موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

آموزش نرم افزار طراحی بنر

آموزش نرم افزار طراحی بنر

نویسنده : معین | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:07

آموزش امنیت اینستاگرام

آموزش طراحی بنر فلش با استفاده از نرم افزار Banner Wizard

آموزش تصویری ساخت بنر Gif با ابعاد 90×728

Slide-Banner-3.gif

روز جمعه مقاله ای با عنوان فتوشاپ در سایت قرار گرفت که بازدید کنندگان زیادی داشت . این بخش بدلیل کاربردی بودن می توانید بعد از سیستم عامل و فتوشاپ یکی از بخش های اصلی سایت باشد . وب سایت های زیادی وجود دارد که برای طراحی بنر هزینه ای بین 20 تا 80 هزار تومان پرداخت می کنند . من با راه اندازی این قسمت می خواهم به شما آموزش بدهم تا بتوانید برای وب سایت خودتان به سادگی هر چه تمام تر هر بنری که دوست دارید را طی یک یا دو ساعت طراحی کنید . بنر امروز هم با ابعاد 90×728 می باشد که شش سایز دیگر هم در روزهای آینده آموزش داده می شود .

هر آموزشی بگید تو این کانال هست 

آموزش تصویری ایجاد بنر فلش با ابعاد 90×728

26.gif

در مقاله قبلی آموزش "بهترین و ساده ترین برنامه برای ساخت بنر فلش چیست" را قرار دادم که در آن یک برنامه کاربردی معرفی شد . نام برنامه Banner Wizard نام دارد که در توضیحات آن به این نکته اشاره کرده ام که خوبی این نرم افزار نسبت به نسخه های دیگر پشتیبانی از زبان فارسی می باشد .
اما اجازه بدهید جدا از توضیحات چند بنر به صورت کاملا تصویری از صفر تا صد در آن طراحی کنم تا دقیق تر بتوانید برای وب سایت خودتان بدون پرداخت هزینه یک بنر کاملا حرفه ای و شیک بسازید . در این هفته سعی می کنم یک روز در میان یک بنر یا فرمت گیف یا SWF برای شما به صورت کاملا تصویری طراحی کنم  . بنر طراحی شده با هر دو فرمت می تواند ذخیره شود و در وب سایت مورد نظرتان جهت استفاده آپلود شود .  با من همراه باشید و از دیدن این آموزش لذت ببرید .

هر آموزشی بگید تو این کانال هست 

بهترین و ساده ترین برنامه برای ساخت بنر فلش چیست

%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%20%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%20%D8%A8%D9%86%D8%B1.jpgیکی از زمان برترین کارها ساخت بنر می باشد که اگر به صورت حرفه ای بخواهید این کار را انجام بدهید باید از نرم افزار Adobe Flash Professional استفاده کنید که این برنامه بسیار بسیار تخصصی و نیاز به دانش بالا دارد . اگر بخواهید بنر با فرمت Gif طراحی کنید باید از نرم افزار فتوشاپ استفاده کنید . هر دو نرم افزار دارای تنظیمات زیادی می باشد و طراحی یک بنر در بیشتر مواقع چند ساعت زمان می برد . بنده چند ماهی بود که به دنبال نرم افزاری میگشتم که بتوانم به سادگی یک بنر برای وب سایت بدون صرف وقت زیاد طراحی کنم با بالاترین کیفیت . تقریبا 99 درصد نرم افزارهایی که وجود دارد از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند ولی در این میان یک برنامه کاربردی با عنوان Banner Wizard وجود دارد که درکنار پشتیبانی از زبان فارسی یکسری ویژگیهای کاربردی دیگر نیز در اختیار شما قرار میدهد . 

هر آموزشی بگید تو این کانال هست 

مشترک این خوارک خبری شوید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر