موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

نرم افزار کمکی اینستاگرام

نرم افزار کمکی اینستاگرام

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 09 مرداد 1398 ساعت 23:51

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان نرم افزار کمکی اینستاگرام را مطالعه خواهید کرد.

در ادامه 10 اپلیکیشن برای کاربران حرفه ای اینستاگرام معرفی می‌کنیم. داشتن این ابزارهای اینستاگرام برای تمامی کاربران اندروید و آی او اس که فعال این شبکه اجتماعی محسوب می‌شوند ضروری است.

آموزش امنیت اینستاگرام

مطمئنا برای شما نیز مواردی پیش آمده که حین مشاهده صفحه یک کاربر در اینستاگرام، زبان به تحسین حرفه ای بودن وی گشوده باشید. تمامی تصاویر این دسته از کاربران در کانون توجه قرار داشته و نحوه‌ هشتگ‌گذاری آن‌ها سبب می‌شود هزاران لایک و کامنت به دست بیاورند. همچنین عکس‌ها و ویدیوهای آن‌ها شامل فیلترها و افکت‌هایی هستند که به صورت پیش‌فرض در خود اپلیکیشن این شبکه اجتماعی وجود ندارد. یک از رمزهای موفقیت این دسته از کاربران، استفاده از ابزارهای کاربردی اینستاگرام است.

حقیقت این است که اگر به عنوان یک کاربر حرفه ای اینستاگرام تنها اپلیکیشن این شبکه اجتماعی را نصب کرده‌‌اید، بسیاری از ویژگی‌هایی که کاربران محبوب در حال استفاده از آن‌ها هستند را از دست داده‌اید. از طرفی دیگر با مراجعه به فروشگاه‌های عرضه اپلیکیشن‌های موبایل و یک جستجوی ساده، صدها برنامه جانبی برای اینستاگرام مشاهده خواهید کرد که انتخاب از میان آن‌ها بدون تجربه قبلی غیر ممکن است.

Instagram-Tools-620x413.jpg

با توجه به همین موضوع 10 مورد از بهترین ابزارهای کاربردی اینستاگرام را در ادامه معرفی خواهیم کرد. با استفاده از تمامی یا برخی از این برنامه‌ها می‌توانید تصاویر خود را به صورت حرفه ای ویرایش کرده و یا برای هشتگ‌گذاری، زمان‌بندی، آنالیز و گرفتن گزارش از آن‌ها استفاده کنید.

Command Analytics & Stats

دانلود برای iOS

اگر دوست دارید درباره وضعیت کلی حساب کاربری خود اطلاعات مفیدی به دست بیاورید، این اپلیکیشن ابزار بسیار مناسبی است. به محض اینکه دسترسی‌های لازم را به آن بدهید، تمامی پست‌های شما را تحلیل کرده و یک گزارش ارائه می‌کند که فاکتورهای گوناگونی در آن وجود دارند.

Command-Analytics-Stats.jpeg

این ابزار کاربردی اینستاگرام برای آی او اس، در حالت کلی رایگان است، اما برای استفاده از برخی قابلیت‌های آن باید سری به پرداخت درون برنامه‌ای بزنید. توصیه می‌کنیم اگر حساب کاربری شما شخصی نبوده و برای کسب و کار و تجارت بزرگ خود آن را راه‌اندازی کرده‌اید، برای تحلیل داده‌‌ها از Iconosquare استفاده کنید که یک پلتفرم پولی اما مخصوص کاربران حرفه ای اینستاگرام است.

Snapseed

دانلود برای Android | iOS

تقریبا بیشتر کاربران، پیش از انتخاب یک تصویر به منظور اشتراک‌گذاری، آن را به وسیله یک ابزار جانبی ویرایش می‌کنند. تعداد ابزارهای ویرایش تصویر بیشتر از حد تصور است، به همین دلیل باید چند مورد از برترین‌ها را نصب کنید.

اپلیکیشن Snapseed گوگل یکی از این موارد است که در دل خود، ابزارها و فیلترهای بسیار مختلفی را با کاربردهای گوناگون ارائه می‌کند. یکی از مزایای Snapseed، سادگی رابط کاربری نرم افزار است که کار کردن با آن را هم برای کاربران عادی و هم برای کاربران حرفه ای اینستاگرام راحت می‌کند.

UNUM

دانلود برای Android | iOS

به لطف الگوریتم‌های جدید اینستاگرام، زمانی که یک پست را به اشتراک می‌گذارید، دیگر اهمیتی ندارد. با این حال، با داشتن یک زمان‌بندی مناسب برای ارسال پست، بیشترین بازدیدکننده و در ادامه بیشترین لایک و کامنت را خواهید داشت. اهمیت زمان‌بندی برای کاربرانی که دارای چند حساب کاربری هستند افزایش پیدا می‌کند.

UNUM یک ابزار بسیار قوی و دارای ویژگی‌های مناسب به منظور زمان‌بندی کارها است که مهمترین مزیتش، امکان استفاده از سرویس هم بر روی گوشی هوشمند و هم در ابزار تحت وب آن است. با استفاده از آن همچنین می‌توان متوجه شد پست‌ها چگونه در پروفایل کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت. این ابزار، برای کاربرانی که با کنار هم چیدن تکه‌های یک عکس، تصویری بزرگ را در پروفایل خود متشکل از چند خانه کوچک ایجاد می‌کنند بسیار کاربردی است.

به عنوان جایگزین این ابزار کاربردی اینستاگرام برای اندروید و آی او اس، باید به Hootsuite اشاره کرد که البته پولی بوده و تنها 30 روز می‌توان از آن به صورت رایگان استفاده کرد. این ابزار برای کاربرانی که به دنبال مدیریت حرفه ای حساب‌های کاربری خود در رسانه‌های اجتماعی مختلف هستند گزینه مناسب‌تری است.

Over

دانلود برای iOS

Over یک برنامه قدیمی برای ایجاد گرافیک با پوشش متن بر روی آن است که کاربران حرفه ای اینستاگرام به احتمال زیاد با آن آشنایی دارند. برای آن دسته از کاربرانی که در حساب کاربری خود به صورت متناوب تبلیغات انجام می‌دهند، داشتن این اپلیکیشن ضروری‌تر از هر ابزار دیگر است.

OverAppInstagram-620x463.jpg

از آنجایی که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی با محوریت اشترا‌ک‌گذاری فایل‌های چندرسانه‌ای مخصوصا عکس است، می‌توان از آن برای اشتراک‌گذاری نوشته و دل‌نوشته‌های خود به صورت حرفه ای استفاده کرد. کاربران اندرویدی می‌توانند از اپلیکیشن Pixlr استفاده کنند که قابلیت‌های تقریبا یکسانی را ارائه می‌کند.

Squaready

دانلود برای Android | iOS

ممکن است بعد از صرف زمانی زیاد برای ویرایش تصویر، از عدم امکان اشتراک‌گذاری آن در همان چهارچوبی که دوست دارید ناامید شده باشید. اگرچه اینستاگرام از مدت‌ها قبل به کاربران اجازه می‌دهد هر نوع تصویری را حتی به غیر از مربع کامل ارسال کنند، اما همچنان در برخی مواقع مجبور خواهید بود کناره‌های عکس را برش دهید.

برای رفع این مشکل یک ابزار رایگان ارائه شده است. Squaready یک فضای سفید در کناره‌های تصاویر اعمال می‌کند. به این وسیله، علاوه بر اینکه هیچ قسمتی از تصویر برش داده نخواهد شد، بلکه می‌توان آن را به صورت کاملا مربعی شکل ارسال کرد که بهترین چهارچوب برای اشتراک‌گذاری فایل چندرسانه‌ای در اینستاگرام است. این قابلیت مخصوصا در زمانی که تصمیم به ساخت آلبوم در اینستاگرام گرفته‌اید کاربردی‌تر می‌شود، تا بلکه بتوان همه عکس‌ها را به صورت یک‌دست در کنار هم قرار داد.

Focalmark

دانلود برای Android | iOS

اهمیت استفاده از هشتگ‌های مناسب برای کاربران حرفه ای اینستاگرام پوشیده نیست. اما چطور می‌توان برای هر تصویر و یا ویدیو هشتگ مناسب پیدا کرد؟ Focalmark ابزاری فوق‌العاده قدرتمند برای کمک به هشتگ گذاری در اینستاگرام است که با ترکیب تحقیقات انسانی و یک الگوریتم رتبه‌بندی قوی، بهترین هشتگ‌ها را برای هر پست مشخص می‌کند.

اگرچه روال انجام این کار به صورت خودکار است، اما برای جلوگیری از خطاهای احتمالی و قرار دادن هشتگ‌های نامرتبط، گرفتن تاییدیه کاربر نیز لازم است. با وجود رایگان بودن دانلود و نصب Focalmark، برخی از امکانات درونی آن تنها با پرداخت هزینه قابل استفاده‌اند. به عنوان یک جایگزین برای این نرم افزار که تنها کاربران آی او اس قادر به استفاده از آن هستند، می‌توان به TagsDock اشاره کرد که قابلیت‌های تقریبا مشابهی را در قالب یک کیبورد سفارشی ارائه می‌کند.

Repost

دانلود برای Android | iOS

استفاده از پست‌های دیگر کاربران بدون ذکر نام منبع یک حرکت غیر اخلاقی است که نباید در هیچ شبکه اجتماعی انجام شود. کاربران با استفاده از ابزارهای دانلود از اینستاگرام، تصاویر و ویدیوها را دریافت کرده و مجددا آن‌ها را به اشترک می‌گذارند. برای عکس‌ها، یک راهکار ساده‌تر نیز توسط کاربران اختراع شده است که بدون در نظر گرفتن خصوصی و یا عمومی بودن حساب یک کاربر، می‌توان با استفاده از آن عکس‌های دیگران را ذخیره و بازنشر کرد. گرفتن اسکرین شات و سپس کراپ کردن نوشته‌های اطراف آن کار درستی نیست!

اما با استفاده از اپلیکیشن Repost نه تنها اشتراک‌گذاری مجدد پست‌های دیگران راحت می‌شود، بلکه به خاطر افزوده شدن یک تگ در توضیحات پست، حق کاربر منبع نیز ادا خواهد شد. با Repost می‌توان تنها طی چند قدم کوتاه، هر پستی در سراسر شبکه اجتماعی اینستاگرام را به پروفایل خود انتقال داد.

Link in Profile

ابزار تحت وب

یکی از مشکلات اساسی که کاربران در اینستاگرام با آن مواجه هستند، محدودیت اشتراک‌گذاری لینک است. حتی اگر هزاران پست نیز ارسال کرده باشید، تنها جایی که می‌توان در آن لینک قرار داد پروفایل کاربری است. برای بلاگرها، فروشندگان آنلاین و دیگر مشاغل، مشکل یاد شده بزرگترین محدودیت این شبکه اجتماعی است.

با استفاده از ابزار تحت وب Link in Profile می‌توان این محدودیت را دور زد. بعد از نام‌نویسی در این سرویس، که در حالت کلی پولی بوده و استفاده رایگان از آن تنها برای 14 روز ممکن است، یک لینک در اختیار کاربر قرار داده می‌شود و باید آن را پروفایل قرار داد. دیگر کاربران با کلیک بر روی این لینک به صفحه‌ای منتقل می‌شوند که در بر دارنده تمامی لینک‌های مرتبط با هر پست است. البته ابزارهای جایگزین دیگری نیز به منظور قرار دادن لینک در اینستاگرام وجود دارند.

Foodie

دانلود برای Android | iOS

بعد از روی بورس آمدن اینستاگرام، تصاویر مرتبط با غذا و یا میزهای حاوی لیوان‌های نوشیدنی در کافه‌ها، تبدیل به دسته‌بندی محبوبی شدند. اپلیکیشن Foodie برای کاربران علاقه‌مند به اشتراک‌گذاری این دسته از تصاویر توسعه پیدا کرده است.

البته کاربرد اصلی آن را باید مخصوص سرآشپزها دانست که می‌توانند بعد از طبخ غذا، تصویر آن را در این شبکه اجتماعی قرار دهند یا اینکه با قرار دادن سریالی عکس‌ها در قالب یک آلبوم، نحوه طبخ یک غذای خاص را به صورت تصویری تشریح کنند. آموزش نحوه ثبت صحیح عکس در این دسته‌بندی و اعمال افکت‌های مخصوص از مزایای استفاده از Foodie است.

IFTTT

ابزار تحت وب

از پلتفرم IFTTT (If This Then That) برای اعمال مختلفی استفاده می‌شود که ممکن است برخی از آن‌ها هیچ ارتباطی با شبکه‌های اجتماعی نداشته باشند. هر عملیاتی که به صورت آنلاین اتفاق می‌افتد، به گام‌های دیگر متصل شده و در ادامه زنجیره‌ای از کارهای مختلف تشکیل می‌شود. به عنوان نمونه‌ای از کاربردهای این پلتفرم برای کاربران حرفه ای اینستاگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اشتراک‌گذاری خودکار پست‌های اینستاگرام در فیس بوک، توییتر، لینکدین، پینترست و یا فلیکر در زمان استفاده از یک هشتگ خاص
  • ذخیره‌سازی خودکار ویدیوهای اینستاگرام در گوگل درایو
  • تغییر تصویر پس‌زمینه گوشی اندرویدی خود به آخرین تصویر بارگذاری شده در اینستاگرام
  • تغییر رنگ چراغ‌های هوشمند برای تطابق آن‌ها با آخرین پست اشتراک‌گذاری شده
  • ارسال پیام خصوصی در اینستاگرام، حاوی آخرین پست‌های اشتراک‌گذاری شده برای برخی مخاطب‌های خاص

مزیت این سرویس این است که اگر نتوانید در آن زنجیره اعمال مد نظرتان را پیدا کنید، می‌توانید آن را به دلخواه خود بسازید.

پیشنهاد شما به عنوان کاربران حرفه ای اینستاگرام

کاربران روزانه وقت قابل توجهی را در این شبکه اجتماعی سپری کرده و بعید نیست از آن به عنوان یک منبع در آمد نیز استفاده کنند. اگر شما نیز ابزار جانبی حرفه ای دیگری را به جز این موارد می‌شناسید، آن را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر