوان مثال اگر ربات شما فقط لایک و فالو کند فالوور زیادی نمی تواند برای شما جذب کند چون تعامل کمتری دارد. ولی اگر قابلیت ارسال دایرکت صوتی، لایک کردن کامنت یا تشخیص تصاویر بر اساس لوکیشن را داشته باشد هم فعالیت بیشتری می تواند برای شما انجام دهد و هم اینکه فالوور هدفمندتری برای شما جذب خواهد کرد.

البته این را هم بدانید ربات همه کاره اینستاگرام الان زیاد شده است و در این مورد هم اصلا جای نگرانی نیست. چون معمولا همه ربات ها با تغییرات جدید در اینستاگرام آپدیت می شوند.

5.رابط کاربری و تجربه کاربری خوب

راحتی کار و تجربه کاربری خوب در استفاده از ربات های اینستاگرامی هم مسئله مهمی می باشد که باید به این هم توجه داشته باشید. معمولا از همان لحظه عضویت در سایت و ورود به پنل ربات برای تست می توانید به این قضیه پی ببرید که رابط کاربری و تجربه کار با ربات برای شما چگونه است.

مسلما هر چه راحت تر باشید و تنظیمات ربات برای شما آسان باشد و نیازی نباشد که هر دقیقه به تنظیمات سر بزنید تجربه بهتری خواهید داشت. اکثر ربات های اینستاگرامی امروزی از تجربه کاربری خوبی بر خوردار هستند. حتی بعضی از آن ها دارای اپلیکیشن ربات اینستاگرام هم برای آیفون و اندروید هستند.

6.گزارش گیری حرفه ای

یکی از مهمترین مسائل در استفاده از ربات اینستاگرام بررسی و تحلیل بازخورد فعالیت های ربات به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه است. این موضوع رابطه مستقیم با پیشرفت کارتان در اینستاگرام دارد.

گزارش گیری حرفه ای باعث می شود شما بدانید دقیقا چه فعالیت هایی به ضرر شماست و باعث پیشرفت شما نمی شود. آن ها را شناسایی می کنید و نهایتا نحوه تعامل با کاربران را عوض می کنید.

پس یک ربات خوب اینستاگرامی باید گزارش های دقیق را حتی به صورت لحظه ای به شما ارائه دهد و مهمتر از آن باید گزارش دقیقی از بازدهی اهداف مورد فعالیت را به شما نشان دهد تا متوجه شوید افراد هدف شما چقدر برای شما بازدهی داشته اند.

7.آموزش کار با ربات

آموزش کار با هر سرویسی در اولویت قرار دارد. البته این قضیه هم تا حدودی توسط سایت های ارائه دهنده ربات اینستاگرام حل شده است. اما بهتر است از رباتی استفاده کنید که آموزش کامل کار با آن موجود باشد.

البته فقط آموزش کار با ربات مهم نیست! بلکه آموزش اینکه چگونه اهداف را مشخص کنید که زیادی روی نشود هم مهم است. چون در هر حال ممکن است فعالیت های شما اگر از روی ناآگاهی باشد مانند یک اسمپر شناسایی شود.

اگر به دنبال بهترین ربات اینستاگرام هستید این موارد را معیار خود در انتخاب تان قرار دهید. چون قطعا همین موارد است که برای انتخاب یک ربات اینستاگرام خوب مهم اند.

بهترین ربات های اینستاگرام در سال 98 را بهتر بشناسید

best-instagram-robot.png

با جست و جوی کلمه “ربات اینستاگرام” سایت های زیادی را در نتایج می بینید اما آیا واقعا همه آن ها خوب هستند؟ آیا رتبه داشتن در گوگل باید تنها معیار انتخاب مان باشد؟ در این قسمت قصد دارم با توجه به تجربه شخصی خودم در استفاده از ربات های اینستاگرام و تجربه مشتریان و کاربران سایت که از آن ها در رابطه با ربات های مختلف جویا شدم را با شما به اشتراک بگذارم. پس تا انتهای این مقاله همراه من باشید.

اینستا ربات

instarobat.png

یکی از بهترین ربات های اینستاگرام ربات اینستا ربات است که شخصا ازش استفاده کرده ام و همینطور مشتریان زیادی دارم که هم اکنون ازش استفاده می کنند.

پشتیبانی خوب و امکانات عالی این ربات مثال زدنی است. با توجه به آپدیت های ماهانه اینستاگرام، اینستا ربات هم هسته پلتفرمش را به روز می کند. اگر می خواهید بدون دردسر از یک ربات ایستاگرام خوب استفاده کنید این ربات را به شما پیشنهاد می کنم.

قبل از این من اعتمادی به ربات های اینستاگرامی نداشتم و همیشه می ترسیدم اکانتم بسته شود. ولی با تست اینستا ربات مطمئن شدم به هیچ وجه مشکلی برای اکانت ایسنتاگرامم پیش نمی آید.

از امکاناتی که اینستا ربات دارد می توان به ارسال پیام به دایرکت، جذب فالوور هدفمند و مرتبط، انتخاب جنسیت فالوور، گزارش گیری دقیق از عملکرد ربات، جذب فالوور بر اساس منطقه جغرافیایی، ارسال ویدیو در لایو، بلاک کردن افرادی که کامنت توهین آمیز می گذارند به صورت اتوماتیک و زمان بندی هوشمند فعالیت ربات اشاره کرد.

اما یکی از بهترین ویژگی های اینستا ربات داشتن اکانت سه روز تست رایگان است. همین حالا با عضویت در اینستا ربات و لاگین کردن با اکانت اینستاگرام تان می توانید به مدت سه روز از تمامی امکانات این ربات بهره مند شوید.

همچنین اینستا ربات قابلیت ارسال پست های زمان بندی شده را نیز دارد. سیستم ارسال محتوای اینستا ربات منحصر به فرد است. حتی شما می توانید ویدیوی از قبل ضبط شده خود را به صورت لایو در اینستاگرام تان قرار دهید و کاربران تان متوجه این نشوند که ویدیو از قبل ضبط شده است.

کار با ربات اینستا ربات بسیار آسان و لذت بخش است. البته ویدیو آموزشی کار با ربات و تنظیمات آن را می توانید در قسمت آموزش های سایت اینستا ربات دریافت کنید.

امکانات اینستاربات:

  • زمانبندی هوشمند ربات
  • جذب فالوور بر اساس محدوده زمانی
  • جذب فالوور بر اساس جنسیت
  • جذب فالوور بر اساس هشتگ
  • ارسال پیام دایرکت
  • ارسال کامنت تبلیغاتی
  • حذف کامنت های توهین آمیز
  • ارسال ویدیو در لایو
  • ارسال پست به صورت زمانبندی شده
  • پشتیبانی عالی

اینستاساز

instasaz.png

یکی از قوی ترین و بهترین ربات های اینستاگرام ربات اینستاساز است که می توان جزء اولین ربات های اینستاگرام در ایران دانست. شخصا این ربات را تست کرده ام و از نظر قابلیت و امکانات چیزی کم و کثر ندارد. پشتیبانی خوبی دارد و می توان به این ربات هم اعتماد کرد.

از ویژگی های منحصر به فرد این ربات می توان به گزارش گیری حرفه ای از فعالیت های انجام شده در ربات اشاره کرد. ربات اینستاساز دقیقا به شما می‌گوید که فالوورهای جدید شما به خاطر کدام فعالیت ربات و با استفاده از کدام هدف تنظیم شده شما اکانت تان را فالو کرده اند.

همچنین در داخل پنل کاربری تان در ربات قسمتی وجود دارد که می ‌توانید بازدهی افزایش فالوور اینستاگرام اهدافی که برای ربات مشخص کرده اید را با یک دیگر مقایسه کنید و اهداف ضعیف را از تنظیمات تان حذف کنید تا به نتایج بهتری دست یابید.

از دیگر امکانات ویژه اینستاساز ارسال پست های زمان بندی شده در غیاب شماست. همچنین قابلیت repost کردن از دیگر پیج ها را نیز دارد. به این صورت همیشه با مخاطبان خود در تعامل هستید حتی اگر زمانی که در مسافرت به سر ببرید و به اکانت اینستاگرام تان دسترسی نداشته باشید.

ربات اینستاساز تمام قابلیت های یک ربات خوب اینستاگرامی مثل هدف گیری هوشمندانه، ارسال پیام دایرکت، لایک کامنت، جذب فالوور بر اساس جنسیت، جذب فالوور بر اساس منطقه جغرافیایی و نقشه و … را دارد.

با توجه به پشتیبانی خوب و قابلیت های ویژه ای که این ربات دارد و مشتریان راضی زیادی که حداقل من می شناسم دارد گزینه خوبی برای انتخاب بهترین ربات اینستاگرام است.

همین حالا می توانید از سه روز تست رایگان ربات اینستاساز استفاده کنید و امکاناتی که دارد را محک بزنید.

امکانات ربات اینستاساز:

  • جذب فالوور بر اساس جنسیت
  • جذب فالوور بر اساس نقشه و محدوده
  • قابلیت ارسال پیام انبوه دایرکت
  • قابلیت لایک کردن کامنت ها
  • جذب فالوور هوشمندانه بر اساس اهداف
  • گزارش گیری حرفه ای از فعالیت های انجام شده
  • انتشار پست های زمان بندی شده
  • قابلیت ریپست کردن از پیج های دیگر
  • سه روز تست رایگان
  • پشتیبانی خوب

ایران سوشال

iransocial-instarobot.png

ربات ایران سوشال را هم می توان به عنوان یکی از بهترین ربات های ایستاگرام دانست چرا که امکانات و ویژگی های آن دقیقا مانند دو پلتفرم قبلی است اما با این تفاوت که در پنل های ارائه شده تفاوت هایی از لحاظ ارائه خدمات جانبی به چشم می خورد.

شخصا امکانات ربات ایران سوشال را بررسی کرده ام و مشکل خاصی چه در امکانات و چه در پشتیبانی اش ندیدم.

جالب است بدانید ربات ایران سوشال زیر مجموعه شرکت آکادمی دیجیتال مارکتینگ است و در هر ماه دوره های بازاریابی دیجیتال زیادی را توسط اساتید برتر در ایران برگذار می کنند. از این رو می توان به این ربات هم اعتماد کرد.

اما یکی از معایبی که در ربات ایران سوشال به چشم می خورد در پلن های ارائه شده آن است. در تمامی پلن های ربات ایران سوشال امکانات پایه ای ربات یکسان است اما مدت زمان اشتراک زمانی و خدمات جانبی آن متفاوت می باشد.

همچنین با توجه به نحوه قیمت گذاری پلن ها قیمت فالوور اینستاگرام در هر پلن پایین تر از قیمت پلن قبلی خواهد بود.

البته یکی از ویژگی های خوب ربات ایران سوشال کارگاه آموزشی رایگان ربات ایران سوشال است که بعد از خرید هر پلن می توانید آن را به صورت آنلاین مشاهده و دانلود کنید.

امکانات ربات ایران سوشال همانند دیگر ربات ها می باشد. توسط ربات ایران سوشال می توانید هدف گذاری محدوده ای، جنسیتی و هوشمند بر اساس اهداف کاری تان برای جذب فالوور پیج اینستاگرام تان داشته باشید.

با خرید پلن یک ساله ربات ایران سوشال به قیمت 490 هزار تومان می توانید از مزایای تنظیمات و بهینه سازی ربات توسط تیم ایران سوشال برای دریافت بازخورد بهتر، 30 درصد تخفیف در مشاوره موفقیت در کسب و کارهای اینستاگرامی و تخفیف ویژه دوره بازاریابی در شبکه های اجتماعی برخوردار خواهید شوید.

ایران سوشال هم از سه روز تست رایگان جهت بررسی امکانات رباتش برخوردار است که پیشنهاد می کنم فرصت را از دست ندهید و ربات ایران سوشال را هم تست کنید.

امکانات ربات ایران سوشال:

  • رابط کاربری و تجربه کاربری دلنشین
  • هدف گذاری هوشمند برای فعالیت های ربات
  • جذب فالوور بر اساس محدوده جغرافیایی
  • دنبال کردن هشتگ ها و جذب فالوور
  • ارسال پست های زمان بندی شده
  • معرفی خدمات از طریق ارسال پیام دایرکت
  • ارسال کامنت تبلیغاتی انبوه
  • نمایش آمار به صورت زنده و پیشرفته
  • ارائه کارگاه آموزشی رایگان کار با ربات ایران سوشال
  • پشتیبانی حرفه ای با پرداخت هزینه اضافی

های فالوور

highfollower.png

یکی دیگر از ربات های خوب اینستاگرام از نظر من ربات های فالوور است. من شخصا از این ربات برای چند تا از مشتریانم استفاده کرده ام و میزان پیشرفت شان در جذب فالوور هدفمند در اینستاگرام را توسط ربات های فالوور دیده ام.

ربات های فالوور تمام ویژگی های یک ربات خوب را دارا است. به تازگی هم قابلیت ارسال اتوماتیک پست و استوری روی اکانت اینستاگرام و همینطور قابلیت فالو کردن بر اساس جنسیت را به امکانات ربات خود افزوده است.

سایت های فالوور علاوه بر افزایش فالوور از طریق ربات اینستاگرام خدمات دیگری را هم مثل افزایش فالوور از طریق اپلیکیشن های موبایلی یا اینفلوئنسر ها و حتی تبلیغات در پیج های بزرگ اینستاگرامی را هم ارائه می دهد. البته از نظر خودشان بهترین روش افزایش فالوور همان استفاده از سرویس ربات اینستاگرام شان است.

یکی از مزیت های خوب های فالوور پشتیبانی خوبش است. به محض اینکه در سایت ثبت نام می کنید ربات تست شما فعال می شود و می توانید از آن به مدت سه روز استفاده کنید.

های فالوور علاوه بر فروش فالوور و ربات اینستاگرام نمایندگی ربات اینستاگرام و قابلیت همکاری در فروش را هم دارد. اگر وب سایت پر بازدیدی دارید از این طریق هم می توانید کسب درآمد داشته باشید.

پنل ربات های فالوور دارای رابط کاربری و تجربه کاربری خوب و خیلی ساده است و به راحتی می توانید با آن کار کنید. علاوه بر این قابلیت گزارش گیری سریع از فعالیت های هر اکانتی را در پنل ربات تان نیز دارد.

امکانات ربات های فالوور:

  • هدف گذاری دلخواه برای جذب فالوور
  • ارسال کامنت اتوماتیک
  • قابلیت لایک پست و کامنت پست
  • ارسال پیام دایرکت اتوماتیک
  • مشاهده آماره پیشرفت لحظه ای
  • جذب فالوور منطقه ای
  • تعیین جنسیت فالوور
  • پشتیبانی خوب

روبوکلیک

roboclick.png

روبوکلیک هم یکی از بهترین ربات های اینستاگرام است رابط کاربری خوب و تجربه کاربری خوبی هم در سایت و هم در پنل رباتش تجربه خواهید کرد. روبوکلیک هم جزء ربات های قدیمی اینستاگرام است که تاکنون مشتریان زیادی را جذب کرده است.

روبوکلیک از لحاظ امنیت اکانت اینستاگرام و پشتیبانی مورد تایید است. شخصا از این ربات هم استفاده نکرده ام و افرادی که تاکنون از این ربات استفاده کرده اند ناراضی نبوده اند. جز تعدادی از دوستان که گلایه هایی از پشتیبانی اش داشته بودند. وگرنه امکانات این ربات هم دقیقا مثل دیگر ربات ها می باشد.

ربات روبوکلیک به تازگی مشکلی در هنگام ورود به پنل کاربری مشتریان داشت که طبق گفته یکی از کاربران سایت این مشکل حل شده است.

از این ربات اینستاگرام هم می توانید به مدت سه روز استفاده رایگان داشته باشید تا با سرعت، کیفیت و امکانتش آشنا شوید.

از امکانات کلیدی و منحصر به فرد روبوکلیک می توان به شناسایی پیج های اسپم، جذب از زمان پست کاربر و قابلیت انسان نما اشاره کرد.

با استفاده از قابلیت شناسایی پیج های اسپمی دیگر فالوورهای غیرفعال با اکانت فیک به سمت شما نمی آیند. همینطور با استفاده از قابلیت جذب از زمان پست کاربر می توانید مخاطبین را به صورت حرفه ای از زمان پست کاربر جذب کنید و همینطور تا 1 ماه بررسی کنید.

ربات روبوکلیک کاملا مثل انسان عمل می کند و رفتاری انسان گونه در اینستاگرام از خود بروز می دهد. همین باعث می شود اکانت شما مثل روال طبیعی خودتان در اینستاگرام فعالیت داشته باشد و این باعث می شود علاوه بر جذب فالوور های واقعی هیچ مشکلی برای اکانت تان در آینده پیش نیاید.

یکی از معایب روبوکلیک قیمت بالای سرویس های ربات اینستاگرامش است. معمولا تعرفه یک ماهه برای ربات اینستاگرام 50 هزار تومان است ولی تعرفه یک ماه استفاده از ربات روبوکلیک 85 هزار تومان است.

امکانات ربات اینستاگرام روبوکلیک:

  • دارای تجربه کاربری خوب
  • شناسایی پیج های اسپم
  • قابلیت فعالیت مانند انسان
  • بررسی جذب از زمان انتشار پست توسط کاربر
  • قابلیت تحلیل پیشرفت فعالیت های ربات
  • افزایش فالوور با قابلیت تفکیک جنسیتی
  • جذب فالوور از لوکیشن
  • جذب فالوور از هشتگ
  • پشتیبانی خوب و به موقع

فالوجت

followjet.png

ربات فالوجت هم ربات اینستاگرام خوبی است که خودم شخصا تست نکرده ام اما نظرات منفی هم در موردش تا الان ندیده ام. فالوجت هم مانند دیگر ربات های معرفی شده تاکنون از پلتفرم یکسانی برای ربات اینستاگرام استفاده می کند و قابلیت های جدید دیگر ربات های اینستاگرامی را دارا می باشد.

یکی از مزیت های فالوجت زمان بندی ارسال پست در اینستاگرام برای هر تعداد اکانتی که مد نظرتان باشد است. یعنی شما اگر سه اکانت اینستاگرام نیز داشته باشید برای هر سه آن ها می توانید پست های زمانبندی شده برای انتشار تعیین کنید.

یکی از دیگر مزیت های فالوجت فعال سازی سریع اکانت تست است. با ثبت نام به عنوان استفاده کننده از اکانت تست در کمتر از چند دقیقه اکانت شما فعال می شود ولی عیبی که دارد امکانات اکانت تست با اکانت های پولی یکسان نیست. این باعث می شود شما به طور کامل نتوانید امکانات و قابلیت های ربات را تست کنید.

فالوجت ربات تبلیغاتی جداگانه نیز دارد که از طریق آن می توانید جهت ارسال پیام های تبلیغاتی تان به عنوان دایرکت و کامنت زیر پست های مخاطبین هدف استفاده کنید. البته قیمت این ربات هم چندان تفاوتی با دیگر ربات ها ندارد.

وب سایت فالوجت هم خدماتی مثل تبلیغات در پیج های بزرگ اینستاگرامی و تبلیغات ویدیویی از طریق اینفلوئنسرها برای افزایش فالوور واقعی و هدفمند اینستاگرام ارائه می دهد.

اینبو

inbo.png

یکی دیگر از ربات های خوب اینستاگرامی ربات اینبو است. شخصا سه ماه این ربات را تست کرده ام و امکانات خوب و بدون نقصی دارد. در کنار امکانات خوب پنل ربات اینستاگرام اش پشتیبانی خوب و به موقعی نیز دارد. البته بسیاری از کاربران در مورد ربات اینبو این نظر را ندارند و می گویند پشتیبانی ضعیفی دارند.

البته ربات اینبو قبل از اینکه من تستش کنم دارای نقص های زیادی در لاگین کردن اکانت در اینستاگرام، حذف کامنت های توهین آمیز و بعضی وقت ها نیز با کاهش سرعت تعامل در اهداف تعیین شده مواجه می شد. اما با آپدیت جدید هسته ربات اینبو این مشکلات به کلی برطرف شده است.

به هر حال ربات اینبو نیز مانند دیگر پلتفرم ها امکات خوب و جدیدی دارد و می توانید برای هدف گیری های خاص برای جذب فالوور هدفمند از آن استفاده کنید.

قیمت ماهیانه ربات اینبو 45 هزار تومان می باشد. حداقل دریافتی فالوور در یک ماه با استفاده از ربات اینبو 2000 عدد می باشد.

ربات اینبو علاوه بر این، پکیج آموزش افزایش فالوور و کسب درآمد از اینستاگرام هم به مشتریانی که پنل های سه ماهه و شش ماهه را خریداری می کنند هدا می کند.

یکی از مزیت های ربات اینبو تشخیص دادن افراد آنلاین در اینستاگرام برای تعامل بیشتر با آن هاست. این باعث می شود فالوور های بیشتری را در مدت زمان کمتری به دست آورید.

ربات اینبو قابلیت لاگین کردن همزمان با چند اکانت در پنل کاربری را دارا می باشد. یعنی با استفاده از یک پنل می توانید حداقل با دو اکانت به صورت همزمان کار کنید و تنظیمات لازم را جهت جذب فالوور روی آنها انجام دهید.

لازم به ذکر است ربات اینبو اکانت رایگان برای تست ندارد! این قضیه باعث می شود شما نتوانید امکانات و کیفیت ربات اینبو را تست کنید. پس بهتر است دقت خود را در خرید این ربات بیشتر کنید.

اینستامکس

instamaxbot.png

اینستامکس هم یکی دیگر از بهترین ربات های اینستاگرامی است که می توان به عنوان یک ربات همه کاره و هوشمند از آن استفاده کرد. تمام قابلیت هایی که در ربات های فوق به آن ها اشاره شد در این ربات هم به چشم می خورد.

یکی از مزایای ربات اینستامکس ارائه پنل های ربات اینستاگرام برای موارد خاص است. مثلا پنل ربات هوشمند اینستاگرام، پنل ربات فقط برای ارسال پیام دایرکت یا پنل ربات فقط برای ارسال کامنت تبلیغاتی که تعرفه ماهانه هر کدام 70 هزار تومان می باشد.

همچنین با خرید بسته های بالای 90 هزار تومان می توانید از 20 درصد تخفیف دائمی بهرمند شوید.

همچنین اینستامکس پنلی با عنوان پنل مدیران ارائه می کند که مخصوص افرادی که بالای 30 اکانت فعال در ماه دارند است.

ربات اینستامکس اکانت تست ندارد و من هم شخصا از این ربات استفاده ای نکرده ام. از دوستانی که از این ربات استفاده کرده اند تقاضا دارم تا تجربه کارشان با این ربات اینستاگرامی را در قسمت نظرات عنوان کنند.

اینروبو

inrobo.png

آخرین رباتی که قصد معرفی اش را دارم ربات اینستاگرام اینروبو است که این ربات هم تست نکرده ام و تا حدودی مشخصه امکانات کاملی از یک ربات اینستاگرام خوب را دارد.

همینطور قیمت های ارزان و ارائه اکانت تست 7 روزه اش بیشتر آدم را ترغیب به استفاده از این ربات می کند.

قیمت یک ماهه اکانت اینروبو 19 هزار تومان است و قیمت اکانت 1 ماه اش با قابلیت 5 اکانت فعال 29 هزار تومان می باشد. با این وجود کد تخفیف دائمی 50 درصدی هم برای اولین خرید ارائه می دهد. البته با این تفاسیر جای شک و شبه هم وجود خواهد داشت.

یکی از قابلیت های جالب ربات اینروبو درون ریزی عکس ها از Google Drive – Drop Box – One Drive برای ارسال پست های خودکار در اینستاگرام می باشد.

همینطور قابلیت ریپست کردن پست های دیگر پیج ها به عنوان انتشار پست جدید در پروفایل اینستاگرام تان را دارا است.

با توجه به موارد ذکر شده از این ربات اینستاگرامی بهتر است همین حالا از اکانت تست 7 روزه اش استفاده کنید و ببینید کیفیت و امکانات ربات و همینطور پشتیبانی اش چگونه است.

البته پیشنهادی که من برای تست ربات های اینستاگرام به شما می کنم این است که حتما از یک اکانت فیک برای این کار استفاده کنید. چون ممکن است با لاگین کردن در چند ربات اینستاگرامی به طور همزمان مشکلاتی برای پروفایل اینستاگرام تان پیش آید. پس بهترین کار استفاده از یک اکانت فیک برای تست ربات ها می باشد.

پیشنهاد می کنم این مقاله را هم بخوانید : ۱۰ روش خلاقانه برای افزایش فالوور اینستاگرام

جمع بندی و سخن آخر در مورد ربات های اینستاگرامی

در این مقاله سعی کردم بهترین ربات های موجود اینستاگرام برای افزایش فالوور را به شما معرفی کنم. فراموش نکنید بهترین روشی که درحال حاضر می توانید از آن برای جذب فالوور هدفمند اینستاگرام استفاده کنید، استفاده از ربات اینستاگرام است.

سه ربات اولی که در این مقاله به شما معرفی کردم جزء بهترین ربات های اینستاگرام هستند و نظرات مثبت زیادی از کاربرانی که از این ربات ها استفاده کرده اند دیده ام. از این گذشته خودم هم تست شان کردم و از لحاظ کیفیت ربات و پشتیبانی در سطح بالایی قرار دارند.

خیالتون هم راحت، همه ربات های معرفی شده به جزء آن ربات هایی که خودم شخصا تست نکرده ام دارای امینت بالایی هستند و استفاده از آن ها برای اکانت اصلی اینستاگرام تان مشکل ساز نخواهد شد.

این نکته مهم هم در انتها اشاره کنم که زمانی که اکانت اینستاگرام تان در ربات فعال است سعی کنید فعالیت دیگری از طریق موبایل توسط اکانت تان انجام ندهید. چون هم باعث تداخل در فعالیت ربات می شود و هم ممکن است اینستاگرام هم به شما شک کند.

امیدوارم از این مقاله هم استفاده کافی را برده باشید. دوباره یادآور می شوم تجربیات خود را در استفاده از ربات های اینستاگرامی با ما به اشتراک بگذارید. قطعا نظرات شما ارزشمند است و باعث می شود دوستان دیگر در انتخاب خود راحت تر تصمیم بگیرند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر