موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

چگونه چند استوری بگذاریم

نویسنده : معین | زمان انتشار : 22 فروردین 1398 ساعت 02:41

blog_resized_900_450_339_1546171766_%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87_%DA%86%D9%86%D8%AF_%D8%B9%DA%A9%D8%B3_%D8%AF%D8%B1_%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C_%D8%A8%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%85.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام

اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی در دنیا است. این شبکه اجتماعی با ارائه امکانات جدید و جذاب توانسته است روز به روز بر تعداد کاربران خود بی افزاید. استوری اینستاگرام یکی از ویژگی ها و امکانات جذاب می باشد که در بین افراد بسیار محبوب بوده است . حذف شدن مطلب در استوری بعد از 24 ساعت یکی از ویژگی های استوری می باشد. بعد از 24 ساعت مطب شما به صورت اتوماتیک از استوری و صفحه اینستاگرامتان حذف می شود.

چگونه در استوری خود چند عکس بگذاریم ؟

در این مطلب تصمیم داریم آموزش گذاشتن چند عکس در استوری اینستاگرام را ارائه دهیم. برای گذاشتن چند تصویر در استوری اینستاگرام لازم است . نسخه جدید اینستاگرام را بر روی گوشی و تبلت خود نصب کنید. چنانچه احساس می کنید نسخه اینستاگرام شما بروز نیست بهتر است برنامه اینستاگرام خود را بروز کنید.

بیشتر بدانید : خرید فالوور اینستاگرام

بعد از ورود به بخش گذاشتن استوری در اینستاگرام دوربین گوشی شما فعال می شود شما می توانید در همون لحظه عکس مورد نظر خود را گرفته و در استوری قرار دهید و چنانچه تصمیم دارید عکس از گالری تصاویر خود در اینستاگرام قرار دهید می توانید با کشیدن انگشت خود از بالا روبه  پایین عکس های گالری خود را مشاهده و تصاویر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

آموزش تصویری گذاشتن چند عکس در استوری اینستاگرام

در این مطلب تصمیم داریم آموزش گذاشتن چند عکس در استوری اینستاگرام را به صورت تصویری ارائه کنیم.

1- گزینه your story را در تصویر زیر انتخاب کنید.

multiple-photos-one-story-instagram.png

2- چنانچه می خواهید عکس های مورد نظر خود را از گالری تصاویر در گوشی خود انتخاب کنید. برای این کار لازم است بعد از فعال شدن دورین گوشی برای استوری گذاشتن دست خود را از بالا صفحه گوشی به سمت پایین بکشید تا بتوانید تصاویر موجود در گالری را مشاهده نمایید. همانطور که مشاهده می کنید بعد از این مرحله همانند تصاویر زیر می توانید عکس های خود در گالری را مشاهده و انتخاب نماید.

بیشتر بخوانید : چگونه از اینستاگرام پشتیبان بگیریم ؟

add-multiple-photos-to-instagram-stories.jpg

 3-  برای گذاشتن چند تصویر در استوری اینستاگرام ، باید مراحل بالا را به تعداد عکس های مورد نظر خود تکرار کنید. تا در استوری تمامی تصاویر پشت سر هم به نمایش گذاشته شود. در واقع شما هر چند تعداد از پست ها را که در استوری ارسال کرده اید. تمام این پست ها به صورت یک پست و در قالب یک استوری به نمایش گذاشته می شود. و بعد از مدتی نیز عکی جدیدتر نمایش داده می شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر