موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دیدن استوری های پاک شده دیگران

دیدن استوری های پاک شده دیگران

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 17 بهمن 1397 ساعت 11:59

۵ بهمن ۱۳۹۶ ۸:۱۹ ق٫ظ نیکو احمدی

آموزش امنیت اینستاگرام

استوری‌هایی که در اینستاگرام منتشر می‌کنید، بعد از گذشت ۲۴ ساعت که زمان انقضای آنها به سر می‌رسد، از پروفایل شما پاک خواهند شد. در سال گذشته دو قابلیت بسیار جالب به نام‌های آرشیو استوری‌های اینستاگرام و استوری هایلایت به اینستاگرام اضافه شده است که به وسیله آنها می‌توانید استوری‌هایتان را ذخیره و آرشیو کنید و دوباره انتشار دهید. در این پست نحوه مشاهده آرشیو استوری های اینستاگرام و همچنین منتشر کردن دوباره استوری‌های ذخیره شده را آموزش دهیم.

دانلود Instagram از آیتونز

دانلود Instagram از گول پلی استور

برای دسترسی به آرشیو اینستاگرام، به صفحه پروفایل خود بروید و آیکون آرشیو (علامت ساعت و فلش) را در بالا و سمت راست صفحه بزنید. در این صفحه می‌توانید همه پست‌ها و استوری‌هایی را که آرشیو کرده‌اید، ببینید.

instagram-stories-archive-2.png   instagram-stories-archive-1.png

برای جا به جا شدن بین آرشیو پست‌ها و آرشیو استوری های اینستاگرام ، روی Archive ضربه بزنید. در منویی که باز می‌شود، می توانید Posts یا Stories را انتخاب کنید.

instagram-stories-archive-4.png   instagram-stories-archive-3.png

اگر مایل نیستید که اینستاگرام به صورت خودکار پست‌هایی را که منتشر می کنید آرشیو کند، روی آیکون تنظیمات (سه نقطه) در بالا و سمت راست صفحه ضربه بزنید. سپس Settings را بزنید و Save to Archive را در حالت غیرفعال قرار دهید.

instagram-stories-archive-6.png   instagram-stories-archive-5.png

اما اگر می‌خواهید یک پست را از آرشیو خارج کنید و به پروفایل خود برگردانید، روی آیکون تنظیمات (سه نقطه) در بالا و سمت راست صفحه ضربه بزنید. سپس گزینه Create Highlight را انتخاب کنید. حالا استوری موردنظر خود را انتخاب کنید و Next را بزنید.

instagram-stories-archive-8.png   instagram-stories-archive-7.png

در این مرحله می‌توانید به هایلایت خود عنوان اختصاص بدهید. همچنین می‌توانید برای آن یک کاور انتخاب کنید که در پروفایل شما نمایش داده می‌شود. وقتی عنوان و کاور هایلایت را انتخاب کردید، Add را بزنید.

instagram-stories-archive-9.png

به این ترتیب استوری از آرشیو خارج می‌شود. و کسانی که از پروفایل شما بازدید می‌کنند، با ضربه زدن بر روی استوری، می‌توانند آن را ببینند. برای ساختن یک هایلایت جدید، کافی است روی علامت به علاوه در پروفایل خود ضربه بزنید.

پست‌های دیگر ما در مورد استوری‌های اینستاگرام را هم بخوانید:

منبع: How to Geek

راهبری نوشته‌ها

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:

*۷۸۹*۹۹۹#

با شماره‌گیری این کد می‌توانید بدون نیاز به اینترنت، بدون نیاز به وارد کردن کد شارژ و روی هر نوع گوشی، سیم کارت ایرانسل یا رایتل خود را شارژ کنید. همین الان امتحانش کنید. به دوستاتونم بگید!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر