موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

اینستاگرام تصادف وحشتناک

اینستاگرام تصادف وحشتناک

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 16 دی 1399 ساعت 15:47

تصادف مرد جوان در چالش خطرناک اینستاگرامی

یکی از چالش های امروزی اینستاگرام که شاید به شدت آنها را در صفحات مختلف مشاهده نموده اید،چالش پیاده شدن از ماشین در حال حرکت می باشد که کاربران زیادی علاقمند هستند تا با ضبط ویدئویی از خودشان در صفحات پر کاربر مشاهده و دیده شوند.

آموزش امنیت اینستاگرام

اما گاها ضبط این ویدئو ها بی دردسر نیستند و خبرساز شده اند.جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.

روز گذشته یکی از شهروندان فلوریدا،برای شرکت در چالش پیاده شدن از اتومبیل در حال حرکت اینستاگرام،اتفاقی دردناک و مرگبار برایش رخ داد.

اسم این فرد جیلن نوروود است که پس از پیاده شدن از اتومبیل شروع به انجام حرکات موزون کرد که ناگهان اتومبیل ولوو با سرعتی متوسط با او برخورد می کند.

خوشبختانه در طی این اتفاق وحشتناک و مرگبار،اتفاقی برای جیلن رخ نداد و تنها تعدادی زخم بر روی ساعد و کتف سمت چپش ایجاد شد.

%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%81-%D8%AF%D8%B1-%DA%86%D8%A7%D9%84%D8%B4-%D8%AE%D8%B7%D8%B1%D9%86%D8%A7%DA%A9-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85.png

تصادف مرد جوان و جریمه نقدی برای چالش اینستاگرام

جیلن نوروود در مورد این اتفاق این چنین گفت:من اتومبیل ولوو را زمانیکه از اتومبیل خارج شدم،دیدم و مراقب بودم تا با آن اصابت نکنم که متاسفانه کنترل خود را از دست دادم و این اتفاق منجر به این تصادف شد.

پس از این اتفاق دردناک در فلوریدا،هیئت ایمنی حمل و نقل کشور آمریکا نسبت به افرادی که این نوع چالش های خطرناک را انجام میدهند،هشدار داد و گفت که آنها نباید در مسیرهای خطرناک مانند بزرگراه ها این نوع چالش های مرگبار را انجام دهند.

همچنین پلیس اسپانیا نیز در مورد این چالش به کاربران صفحات مجازی هشدار جریمه نقدی را داده است.

ویدئو تصادف وحشتناک مرد جوان در چالش اینستاگرامی 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر