موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

چگونه در تلگرام طلایی کانال بسازیم

چگونه در تلگرام طلایی کانال بسازیم

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 21 بهمن 1398 ساعت 16:11

tie-empty.png چگونه در تلگرام کانال بسازیم؟

آموزش امنیت اینستاگرام

این روزها پیام‌رسان تلگرام بیشترین طرفدار را در میان ما ایرانیان دارد. با توجه به اینکه الان اکثر موبایل‌ها هوشمند هستند، قابلیت استفاده از این پیام رسان رایگان را دارند. همین امر باعث شده تا برخی شرکت‌ها در ایران کانال‌های کسب‌وکار خود را در تلگرام بسازند و از این ابزار برای معرفی محصول خود استفاده کنند. البته کار اینجا تمام نمی‌شود از کانال‌های آزارنده تبلیغاتی که بگذریم تعداد کانال‌های سرگرمی و لطیفه روز به روز روبه افزایش است. اما چگونه می‌شود یک کانال ایجاد کرد؟

برای ساختن کانال ابتدا منوی این اپلیکیشن را از سمت چپ باز کنید، سپس گزینه NewChannel را انتخاب کنید.

skhtn_khnl_tlgrm.jpg

در پنجره‌ای که باز می‌شود CREATE CHANNEL را انتخاب کنید، سپس یک نام و توضیحات برای کانال خود انتخاب کنید، همچنین با انتخاب دوربین در شکل می‌توانید برای کانال خود یک عکس هم بگذارید.

skhtn_khnl_tlgrm3.jpg

در مرحله بعدی از شما پرسیده می‌شود که کانال عمومی می‌خواهید یا خصوصی. کانال‌های عمومی یا Public را در تلگرام همه می‌توانند جست‌وجو کنند و به آن اضافه شوند، اما کانال‌های خصوصی یا Private فقط در صورتی افراد می‌توانند اضافه شوند که لینک کانال برای آنها ارسال شود و به کانال شما دعوت شوند.

در صورتی که کانال خصوصی را انتخاب کنید لینک کانال برای شما ساخته می‌شود تا افراد مورد نظر را با آن دعوت کنید. اگر کانال عمومی را انتخاب کنید باید یک اسم منحصر به فرد پیدا کنید که بیشتر از 5 کاراکتر باشد برای مثال کانال رسمی ما در تلگرام Myitiran است و به صورت عمومی ساخته شده و شما هم می‌توانید به کانال ما ملحق شوید.

skhtn_khnl_tlgrm2.jpg

مرحله بعد در هر دو نوع کانال مشترک است و شما باید افرادی که تمایل دارید در کانال شما باشند را به لیست اضافه کنید. تا بتوانید برای آنها بدون هیچ محدودیتی مطلب پست کنید.

مطلب مرتبط: لیست کانالهای رسمی در تلگرام

منبع : آی تی ایران

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر