موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

پلي ليست ايفون كجاست

پلي ليست ايفون كجاست

نویسنده : معین | زمان انتشار : 10 آذر 1400 ساعت 15:01

پلی لیست ها را بر سازماندهی موسیقی های خود ایجاد کنید. روی Library ضربه بزنید سپس Playlists را انتخاب کنید و به گزینه New Playlist بروید. یک عنوان و توضیح برای پلی لیست جدید وارد کنید، Add Music را بزنید و سپس آهنگ های مورد علاقه خود را در آنها وارد کنید.
همچنین میتوانید روی صفحه Now PlayingIL_dots.pngضربه بزنید و با انتخاب و سپس Add to a Playlist آهنگ مورد نظر را به لیست پخش اصافه کنید.
تصویر پلی لیست خود را شخصی سازی کنید. روی Edit ضربه زده وIL_camera.pngرا انتخاب کنید. سپس یک عکس جدید با دوربین بگیرید یا یک عکس از آرشیو عکس هایتان برای آن انتخاب کنید.
یک پلی لیست را به اشتراک بگزارید. پلی لیست را لمس و نگه دارید و سپس روی Share Playlist ضربه بزنید.
IL_3DTouch.png3D Touch. یک پلی لیست را فشار داده و سپس روی Share Playlist ضربه بزنید برای اطلاعات بیشتر به 3D Touch مراجعه کنید.

آموزش امنیت اینستاگرام

ساخت یک پلی لیست عمومی. یک پلی لیست را انتخاب کنید و سپس Public Playlist را فعال کنید.
ویرایش پلی لیستی که در iPhone درست کرده اید. یک پلی لیست را انتخاب کنید و سپس Edit را بزنید.
⦁ اضافه کردن آهنگ های بیشتر: روی یک پلی لیست ضربه بزنید، Edit و پس از آن Add Music را انتخاب کنید. سپس آهنگ مورد علاقه خود را از آرشیو خود انتخاب کنید.
⦁ پاک کردن یک آهنگ: برروی پلی لیست ضربه بزنید، Edit را بزنید وIL_Delete.pngرا انتخاب کنید. نهایا با انتخاب Delete آهنگ از پلی لیست پاک میشود. پاک کردن آهنگ از پلی لیست به منزله پاک کردن از iPhone نیست.
⦁ ترتیب یک آهنگ را تغییر دهید:IL_Grabber.pngرا بکشید.
اگر شما یکی از اعضای  Music member یا iTunes Match باشید پلی لیست های جدید و تغییر یافته به iCloud Music Library اضافه میشوند و برروی تمام دستگاه های شما ظاهر میشوند. اگر عضو این سرویس ها نباشید آنها تنها بعد از Sync کردن iPhone با کامپیوترتان انتقال میابند.
پاک کردن یک پلی لیست. پلی لیست مورد نظر خود را لمس و نگه دارید و سپس گزینه Delete from Library را انتخاب کنید.
IL_3DTouch.png3D Touch. روی یک پلی لیست فشار دهید و سپس Delete from Library را بزنید. برای اطلاعات بیشتر به 3D Touch مراجعه کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر