موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

چرا فیس فیلتر اینستاگرام نمیاد

چرا فیس فیلتر اینستاگرام نمیاد

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 05 اسفند 1400 ساعت 12:15

کد خبر: 58435 - تاریخ انتشار 27 اردیبهشت 1396 - 12:46- دسته بندی: فناوری اطلاعات

آموزش امنیت اینستاگرام

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سال گذشته اینستاگرام برای رقابت با اسنپ چت، ویژگی استوری خودرا گسترش داد.از این ویژگی ها می توان به بومرنگ(Boomerang)، ویدیو هندزفری، استیکر سلفی و فیلترها اشاره کرد.

face-filters-instagram-stories.jpg

حال در اقدامی جالب یکی از ویژگی های مورد علاقه اسنپ چت به اینستا گرام نیز اضافه شده است.در اینجا ما توضیح خواهیم داد که چگونه ازآن استفاده کنید.

در ابتدا شما باید اینستاگرام را خودرا به ورژن 10.21 به روز رسانی کنید.در ادامه  اینستا گرام خودرا باز کنید و گزینه خانه (Home icon) را انتخاب کنید تا محتوای شما نشان داده شود و یا آیکون دوربین (camera icon)  را در بالا سمت چپ فشار دهید تا دوربین استوری Stories camera)) باز شود.

در گوشه سمت راست، آیکون فیس فیلتر را انتخاب کنید که بعداز فشار دادن کلید "هشتگ فیس فیلتر" بر روی صورت شما منطبق می شود.این فیس فیلتر با مدل های تاج های مختلف و گوش ها کوالا و مدل های متنوع در اختیار شما قرار میگیرد.

اگر آیکون فیس فیلتر را مشاهده نکردید، برنامه خودرا ببندید و دوباره باز کنید و اگر بازه هم با مشکلی مواجه شدید، احتمالا از اینستاگرام پیامی با عنوان (منتظر بمانید این ویژگی به شکل جهانی در حال گسترش است و در هفته های آتی به اینستاگرام شما اضافه خواهد شد.) دریافت خواهید کرد.

 اگر یک بار گزینه فیلتر را انتخاب کنید، شما می توانید یک بار دیگر آیکون فیس فیلتر را فشار دهید تا منو را تغییر داده و فیلترها را  با حالت های دیگر دوربین، مانند هندز فری و یا بومرنگ امتحان کنید.

ویژگی های دیگر اینستا گرام

علاوه بر فیس فیلتر، اینستا گرام تجهیزات دیگری را به ورژن خود اضافه کرده است.از این پس به جای استفاده از هشتگ متنی، میتوانید هشتگ استیکر را به استوری خود اضافه کنید.این ویژگی کاربران را قادر می کند تا با انتخاب هشتگ، مطالب مشابه را دنبال کنند.

همچنین از این پس می توانید ویدیو را به شکل وارونه با استفاده از گزینه ریوایند Rewind) ) ضبط کنید.

و در نهایت، به آخرین ورژن اینستاگرام  یک قلم پاک کننده اضافه شده که این امکان را به شما می دهد که کل صفحه را رنگ کنید و با کمک این قلم هر قسمت از ویدیو و یا تصویر را آشکار تر کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر