موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دیدن مخفیانه استوری اینستاگرام

دیدن مخفیانه استوری اینستاگرام

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 25 اسفند 1398 ساعت 15:25

دیدن مخفیانه استوری‌ اینستاگرام یکی از کارهای جالبی است که طرفداران زیادی دارد. با توجه به محبوبیت بسیار زیاد این شبکه اجتماعی عکس‌محور در ایران، لازم است تا برخی قابلیت‌ها و ترفندها را راجع به آن بدانیم.

آموزش امنیت اینستاگرام

مسلما استوری، مهم‌ترین بخش در اینستاگرام بوده و خیلی‌ها به‌صورت روزانه از آن استفاده می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید، اکانتی که استوری دارد می‌تواند افرادی را که اقدام به تماشای آن کرده‌اند، به راحتی مشاهده کند. حالا شما ممکن است به هر دلیلی (!) دوست نداشته باشید فرد مورد نظر متوجه حضور شما شود. یعنی استوری اکانت مقابل را به صورت کامل ببینید؛ اما طرف مقابل نام شما را در میان بینندگان استوری نبیند. با کاوشا و این آموزش جالب همراه باشید.

نکته: اگر زمان کافی برای خواندن متن را ندارید، می‌توانید ویدئو اختصاصی زیر را ببینید که در یک دقیقه به زبان فارسی روش انجام این کار به صورت کامل توضیح داده شده است:

تماشا ویدئو در یوتیوب

برای این کار می‌بایست آخرین نسخه از اپلیکیشن GBInsta را

دانلود کنید

. این اپ یک نسخه مود شده از اینستاگرام است که تمام قابلیت‌های این شبکه اجتماعی را در دل خود گنجانده و شامل ویژگی‌های متفاوت و جالبی همچون دیدن استوری اینستاگرام به‌صورت مخفیانه می‌شود.

بعد از دانلود و نصب این اپلیکیشن، لازم است تا ابتدا وارد اکانت اینستاگرام خودتان شوید. سپس از گوشه بالا و سمت راست برنامه، آیکون چرخ دنده را بزنید تا بخش تنظیمات GBInsta باز شود. در مرحله بعدی کافی‌ست تا از قسمت Privacy گزینه Hide View Stories را فعال کنید. تبریک می‌گوییم، ماموریت با موفقیت به پایان رسید!

Hidden-Story-Instagram-Kavosha-1.jpg

از این پس می‌توانید تمام استوری‌های اینستاگرام را به‌صورت کامل ببینید و هیچ‌کس هم متوجه حضور شما نشود. البته برای این کار لازم است تا همیشه از طریق اپلیکیشن GBInsta استوری‌ها را ببینید. در واقع همه چیز در این اپ بوده و ارتباطی به نسخه اصلی اینستاگرام ندارد. اگر شما نیز راه دیگری برای دیدن مخفیانه استوری‌ در اینستاگرام می‌دانید، خوش‌حال می‌شویم تا آن را با ما و سایر دوستان‌تان به اشتراک بگذارید…

برای آنکه یکی از حرفه‌ای‌های این شبکه اجتماعی باشید، پیشنهاد می‌کنم، حتما ترفندهای اینستاگرام ما را دنبال کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر