موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

چگونه وارد لایو دیگران شویم

چگونه وارد لایو دیگران شویم

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 07 فروردین 1401 ساعت 04:10

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان چگونه وارد لایو دیگران شویم را مطالعه خواهید کرد.

لایو استوری یک از قابلیت های محبوب شبکه ی اجتماعی اینستاگرام است که اخیرا یک آپشن جدید که پیوستن به لایو استوری دیگران است به آن اضافه شده است.

آموزش امنیت اینستاگرام

یکی از امکانات اینستاگرام که مورد توجه بسیار کاربران آن قرار گرفته ، لایو استوری اینستاگرام است که قابلیت ارسال ویدئوی زنده برای دوستان و دنبال کنندگان را به همراه می آورد. در آپدیت جدید اینستاگرام قابلیت جدیدی به لایو این اپلیکیشن افزوده شده است. با استفاده از این قابلیت تازه کاربران می توانند دوستان خود را، بدون اینکه در کنار آن ها باشند ، به لایو خود اضافه کنند. در ادامه به آموزش گرفتن لایو دونفره در اینستاگرام و پیوستن به لایو استوری دیگران خواهیم پرداخت.

زمانی که شما در حال گرفتن لایو هستید و قصد دارید فرد دیگری را به لایو خود اضافه نمایید باید بر روی علامتی که به شکل دو صورتک در پایین صفحه ی لایو قرار دارد کلیک کنید تا بتوانید فهرستی از افرادی که در حال تماشای لایو شما هستند را ببینید. با انتخاب فرد مورد نظر و انتخاب گزینه ی Add او نیز در صورت پذیرفتن اعلان اضافه شدن ، به لایو شما افزوده می شود.
نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اولاً شما تنها یک نفر را می توانید به لایو خود اضافه کنید و ثانیاً آن فرد حتماً باید در حال تماشای لایو شما باشد.

همانطور که می‌دانید ، امکان لایو ویدیو یکی از قابلیت‌های محبوب شبکه اجتماعی اینستاگرام است که به کمک آن، افراد می‌توانند به طور مستقیم و پخش زنده با دنبال کنندگان خود در ارتباط بوده و با نظرات آنان در تعامل باشند. پس از استقبال بی‌نظیر کاربران اینستاگرام از این قابلیت جدید، امکان جدیدی نیز فراهم شد که کاربران به کمک آن بتوانند به صورت دو نفره به پخش زنده ویدیویی بپردازند. در حال حاضر ، نزدیک به یک‌سال از معرفی رسمی سرویس لایو ویدیو به عنوان یکی از قابلیت‌های محبوب استوریز ( Stories ) می‌گذرد و این سرویس همچنان در حال بهبود قابلیت‌ها و امکانات خود برای کاربران و علاقه‌مندان است. تا چندی پیش افراد فقط می‌توانستند در صورت تمایل ، دوستان خود را به پخش زنده خود دعوت کنند. ولی به کمک قابلیت جدید اینستاگرام ، هم‌اکنون امکان درخواست پیوستن به لایو استوری دیگران نیز فراهم شده است.

نحوه ارسال درخواست پیوستن به لایو استوری دیگران

۱- به منظور شرکت در لایو ویدیوی دوستان ، تنها کافیست که در حین تماشای لایو ویدیوی آن‌ها دکمه Request را لمس کنید.

۲- در صورتی که فرد مقابل درخواست شما را بپذیرد، تنها چند لحظه فرصت خواهید داشت که خودتان را برای ویدیوی زنده آماده کنید. در این حالت، لایو ویدیوی شما و فرد مقابل به طور همزمان و در قالب یک لایو دو نفره اینستاگرام برای مخاطبان به نمایش در خواهد آمد.

نحوه پذیرفتن و یا رد کردن درخواست پیوستن به لایو استوری

اگر شما فردی باشید که لایو استوری را آغاز کرده ، در قسمت کامنت‌ها می‌توانید وضعیت و تعداد درخواست‌های پیوستن به لایو ویدیو خود را مشاهده کنید.

۱- با انتخاب دکمه View ، می‌توانید لیست درخواست‌ها را ببینید.

۲- در این لیست ، می‌بایست فرد مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس دکمه …Go live with را انتخاب کنید.

۳- در صورتی که تمایلی به پیوستن اشخاص دیگر به لایو ویدیوی خود ندارید ، تنها کافیست در این مرحله گزینه Cancel را بزنید.

برخی نکات در مورد لایو دو نفره در اینستاگرام

•  هر کدام از افراد شرکت کننده در لایو می توانند از فیلترهای جداگانه ای برای خود استفاده کنند.
•  میزبان لایو می تواند با کلیک بر روی گزینه ی X فرد دوم شرکت کننده در لایو را حذف کند. فرد دوم هم با انتخاب این گزینه می تواند از لایو خارج شود.
•  فرد میزبان می تواند تعیین کند که آیا ویدئوی لایو همانند استوری ذخیره گردد یا خیر.
•  به هنگام ضبط کردن لایو ، با کلیک بر روی آیکون دو صورتک می توانید افرادی که درخواست اضافه شدن به لایو دارند را مشاهده نمایید.
•  در صورتی که شما به لایو فرد دیگری وارد شوید ، تمامی فالوورهای فرد میزبان قادر به مشاهده ی تصویر شما خواهند بود ، حتی اگر آن ها فالوور شما نباشند.

اگر جز افرادی هستید که به فروش محصولات یا ارائه خدمات می پردازید و برای تبلیغات در اینستاگرام به این شبکه ی اجتماعی پیوسته اید و هرچه تلاش می کنید به بازده ی بالا و مطلوب خود و آنچه انتظار می رفت از تبلیغات در اینستاگرام حاصل شود نرسیده اید پیشنهاد ما به شما این است که از افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید و به تبلیغاتی موثر و پربازده دست پیدا کنید. ایران تبلیغ با تجربه ای که در زمینه ی تبلیغات در فضای مجازی علی الخصوص در تبلیغات در اینستاگرام دارد از بهترین گزینه هایی موجود است که با اطمینان به آن در زمانی خیلی کوتاه تر از آنچه شما به شخصه باید صرف تبلیغات کنید می تواند شما را به نتیجه دلخواهتان برساند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر