موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

نصب واتساپ بدون کد

نصب واتساپ بدون کد

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 07 فروردین 1401 ساعت 16:16

whatsapp-acc.jpg نصب واتساپ بدون کد تایید

آموزش امنیت اینستاگرام

دریافت کد برای نصب واتس اپ : واتساپ یکی از پیام رسان های محبوب دنیا می باشد که بسیاری از کاربران آن نیز ایرانی هستند.لازمه‌ی ایجاد حساب کاربری واتساپ یک شماره تلفن فعال می باشد. این شماره تلفن برای دریافت کد تاییده و شناسه شما در برنامه می باشد. اما اگر قصد دارید که به طور ناشناس در این برنامه فعالیت کنید کافیست در ادامه با بخش ترفند ماگرتا و مقاله نصب واتساپ بدون کد تایید همراه باشید.

استفاده از واتساپ بدون کد تایید با شماره مجازی

برای دریافت کد برای نصب واتس اپ روش های گوناگونی وجود که یکی از این راه ها استفاده از شماره مجازی می باشد. برنامه هایی مانند TextNow ، NextPlus و … . اما با آپدیت پیام رسان واتساپ و قوی تر شدن سیستم اطلاعاتی آن بسیاری از این برنامه ها دیگر نمی توانند درست کار کنند و یا شماره‌ای که برای شما ارائه می‌دهند، توسط واتساپ تایید نمی شود یکی از برنامه‌های دریافت شماره مجازی که عملکرد بهتری دارد، Virtual Sim است.

روش اول – شماره مجازی

این برنامه جهت ساخت شماره مجازی ارائه شده است. پس از نصب برنامه و دریافت یک شماره مجازی برنامه واتساپ را باز کرده و در مرحله وارد کردن شماره تلفن ، شماره ای که برنامه به شما داده است را وارد کنید و منتظر بمانید تا کد تایید از سوی واتساپ به برنامه Virtual Sim ارسال شود. سپس کد را وارد کرده و اطلاعات خود را وارد کنید.

‏با استفاده از این نرم افزار میتوانید به راحتی شماره مجازی آمریکا بسازید و با آن برقراری تماس یا پیامک را ایجاد کنید و یا به نصب واتساپ بدون کد تایید بپردازید.

برنامه Virtual Sim

هم اکنون می توانید برنامه را از طریق کلیک بر روی دکمه زیر دانلود و نصب کنید.

 دانلود برنامه با لینک مستقیم

روش دوم – نصب برنامه با شماره تلفن ثابت

شما می توانید برنامه واتساپ را بر روی گوشی خود نصب کنید و پس اجرای آن به جای وارد کردن شماره موبایل یک شماره تلفن ثابت وارد نمایید.

با این کار ابتدا واتساپ تلاش می کند کد احراز هویت را از طریق پیامک برای شما ارسال کند ، پس از پایان زمان مربوط به ارسال پیام شما می توانید احراز هویت از طریق تماس تلفنی را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه با شماره ثابت شما تماس گرفته می شود و کد برایتان خوانده می شود. با وارد کردن کد مورد نظر اکانت واتساپ بدون شماره تلفن همراه فعال می شود.

شما چه راه های دیگری برای نصب واتساپ بدون کد تایید سراغ دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر