موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

چگونه از دانلود خودکار تلگرام جلوگیری کنیم

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 08 اردیبهشت 1398 ساعت 13:52

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان چگونه از دانلود خودکار تلگرام جلوگیری کنیم را مطالعه خواهید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تلگرام جز یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام‌رسان می باشد که کاربران زیادی عضو آن هستند. یکی از قابلیت‌های جالب پیام‌رسان تلگرام، امکان دانلود خودکار تصاویر، پیام‌های صوتی و فیلم‌های ارسال شده برای شما می‌باشد.به طوری که هر گاه کاربری یک عکس، پیام صوتی و … در یک گروه یا پی وی برای شما ارسال می‌کند به طور اتوماتیک دانلود می‌شود.

آموزش امنیت اینستاگرام

این قابلیت در ظاهر خوب است اما همانطور که می دانید این روزها اکثر افراد از اینترنت گوشی استفاده کرده و برای مشاهده آموزش غیرفعال کردن دانلود خودکار تصاویر و فیلم ها در تلگرام با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

1- ابتدا برنامه تلگرام را اجرا کنید.

2- سپس گزینه منو (سه خط) را لمس کنید.(همچنین میتوانید در صفحه اصلی دست خود را از سمت چپ به سمت راست بکشید).

3- پس از باز شدن منو کشویی گزینه Settings را انتخاب کنید.

4- در صفحه ی تنظیمات کمی به سمت پایین مراجعه کرده تا به قسمت Automatic media download برسید.

در قسمت Automatic media download چهار گزینه وجود دارد که شما می توانید بسته به نیاز خود ، قابلیت دانلود خودکار را در یکی از حالت های اینترنت موبایل، وای فای و حالت رومینگ ویرایش و غیرفعال کنید:

When using mobile data : شما با استفاده از این گزینه می توانید قابلیت دانلود خودکار عکس و … را در هنگامی که با استفاده از اینترنت موبایل متصل هستید را ویرایش کنید.

When connect ed on Wi-Fi : ویرایش قابلیت دانلود خودکار برای زمانی که شما به Wi-Fi متصل هستید.

When roaming : دانلود خودکار هنگامی که در حالت رومینگ هستید.

Save to gallery: در صورتی که این گزینه فعال باشد، فایل‌های رسانه‌ای توسط دانلود خودکار دریافت می‌شود، در گالری شما ذخیره می گردد.

به عنوان مثال ما برای غیر فعال کردن دانلود خودکار تصاویر و فایل های رسانه‌ای در زمانی که به اینترنت گوشی متصل هستیم، گزینه When using mobile data را انتخاب می کنیم.

5- در مرحله آخر یک پنجره برای شما باز می شود که حاوی چند گزینه به نام های Photo , Audio , Video , File می باشد.

برای اینکه دانلود خودکار تمامی فایل‌ها غیر فعال شود کافیست تیک تمام گزینه های Photo , Audio , Video , File را برداشته و سپس گزینه OK را انتخاب کنید.

پس از انجام مراحل بالا، از این به بعد , هر کس برای شما و یا در گروه ها , عکس , فیلم و یا پیغام صوتی بفرستد , دیگر به صورت خودکار دانلود نمی‌شود و برای دانلود می بایست فایل رسانه ای فرستاده شده را لمس کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر