آموزش امنیت اینستاگرام

خرید فالوور فیک

خرید فالوور فیک

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 13 آذر 1399 ساعت 22:50

افزایش فالوور فیک اینستاگرام، فوری و با کیفیت و فوق سریع

آموزش امنیت اینستاگرام

اما اگر به دنبال راهی هستید تا تعداد فالوورهای صفحه خود را خیلی سریع و به صورت نجومی بالا ببرید پیشنهاد ما به شما بهره گیری از پکیج های فوق سریع فالورهای فیک اماده است.

مشاهده پلن ها

افزایش فالوور اینستاگرام: خرید فالوور ایرانی فوری با کمترین قیمت

۱۰۰

فالوور ایرانی اینستاگرام

تومان  ۱۲٬۵۰۰ سرعت و کیفیت بالا

  • زمان تقریبی : ۵ ساعت

۲۰۰

فالوور ایرانی اینستاگرام

تومان ۲۰٬۰۰۰ سرعت و کیفیت بالا

  • زمان تقریبی : ۱۰ ساعت

۵۰۰

فالوور ایرانی اینستاگرام

تومان ۴۵٬۰۰۰ سرعت و کیفیت بالا

  • زمان تقریبی : ۲۴ ساعت

۱۰۰۰

فالوور ایرانی اینستاگرام

تومان ۸۵٬۰۰۰ سرعت و کیفیت بالا

  • زمان تقریبی : ۲ روز

۲۰۰۰

فالوور ایرانی اینستاگرام

تومان ۱۵۰٬۰۰۰ سرعت و کیفیت بالا

  • زمان تقریبی : ۳ روز

۳۰۰۰

فالوور ایرانی اینستاگرام

تومان ۲۱۰٬۰۰۰ سرعت و کیفیت بالا

  • زمان تقریبی : ۳ تا ۴ روز

۵۰۰۰

فالوور ایرانی اینستاگرام

تومان ۳۴۵٬۰۰۰ سرعت و کیفیت بالا

  • زمان تقریبی : ۴ تا ۵ روز

۱۰۰۰۰

فالوور ایرانی اینستاگرام

تومان ۶۷۰٬۰۰۰ سرعت و کیفیت بالا

  • زمان تقریبی : ۱۰ روز

IMG-5-min.png

افزایش فالوور مثل سلبریتی ها

فرقی نمی کند در اینستاگرام تازه وارد باشید یا از کاربران حرفه ای آن باشید، به هر حال می دانید که هیچ محدودیتی برای داشتن فالوور بیشتر در این شبکه اجتماعی وجود ندارد. احتما بی خبر نیستید که حتی بسیاری از چهره های مشهور هم برای بالا بردن عدد فالوورهای خود از روش سریع خرید فالوور فیک بهره می گیرند. پس چرا شما به صفحه خود رونقی نمی دهید؟

فالوورهای فیک با ظاهر طبیعی و ایرانی

اکثر اکانت های موجود در سرویس فالوجت، دارای پروفایل ایرانی یعنی نام کاربری، بیوگرافی و پست هایی با کپشن های ایرانی هستند.

همه اکانت های موجود در سرویس فالوجت، دارای پروفایل ایرانی یعنی نام کاربری، بیوگرافی و پست هایی با کپشن های فارسی هستند. از این رو می توانید با خیال راحت فالوور بخرید بدون این که نگران غیرایرانی بودن فالوورها و بی اعتبار شدن صفحه خود باشید.

IMG-6-min.png

IMG-7-min.png

بدون نیاز به فالو کردن دیگران

برای افزایش علاوه بر تمرکز بر تصاویر و ویدئوهای جذاب، برای موفقیت در اینستاگرام و کسب اعتبار و محبوبیت از طریق آن، لازم است صفحه شما محبوب و پرطرفدار به نظر برسد. خرید فالوور فیک روشی است که در آن بدون نیاز به فالو کردن دیگران، یا سایر روش های پر دردسر می توانید تعداد دنبال کنندگان صفحه خود را بدون محدودیت افزایش دهید.

شروع افزایش فوق سریع بلافاصله پس از انتخاب پکیج

بسیاری از روش های افزایش فالوور زمانبر و مایوس کننده به نظر می رسند اما خرید فالوور فیک، با ایجاد یک تغییر آنی در چهره صفحه اینستاگرام شما، هیجان و جذابیت زیادی به صفحه شما هدیه می کند.
با فالوجت عملیات افزایش لایک، افزایش فالوور و یا بالابردن نرخ بازدید ویدئوها و استوری های شما در کمتر از چند دقیقه انجام خواهد گرفت. سرعت، مهم ترین عامل در انجام این سبک از سفارشات است، به همین خاطر این سرویس به گونه ای طراحی شده است که بلافاصله پس از نهایی سازی سفارش، تغییرات قابل ملاحظه ای در چهره صفحه شما ایجاد کند.

IMG-1-min.png

IMG-2-min.png

افزایش فالوور با ریزش حداقلی

برای  ساخت تک تک اکانت های اینستا موجود در فالوجت از آی پی های جداگانه استفاده شده است، ضمن این که این اکانت ها در هر روز فقط تعداد مشخصی فالو، لایک یا بازدید انجام می دهند. به همین خاطر تعداد ریزش فالوورهای این سرویس به صورت معقول و تنها به اندازه نرخ طبیعی ریزش در اینستاگرام است.

تنها چیزی که لازم است در فرایند خرید در اختیار فالوجت قرار دهید، آی دی صفحه شماست. در هیچکدام از مراحل خرید و برای دریافت هیچکدام از خدمات سرویس فالوجت نیازی به ارائه رمزعبور اینستا ی صفحه خود ندارید و حتی می توانید برای صفحات دوستان خود نیز به خرید لایک، فالوور یا بازدید استوری و ویدئو بپردازید.

IMG-3-min.png

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون