موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

ساخت بنر تبلیغاتی تلگرام

نویسنده : معین | زمان انتشار : 25 بهمن 1397 ساعت 19:27

می خواهیم نحوه نوشتن تبلیغات را به شما آموزش دهیم.ابتدا عکسی را آماده کنید که به قول معروف به چشم بیاید. مثلا عکس یک نوزاد زیبا و با نمک یا یک عکس خاصی مرتبط با کانالتان یا یک حروف چاپی بسیار زیبا و جذاب. نه فقط خود عکس به چشم بیاید بلکه از رنگ هایی تشکیل شده باشد که آن رنگ ها چشم مخاطب را بزند و باعث شود مخاطب به تبلیغ شما توجه کند. به طور مثال برای اینکه برایتان مطلب را روشن کنیم دو نمونه آگهی استخدام را برایتان در زیر می آوریم:

آموزش امنیت اینستاگرام

1-300x192.png

2-300x175.png

به نظر شما کدام اگهی بیشتر با چشم بیننده بازی می کند و نظر را به سوی خود میکشاند ؟؟؟

من هم از شما همین را می خواهم. اگر می توانید یک تصویر خاص خلق کنید، پر از رنگ هایی که چشم را بزند و پر از متن های تکان دهنده و خلاق. همچنین می توانید با دادن مبلغ کمی به یک فوتوشاپ کار آنرا در کمتر از چند دقیقه تحویل بگیرید. حال زیر عکس باید یک متن تبلیغاتی را اضافه کنیم.(با سرچی در گوگل از نحوه نوشتن متن در زیر عکس مطلع شوید)

متن تان را طوری انتخاب کنید که نظر بیننده را برای کلیک روی لینکتان جلب کند. و در آخر لینک کانالتان را مطابق زیر در زیر عکس قرار دهید… آنچه در زیر عکس باید نوشته شود (به طور مثال برای یک کانال آگهی استخدام):

آیا به دنبال شغلی پردرآمد و سود بالا هستید؟؟؟

آیا از درآمد کم و نامعقولتان رضایت ندارید؟؟؟ با شغل مناسب و زندگی مالی مورد پسندتان فقط یک کلیک فاصله دارید.

https://telegram.me/ioinchat/DuSerz26CO1OU3HROMI5M

جالب و خلاقی نبود دوستان خوبم ؟

توصیه من به شما اینست که برای تبلیغ در کانال ها فقط از همین نوع تبلیغ عکس و زیر نویسی کوتاه و پر

محتوا استفاده کنید.

و اما تبلیخ مناسب برای گروه های تلگرامی:

برای تبلیغات در مکان هایی نظیر گروه های تلگرامی و … اولین اولویت ما همان عکس همراه با زیر نویس و متن است که بیشتر و بهتر دیده می شود و برای دانلود آن هم کاربران به مشکلی بر نمیخورند. اولویت دوم شما بایستی متن خالی یا متن بلند همراه عکس و یا گیف باشد. البته متنتان را با چند گل و از این جور اموجی های تلگرام پر کنید که دیده شود.

مورد بعد خلاقیت در نوشتن متن است. میتوانید آنرا به شکل اعلامیه ای بنویسید یا از زبان یکی از کاربران

کانالتان به دیگران نوید بدهید که در صورتی که داخل کانالتان بیایند ضرر نمیکنند :

)) به طور مثال بگویید من فلانی هستم و از وقتی وارد این کانال روانشناسی شدم از نظر روحیه و خلق و خو کلی بهتر شده ام و خانواده ام از تغییر من تعجب کرده اند. به شما پیشنهاد میکنم یک بار خواندن مطالب فوق

العادہ کانال ……… را تجربه کنید. (در زیر هم لینک کانال را ذکر میکنید)

یا بطور مثال خودتان دعوت کنید :

« مثلا بگید این کانال این ویژگی ها رو داره و بیاید اگر بد بود لفت بدین. و ازشون تشکر کنید.»

یا میتوانید به طور مثال برای کانال روانشناسی مطابق زیر یک متن خبری و اعلامیه ای بنویسید. (سعی کنید

متن را به شکلی سوالی بنویسید. مؤثرتر خواهد بود) :

« آیا در زندگی زناشویی خود با مشکلات عدیده روبرو هستید؟

آیا از این روند زندگی خسته شده اید؟

از اعتماد به نفسی کم و کم رویی رنج میبرید؟

طریقه رفتار صحیح با فرزندانتان را نمیدانید؟

ما به شما آموزش خواهیم داد…

نکته مهم : سعی کنید از طریق ربات هایی مثل « اتچ بات » به انتهای متن تبلیغاتیان یک عکسی بچسبانید تا تبلیغتان در این مورد هم بیشتر و بهتر دیده شود.

آدرس ربات اتچ بات:

@attachbot

حال اولویت بعدی ما در تبلیغ در گروه های تلگرامی، گذاشتن یکی از مطالب کانالتان است که به نظر خودتان می تواند ممبر را به سوی کانالتان سرازیر کند و ممبر ها با دیدن این مطلب به هیجان می آیند و سریع عضو

کانالتان میشوند.(کافیست این مطلب را در گروه ها فوروارد کنید) یا به شیوه ای دیگر می توانید در تبلیغاتتان از مطالب جذاب کانالتان استفاده کنید. مثلا در زیر یک « عکس مرتبط» به مخاطبانتان بگویید که می توانید فلان مطلب جذاب را با کلیک بر روی لینک بخوانید یا حتی قسمتی از مطلب را بگذارید و برای خواندن بقیه مطلب مخاطبینتان را به لینک کانال سوق دهید.

آموزش گام به گام تمام اصول و قواعد کسب درآمد میلیونی از پیام رسان تلگرام و اما شیوه ای دیگر در تبلیغات که این شیوه را میتوانید هم برای تبلیغ در گروه ها و هم در کانال ها استفاده کنید(و باز هم تأکید ما برای تبلیغ در کانال ها عکس و زیر نویس است!!!!): آیا تا بحال تبلیغاتی را دیده اید که مثلا با کلیک روی ماه تولدتان وارد فلان کانال شوید..؟ یا با کلیک روی اولین عدد شماره همراهتان به سمت کانالتان سوق داده شوید…؟ اگر به چنین تبلیغی علاقه دارید می توانید با ربات زیر به سادگی اینگونه تبلیغات را برای کانالتان بسازید و در گروه ها یا کانال مورد نظر فوروارد کنید:

@Tkanalsubtitlebot

تذکر:

برای نوشتن زیر نویسی گیف یا ویدئو و حتی نوشتن زیر نویسی عکس برای گذاشتن مطلب در کانالتان یا

برای تهیه پیام های تبلیغاتی می توانید از همان رباتی که در بالا ذکر شد استفاده کنید.

@Tkanalsubtitlebot

نکته : شما میتوانید بدون استفاده از ربات در زیر عکس هایتان تا حداکثر ۲۰۰ کاراکتر متن بگذارید. اما در مورد گیف و ویدئو چنین کاری میسر نیست. این کار در نسخه ویندوز تلگرام بسیار راحت است. شما با انتخاب عکس از دسکتاپتان می توانید متنی را که قبلا کپی کرده اید در زیر عکسی paSte کنید و اگر کاراکتر اضافه ای نداشته باشد و زیاد متن بلندی نباشد، کار تمام است.

اما در نسخه اندروید :

از بین گزینه ها Gallery را انتخاب کنید و سپس عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید ( توجه کنید انتخاب کردن به این معنی نیست که تیک بزنید باید عکس را انتخاب کنید تا عکس به اندازه بزرگ نمایش داده شود)

سپس علامت T را از بالای صفحه انتخاب کنید؛ بعد از انتخاب علامت شما میتوانید متن مورد نظر خود را بنویسید یا متن کپی شده را past کنید و به راحتی پیام خود را ارسال کنید. به همین راحتی …

اگر متن طولانیتری را میخواستید در زیر تصویر قرار دهید ما استفاده از ربات اتچ بات را به شما پیشنهاد می کنیم.

تذکر: برای تمامی مطالب و پست های کانالتان یک متن تبلیغاتی و لینک کانالتان را هم ضمیمه کنید. که به اصطلاح به آن « امضا» میگویند. هم به زیبایی کانالتان کمک میکند و هم در صورت فوروارد مطالب به اعضای کانالتان افزوده خواهد شد.

بطور مثال در زیر ویدئو این متن را میتوانید بنویسید :

بازم کلیپ می خوای؟ روی لینک پایین کلیک کن

https://telegramme/ioinchat/DuSerz26CO1OU3HROMI5M

نکات تکمیلی ساخت ہنر حرفه ای جذب عضو:

بنرهای معمولی امروزه اصلا مورد توجه قرار نمی گیرند. بنرهایی که جنجالی تر و با سر صدا هستند خیلی این نکته را حتما و حتما به خاطر داشته باشید که برای ساخت بنر مهمترین چیز گرفتن ایده از بنر کانال های هم موضوع هست. البته تأکید میکنم حتما فقط ایده بگیرید و به هیچ عنوان بنر کانال دیگر را کپی نکنید. متن بنر شما باید تا حد امکان کوتاه باشد تا مردم حوصله خواندن متن شما را داشته باشند. می خواهم در اینجا یک تجربه را برایتان بازگو کنم : «رشد کانال من از ۱ کا تا ۳کا بسیار سریع بود.(کا به معنی K یا هزار) جوری که کانال هایی که شاید هم تعداد بودیم هنوز به ۲ک نرسیده بودند.

و این بخاطر بنر خیلی جذاب من بود. اما بعد از ۳کا دیگه بنر قبلی بخاطر تکراری شدن جواب نمیداد. بخاطر همین من چند بنر جدید ساختم ولی متأسفانه هیچکدوم خیلی جواب ندادند و به سختی تا ۳٫۵ کار شد کردم. بعد از این بود که دوباره یک بنر جذاب طراحی کردم و خودم را به رشد رسوندم. و دوباره با تکراری شدن اون بنر رشد من بسیار ضعیف شد و زمان خیلی زیادی طول کشید تا من به ۴کا رسیدم و دوباره یک بنر فوق جذاب طراحی کردم و در عرض ۳ روز به ۴.۵ کار سیدم. »

پس تغییر بنر و تبلیغاتتان و جذاب تر و جذاب تر کردن آنها را از یاد نبرید…!!!


در پکیج کسب درآمد از تلگرام چه چیزی گفته شده است؟ پکیج منحصر به فرد ((از تلگرام کسب درآمد کنید))، تنها پکیج تضمینی کسب درآمد از تلگرام می باشد که تمامی ابزارها و آموزش های لازم برای کسب درآمد از تلگرام در آن آماده است. توضیحات این محصول را می توانید از لینک پایین بخوانید و توصیه می شود حتما آن را تهیه کنید.

%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC2-2-300x239-1-300x239.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر