موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود برنامه چت با موقعیت مکانی

دانلود برنامه چت با موقعیت مکانی

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 07 مرداد 1398 ساعت 21:42

برنامه‌های چت و دوستیابی یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های موبایلی هستند که هرکاربر حداقل در یکی از آن‌ها عضو است. شما با استفاده از این برنامه‌ها و در بستر اینترنت می‌توانید اقدام به ارسال پیام متنی و صوتی یا تماس صوتی و تصویری نمایید. ما در مطلب ” ۱۳ برنامه چت و گفتگو ” بهترین برنامه‌های موجود در این زمینه را معرفی کردیم. در این نوشته نیز تصمیم داریم به معرفی ۵ برنامه چت و پیام رسان با جستجوی دوستان نزدیک بپردازیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از طریق GPS دوست پیدا کنید. در ادامه همراه با گویا تک باشید.

آموزش امنیت اینستاگرام

معرفی ۵ برنامه چت و پیام رسان با جستجوی دوستان نزدیک

معرفی برنامه Bumble با جستجوی دوستان نزدیک

بامبل یا Bumble یکی از بهترین اپلیکیشن دوستیابی برای اندروید و iOS است که بیش از ۳۰ میلیون کاربر در آن عضو شده‌اند. این نرم افزار به صورت تخصصی به یافتن دوست از طریق موقعیت مکانی با جستجوی دوستان نزدیک می‌پردازد. اپلیکیشن بامبل ارتباط آنلاین افراد با یکدیگر را آسان می‌سازد و نحوه ثبت نام آن از طریق شماره موبایل انجام می‌شود.

معرفی برنامه Bumble

معرفی برنامه MeetMe با قابلیت جستجوی افراد نزدیک

MeetMe یکی دیگر از برنامه‌های دوستیابی مبتنی بر مکان است. این یک نرم افزار ساده و کاربردی است زیرا رابط کاربری رنگارنگ آن همه چیز را آسان کرده است. نرم افزار دوستیابی میت می دارای بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود است و برای تمامی سیستم عامل ها دارای نسخه است. هدف اصلی این برنامه دیدار کاربران نزدیک با یکدیگر است.

معرفی برنامه MeetMe

معرفی برنامه چت SayHi با قابلیت پیدا کردن دوست از روی نقشه

نرم افزار‌های چت در ایران و دنیا بسیار پرطرفدار هستند و شما می‌توانید به سادگی اقدام به چت و گفتگو با دوستان خود کنید. البته شاید دوست داشته باشید که برای پیدا کردن دوستان جدید از برنامه‌هایی که کاربران اطرف را نشان می‌دهند استفاده کنید. نرم افزار چت SayHi به شما کمک می‌کند که افراد نزدیک به محل خود را پیدا کرده و با آن‌ها چت کنید. با SayHi دوستان شما بر روی نقشه منتظرتان هستند.

معرفی برنامه چت SayHi با قابلیت پیدا کردن دوست از روی نقشه

معرفی Badoo نرم افزار چت براساس موقعیت مکانی

همان طور که اطلاع دارید، تمامی برنامه‌های چت و گفتگو دارای یکسری قابلیت‌ها و امکانات مشابه هستند. اما نرم افزار چت Badoo یک ویژگی جالب توجه دارد و آن هم امکان چت و گفتگو براساس موقعیت مکانی است. شما با وارد کردن موقعیت مکانی خود در نرم افزار بادو می‌توانید کاربران نزدیک به خود را پیدا کرده و با آن‌ها به گفتگو بپردازید.

معرفی Badoo نرم افزار چت براساس موقعیت مکانی

معرفی برنامه ویسپی Wispi برای چت با افراد نزدیک

ویسپی یک نرم افزار با امکانات بی نظیر مثل قابلیت ساخت گروه و کانال، برقراری تماس رایگان و … برخوردار است. البته ویژگی دوستیابی آن امکان پیدا کردن دوست و افراد نزدیک است. شما با مراجعه به بخش Find Friends و سپس  بخش Nearby Friends می‌توانید افراد نزدیک به خود را پیدا کنید.

معرفی برنامه ویسپی Wispi برای چت با افراد نزدیک

برای استفاده از این برنامه‌ها نیاز است که حتما GPS گوشی شما روشن باشد. برای روشن کردن آن از آموزش ” روشن کردن GPS در اندروید ” استفاده کنید.

امیدواریم این آموزش برای شما مفید واقع شده باشد. در صورت وجود هرگونه سوال و مشکل در این زمینه از بخش دیدگاه‌ها همراه با ما باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر