موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود آهنگ زنگ سامسونگ s8

دانلود آهنگ زنگ سامسونگ s8

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 26 مهر 1400 ساعت 19:56

s8 ringtones

آموزش امنیت اینستاگرام

اندرویدزوم 20,آوریل,2017 رینگتون

سامسونگ گلکسی اس 8 را چندی پیش در حالی ارائه کرد که آخرین پرچمدار نوت یعنی گلکسی note 7 با شکست بزرگی رو به رو شده بود پس شاید اینبار باید شاهد بهترین گلکسی سری S سامسونگ باشیم تا دل هواداران را مجددا بدست آورد. گلکسی اس 8 دارای نوآوری جدیدی در صفحه نمایش خود است که نسبت طول به عرض 18:9 را برای اولین بار وارد بازار گوشی های هوشمند کرد این فبلت همینطور از سخت افزار قدرتمندی برخوردار است که آنرا را به یک غول بی چون و چرا تبدیل میکند به طوری که حتی با گجت مخصوص آن یعنی Dex میتوانید آنرا به یک کامپیوتر خانگی تبدیل کنید.

galaxy s8

اما هربار که دستگاه نویی معرفی میشود برای علاقه مندان به این دیوایس ها کلیه تصاویر زمینه و همینطور صداهای زنگ و صدای نوتیفیکیشن های این دیوایس هارا قرار میدهیم تا کسانی که توانایی خرید اولیه این گوشی ها را ندارند حداقل بتوانند با حال و هوای آنها آشنا شوند. پیشتر والپیپرهای گلکسی اس 8 را در اندرویدزوم قرار دادیم اما اینبار میخواهیم کلیه صداهای این گوشی اعم از رینگتون ها ، صدای اعلانیه ها و همینطور صداهای رابط کاربری را برای شما قرار دهیم.

توجه: آهنگ زنگها در پلیر زیر در بیت ریت پایین و کم حجم شده به صورت دمو بوده برای دریافت کیفیت اصلی از لینک پایین دانلود کنید.

همینطور بررسی کنید

مقایسه گوشی های گلکسی اس 8 و آیفون 8

با عرضه ی آیفون های سال 2017، نوبت به مقایسه ی این گوشی ها با …

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر