موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

فیلم حذف اکانت اینستاگرام فارسی

فیلم حذف اکانت اینستاگرام فارسی

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 26 اردیبهشت 1398 ساعت 19:32

Instagram-icon_collection_www.roxo_.ir_-e1483042720510.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام

روشی ساده برای حذف اکانت اینستا گرام وجود داره که ما در این پست به آموزش تصویری این روش با زبانی ساده می پردازیم .امیدوارم که بادیدن فیلم ها و خوندن مطالب آگاهی لازم رو نسبت به دلیت اکانت اینستا گرام بدست بیاورید.

نکات مهم در مورد حذف موقت اکانت اینستاگرام

  • پس از حذف اکانت، شخص دیگری نمی تواند صاحب آن اکانت (نام کاربری) شود.به زبان ساده تر شما پس از اینکه اکانت خود را حذف نمودید، شخص دیگری نمی تواند نام کاربری حذف شده را دوباره ثبت کند.
  • با حذف اکانت تمامی اطلاعات شما از قبیل: تصاویر، ویدئوها، کامنت‌ها، لایک‌ها، دوستان، دنبال کنندگان و … به صورت موقتی از روی اینستاگرام حذف خواهد شد، اما می توانید در دفعات بعد آن را بازیابی کنید.
  • بر خلاف برنامه های مانند واتس اپ، حذف اکانت اینستاگرام می بایست از داخل خود وب سایت رسمی اینستاگرام انجام شود. درست مثل حذف اکانت تلگرام که از خود سایت تلگرام باید اکانتتونو حذف کنید.

آموزش حذف دائمی اکانت اینستاگرام

۱- ابتدا  بروی لینک زیر کلیک کنید تا با مرورگر وارد صفحه حذف اکانت وب‌سایت اینستاگرام شوید:

website-icon-18.png   https://www.instagram.com/accounts/remove/request/permanen

۲-پس از اینکه بر روی لینک بالا کلیک کردید وارد صفحه ای میشوید که باید نام حساب کاربری و رمز اکانتی که قصد دارید حذف کنید را وارد کنید و سپس Log in را انتخاب کنید.(اگر قبلا از طریق مرورگر وارد حساب اینستاگرام خود شده باشید این صفحه را مشاهده نمی کنید و مستقیم وارد مرحله بعد میشوید!

delete-accont-instagramp-01-293x405.png

۳-در این مرحله اینستاگرام دلیل پاک کردن حساب کاربری را از شما میپرسد(Why are you deleting your account) که شما یکی از گزینه ها را انتخاب کنید (در اینجا ما گزینه Something Else انتخاب کردیم).

delete-accont-instagramp-2-429x405.png

۴-پس از انتخاب یکی از گزینه های مربوط به دلیل حذف حساب کاربری،کادری باز می شود که شما باید مجددا رمز حساب کاربری خود را وارد کنید(To continue , please re-enter your password).

۵-پس از وارد کردن رمز صحیح حساب کاربری خود گزینه  Permanently delete my account را انتخاب کنید.

delete-accont-instagramp-3-298x405.png

۶-در این مرحله کادری برای شما باز میشود که اینستاگرام از شما میپرسد” آیا مطمئن هستید که می‌خواهید اکانت خود را پاک کنید “و شما باید گزینه OK را انتخاب کنید.

delete-accont-instagramp-4-298x405.png

۷-اگر شما تمام مراحل را درست انجام داده باشید،پیغام !Your account has been removed. We,re sorrt to see you go برای شما ظاهر میشود که یعنی حساب شما برای همیشه پاک شده است.

delete-accont-instagramp-5.png

از دست ندهید: ۱۰ تا از مهم ترین و کاربردی ترین ترفندهای اینستاگرام که همه باید بدانند!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر